Sziasztok XT-ek :) valaki használja még ezt a forumot? Motor választás előtt állok és eléggé úgy néz ki hogy egy yamaha Xt125x 4T motor lessz amit majd a késöbbiekben megszeretnék venni és a ranácsotokat szeretném kérni ha lehetne:D
Szeretnék vásárolni egy Yamaha xt 125 R-t. A hirdetések között találtam 7kw és 11kw-os változatot is létezhet, hogy van két különböző, vagy csak rosszul lett a forgalmiba bevezetve?
Sziasztok eladtam a szeretett kis mocim!!!! Továbi jó xt-zést várom az új suzuki inazuma 250-esemet van még eladó egy szuper kis suzuki sephia zz pöpec robogó új gumikkal 60 000 pénz ért!!!!!!!!!!!!!!!!!
Szia bj03! Sajnos ezeknél a motoroknál jellemző az alapjárati probléma ingadozás hideg időben lámpánál leállás stb. Én első körben kicserélném a gyertyát ellenörizném hogy nem dugult e el a tanksapka levegőző furata plusz nem tudom hogy a légszürő mien állapotban van .???Ha ez mind okés akkór elvinném a karbit szétszedve egy ultrahangos tisztításra beleteszik egy kis fritőzre hasonlító speciális löttybe egy fél orára az fém tisztára zizegteti az összes alkatrészét fúvókákat stb.Azért tanácsolom ezt mert nekemis volt ijen hibám .Nemtudom hól laksz Szigetszentmiklóson tudok egy autószerelöt ő csinálta nekem is 2-éve! Egyépként ha valakit érdekel eladó sorba kerűlt a yamaha xt 125x motorkám !!2007-es nagyon szép teljesen jó állapotú fulra leszervizelt én vagyok az első tulaja.ujszerű gumik amit most cseréltem LÁNCSZETT .TELÓSZIMERINGEK+OLAJ.MOTOROLAJ .GYERTYA LÉGSZŰRŐ .AKUMULÁTÓR.TELJESEN UJ KOSO DIGITÁLIS MŰSZERFAL EGY ÉV GARIVAL a motorban 26000-km ter an amit hivatalos okmányirodából kikért okirattal tudok igazolni !semmit nem kell rajta javítani csak tankólni és motorozni van rajta szélvédő csomagtartó doboz .Adok hozzá egyROCSDAMENTES ANYAGÚ NYITOTT BRUTÁL JÓ HANGÚ kipufogót .A motor végig vezetett szervízkönyves mindig garázsban ált nagyon vigyáztam rá mindig ápoltam suvickoltam az ára alku nélkűl 350 000 ha valakit érdekel hívjon bizalommal 0670 314 9464
Van egy Yamaha XT 125 R típusú motorom 2006. évi. gyártású, Mikuni 3d6 karburátorral.
A motor soha nem volt szerelve, eredeti minden beállítása, nem volt megbontva.
Napokban elment az alapjárat, ha visszaengedem a gázt annyira visszaesik a fordulat, hogy azonnal leáll, alacsony fordulatú gázon ingadozik 1300-1800 között. Egyébként nagyon könnyen indul, valamint gázadásra rögtön reagál és folyamatosan szépen húz. A karburátort most először szétszedtem, kitakarítottam, de semmi nem változott. A levegő és alapjárati állítócsavar nem reagál semmi tekerésre. Csak a fúvókákat takarítottam levegővel, máshoz nem nyúltam, a csavarokat is visszaállítottam eredeti állapotába. A motor egyébként zajmentes, semmi zörgés, csattogás, ciripelés nem hallatszik belőle, az szerintem hibátlan.
Ha valakinek volt már ilyen hibája, van konkrétan tud valamire következtetni kérem válaszoljatok.
Én megpróbálnám felhívni a yamaha Harmathy -t én már rendeltem tölük sok mindent Dabason vannak ott a kereszteződésben rendesek vagy Budán a központi jamahánál!!! Azt hiszem 17 000-jó Magyar forint..
Köszönöm hogy válaszoltál, teljesen elfelejtettem hogy ide is írtam!
Ha össze tudnánk futni, és meg tudnám nézni a műszerfalad az nagyon jó lenne, illetve talán neked is tudnék segíteni, mert aki az enyémet csinálná, ő lehet hogy meg tudná csinálni a tiédet is!
A tel számom nem szeretném kiírni ide, de az email címem publikus ha a profilomra rá mész!
Én is mindent átnéztem a kábeleket stb.A műszerfalat leszedtem szétkaptam befujtam kontakt tisztítóval fujattam hajszárítoval összeraktam de semmi!!! Elviszem Tökölre ott van álítolag egy motorműszerfalakhoz értő műszerész majd megnézi.
Sziasztok egy kis segítség kéne !!!! Jó lennelenne ha valaki tudna segíteni műszerfal űgyben ha valakivel össze tudnék röffeni és esetleg kipróbálnám másik műszerfalal a xt-t mer már gyanakszomhogy lehet hogy valamelyik vezeték van megszakadva!!! Aztán nem is a műszerfalom döglött be.
