Segíthetnétek abban,hogyan kell átfesteni villamost pl. 105 Na-t vagy Gt csuklóst.Előre is kösz! Csinálnék belőlük debreceni színezést (KCSV és bengáli színterv)
Megtekintése:F1 - a kilátás a vezetőfülkébőlF2 - a kilátás a végén a kocsiF3 - kilátás az utas ülés - ülés nyilak változtatniF4 - külső nézetF5 - a felülnézeti a fülkeF6 - kívülről nézveF7 - utas mód - lehetőség, hogy mozog a járművek és azon túl (nyilak), a hirtelen megjelenése a középső az első jármű utas levonását villamossal vagy autóval, vagy csapdába ajtót.F8 - tekintettel a projektor, nyomja meg az F8 újra belép a beállítások megtekintésea bal egérgombbal - nagyítás és kicsinyítés a nézetJobb egérgomb - forog a kamera körül egy tárgyc - változás a véleményen kívül: bármely, középpontjában a kocsi merev az első kocsiPageUp-változás a következő kocsiPageDown-változás az előző autók-input / output / a kabinm-on / off tükrök (működik nézet F1 és F8)Ló:tér - stop / esetleg mozgó villamos (csak az ügyvezető F4)n - irányváltó kapcsoló (csak álló helyzetben)p - csökkentése / növelése az áramszedő (áramszedő csökkenteni vezetés nem lehetséges)gyakorlatok:A - kapcsoló összes kapcsoló az első típusés - átvált egy másik tüske a kettős crossoveru - kombinációja egy kocsi állt a hátsó (gondosan kell beállítani) gomb segítségével ukrotnić / disconnect ukrotnienie csatolt kocsi (csak akkor, ha a jack kocsik ukrotnienia) (csak álló helyzetben)és - le egy munkagép kocsi (csak álló helyzetben)A - telepítés biztonsági gát, ha az autó típusától engedélyek (csak álló helyzetben) (a ATSv0.51)s - kombinációja magas feszültségű kábel kocsik, ha a típusú autó engedélyek (csak álló helyzetben) (a ATSv0.51)részletek:in - on / off pengékl - a változás a vonala kabinban:Home - emelése vezetőülésEnd - lefelé a vezetőülésBal egérgomb - műveletek az asztalonVigye az egeret, hogy kattintson a jobb egérgombbal - nézett körül a kabinbanVigye az egeret, hogy kattintson a jobb egérgombbal, és Shift - lehajlás a Rövid útmutató:
Hogyan lehet mozgatni a villamos?Kapcsolja be az inverter (nyomja meg a bal alsó oldalán a kapcsoló az asztalon)Wdusić deadman pedál (nyomja meg a bal egérgombbal a éberségi pedál).Mozgassa az irányváltó kart előre (nyomja meg a bal egérgombbal a átkapcsolókarral és tartsa lenyomva az egér, hogy álljon fel a számlap pozíciók FRONT, semleges, TYL).Wdusić drive pedál kapcsoló (nyomja meg a bal egérgombbal a pedál kapcsolót és tartsa lenyomva szabályozza a helyét pdeału az egér mozgatásával fel-le mozog - az egér mozgatásával a tetején)
Lenne még egy kérdésem mi szerint az elágazásnál lévő irányokhoz (nem az alap irányhoz) van-e valami mod hogy azt is normális utasforgalmommal lehessen használni? Előre is köszönöm
Illetve még egy kérdésem lenne miszerint ha egy villamos balesetet szenved akkor azt onnan valahogy le lehet vontatni/ tüntetni vagy újra kell indítani a pályát? Remélem még valaki szokta olvasni ezt a topic-ot és tud válaszolni. Előre is köszönöm
Valaki át tudná külteni a csuklós gt6, gt8 villamosokat? Mert az ats hiv. oldalán csak egy oldal van, és ott nem letölthető. Egyébként szuper az ats, további fejlődést! Előre is kösz, aki átküldi, Balu
Az egér valamelyik gombjának (ezt pontosan nemtudom, hogy jobb-e vagy bal ) folyamatos lenyomásával és az egér mozgatásával tudod mozgatni a villamosvezető ,,látóterét,,!
sziasztok Olyan gondom van, hogy nem látom az egész vezetőfülkét, és nem tudok mindent felkapcsolni amit kéne, meg a pedálokat se látom, és nem tudom megoldani. Ha tudtok kérlek segítsetek
Sziasztok! Esetleg tudja valaki, hogy a vezetőfülke ajtaját hogyan lehet kinyitni? Az első ajtó jobb oldali szárnyára gondolok. Képen láttam hogy ki van nyitva, de nem sikerült még rájönnöm hogyan kell.
A menüben kapcsold be a váltójelzőket, és akkor látod merre áll. Ha V betű van a tetején, akkor kitérő, ha nincs, akkor egyenes. A Panel forduló csonkájánál van egy váltó, amin fordítva működik a visszajelzés. Ha kiegészítő jelzés nincs a váltójelzőn, akkor az manuálisan állítható a Z gombbal, vagy a műszerfalon a váltóállító gombbal. A gomb használatakor minden kézi állítású váltó átáll, így sűrűn elhelyezett csúcsirányú váltóknál oda kell figyelni. A váltók felvághatók. Ha ferde vonal van a váltójelző rúdján, akkor a váltó visszacsapó, ha három vízszintes vonal, akkor a beállított viszonylatszám alapján áll be. És van még olyan váltó, amin nyíl van a váltóállító rúdon, az nem visszacsapó, de nem is állítható, csak felvágással.
__________________________________________________________________ Mondjuk a váltó állítás igen érdekes. Mert nem mindig szokott elsőre sikerülni. Erre tudnál-e valami hasznosat ajánlani. Előre is köszönöm.
Nagyon impozáns lett az új mozdonyszín. Viszont az előző verzióból átlehetett volna "menteni" a teljes képernyős módot. Sajnos az autós bugot (az autók nem állnak meg a villamos láttán) nem sikerült elhárítani. De így is nagy fejlődésen ment keresztül. És csak így tovább.