Szóval vöcsis azt akartam írni hogy ird már le légyszives az i.mail cimed aztán öszehozunk valamit a műszerfal ügyben nekem a 13-dik kerületi alig utcai műszerfal javítókat ajánlotta!!!! De majd megbeszéljük
A csövekkel kapcsolatban miért kérdezed nem működik a motor?? Most mentem ki megnézni de nem nagyon lehet pontosan látni amit láttam hogy valóban a kipuftól megy egy cső a négyzetalakú vákum biz-baszra aszívó csonktól egy vékony szintén a vákum biz- baszhoz! a szívócsonktóll mégegy megy valahóvá .Az a baj hogy nem lehet látni pontossan le kéne szedni hozzá a tankot az oldal idomokat stb.Ha nem működik a mocid és mindenképpen meg kell nézni akór szétszedem !
Szeva basszus nekem is két napja nem mükszika műszerfalam Nem mutat semmit az óldalsó lámpák működnek a narancs hátérvilágítás megy de nem mutat semmit !!! Ha megírod az i- mail számod akkór tudnánk egymásnak segíteni.Szétszedném a műszerfalat megnézném a diódát mere felelakozólmég lehet hogy össze is tudnánk röffenni.
Én is büszke tulajdonosa vagyok egy XT125 X-nek! Szeretem ezt a kis motort!
Olyan problémám akadt vele, hogy a kijelző sajnos tönkrement. Kiégett benne egy dióda. Találtam megfelelő embert hozzá, aki megjavítaná, de sajnos nem tudjuk beazonosítani a diódát, mert megolvadt és nem látszanak rajta a számok.
Szeretném tőled megkérdezni, hogy esetleg nincs e fényképed, vagy valamilyen dokumentációd a kijelzőről (magáról a nyáklapról), ami alapján a diódát be tudnánk azonosítani?
Üdv. Nekem is van egy XT 125-öm. A vákum csövekkel kapcsolatban a szívocsonkra 2 vákum cső megy rá 1 ik a csapról megy oda a másik kipofogó körül van valami cucc és onnan megy oda és hogy jó e ez így és a karburátora csak 1 üzemanyag slag megy a csapról. De a karburátoron van 2 lehetőség és hogy mik azok ? Előre is Köszi.
Na mizu skacok senki nem irogat? Magammal beszélsessek elég uncsi!! Tegnap kicseréltem a láncot meg a két lánckereket szebben csendesebben gurul a vas.Még mindig járok vele hurá hogy nincs igazi tél.
Èn is megyek télen ha nincs nagy minusz.Tegnap is jövök haza amikór már a harmadik autós dudált rám valami gyanus lett. Hazaértem akkór látom nem ég a hátsó lámpa gondoltam sebaly kicserélem az izzót.Na akkórkezdtem szidni a tervező mérnök felmenöitm Régen az ETZ-n meg a jawa-n5-percesművelet volt itt 1-óra két hátsó index ki űlés le űlés alatt két csavar ki kipufufi tartó csavar ki sárvédő alsó csavark ki két oldalsó fekete műanyag elem 4- csavarja ki belűlrőr kicsi csilagkulcsal alig hozzáférhetően a lámpabúra két cavar ki.Izzó kicserél és minden fissza ennyi az egész!!!!!Remélem megint nem ég ki 7-évig????
Én sose tettem/teszem le a motorokat, csak jeges utakon.
Vastag ruha, kesztyű oszt go.
Télre mindig lecseréltem a supermoto gumikat stuplisra és jól elment a sáros erdőben is (hóban nagyon nem). Az XT-nek szerencsére relatív alacsony a súlypontja, így magabiztosabban lehet erdőben menni vele, mint egy krosszmotorral.
Na mi zu xt-sex senki nem nézegeti ezt a forumot? Még mindig motorozom pedig december van!! Va n valaki aki még nyuzza a vasat? Lassan tényleg jön a téli pihi.
Nekem talán egyszer evett 3-lityó felett akkór egész nap a városban járkáltam Váci út Hungária stb és hozzáteszem 100 kiló vagyok ! Normálisan hajtva 3-litykó alatt kell hogy egyen! Most fogok rajta lánc szettet illetve teló szimeringet cserélni!!!
A motor zajossága szerintem minden egyhengeres sőt tobhengeres LÉGHŰTÉSES motor ijlyen! Én 7-éve használom nekem nem tünik nagyon zajosnak. 90-utazóval szoktam tartóssan haladni és városban sem szoktam szétforgatni. Nagy fordulaton ugy se ad le több nyomatékot.Ezt a vezetési stilust meghálálja mert 2.6-2.8 litykót kortyól!!! Rendszeresen szervizelem nem sajnálom töle a jó olajat kétévente kapott új légszűrőt pedik mosható szivacs van benne.Még most is járok vele ameddignem jön be a nagy tél.
Szevasztok most fedesztem fel ezt a forumot pedig 7-éve van xt 125x em.Sok mindent tudnék a mociról mesélni mert ujonan vettem és 26000-km ert tettem már bele.Meg vagyok elégedve vele sose hagyott cserbe!!!Voltam már vele 280- km messze azt is szépen birta 95-tel szépen vitte.Ha bárkinek lenne kérdése a tipussal kapcsolatban szivesen válaszolok minden kérdésre!