"Az UEFA-nál is tisztában vannak a mérkőzés fontosságával, hiszen az MLSZ tájékoztatta a nemzetközi szövetséget, miért tekinthető kiemelt kockázatúnak a találkozó."
Hazaáruló MLSZ. senkit nem érdekelne mi van itt, ha nem hívják fel direkt a figyelmet. Ezzel nem a labadarúgás érdekeit szolgálják.
Ráadásul, amig ilyen Belabacsi- szerű figurák vannak "tűzközelben" nem is lesz változás. Rossz volt végigélni a magyar foci hanyatlását (gyakorlatilag 1968 óta folyamatos) és mára a halálát. Szomorú és dühös vagyok, de persze ez nem számít, mert én csak egy szurkoló voltam. ((0
Az biztos, sokkal jobban járt volna az ország, ha a zalaegerszegi, dunaújvárosi, fehérvári, stb stadionok helyett iskolai tornatermek, uszodák, kosárpályák épültek volna.
Eúrópa minden országában a labdarúgás a legnépszerűbb,legnézettebb sport, s ez alól Mo. sem kivétel. Annyi a különbség, hogy nálunk nincsenek meg a profizmus feltételei. Nincs elválasztva az amatőr s a profi futball. Amíg az Nb1-es csapatok majd tényleg annyit költenek, amennyi bevételük van, s aki csak adósságot csinál, azt tényleg kizárják-majd akkor lesz színvonalemelkedés.
Nem szégyen, ha egy nb1-es csapat keretében van pár amatőr státuszu focista is, ha csak így működik rentábilisen a klub.
Oh persze! :-))) Biztos azok közé tartozol, akik megdumálták a pénzes vállalkozókat, h érdemes hirdetni. Gondolom némi kenőpénzzel elintézhető, h ilyen statisztikát kreálnak. A tény viszont az, h inkább a spanyol, angol focit nézik az emberek.
Érdekes,a kosárban,a kéziben,a vizilabdában is százszor jobbak az eredmények.Akkor miért a szar fociba pumpálják ma is a nagy pénzeket?Milyen reklámértéke van mondjuk a magyar NBII-es,de akár NB-I-es focinak is?A kutya nem nézi őket,lassacskán senkit nem érdekel.A VIDEOTON akkor verte az M.U-t,és a Real Madridot,amikor katona voltam.Ott szorongtunk 16 ezren egy 10 ezres stadionban.Most sok milliárdért megépült egy 30 ezres stadion,és háromszázan lézengnek benne.Akkor most hogy is van ez?
Egyszerű kérdés, de a reklámozókat nem ez érdekli. Őket csak az érdekli, mennyi emberhez jut el az "üzenetük".
Negyvenezer meg soha nem volt az átlag, talán még a kettős rangadókon sem és azt ugye az átlag szempontjából felezni is kell. A legjobb időkben (hatvanas-hetvenes évek) is tizenpárezres átlagok voltak. Tudod, akkor még nem nagyon volt más szórakozás a nagy szovet uralom miatt.
A harmincas években meg az UTE-FTC-MTK egymás közti meccseit kivéve, nem jött ki annyira az átlag mint most. Nem egy bajnokit játszottak ezer-kétezer néző előtt, sőt inkább az volt a jellemző. Nem futotta a többségnek meccsjegyre. Azért a foci érdekelte.
Hát így van ez, mikor valaki nem sokat tud, de azt is rosszul.
Rossz a hasonlatod. Győzikén röhögni akarnak (már aki nézi), a focin (magyaron) viszont muszáj röhögni. De a labdarugást szeretők nem azért mennének meccsre, h sírva röhögjenek, vagy verekedve huhogjanak.
Mert egy kosármeccset ötvenezren néznek a tv-ben, egy focimecset meg ötszáz. kilenszáézezren. Azért nincs pénz a kosárra. Ki reklamíroz olyan helyen, ahol a kutya sem látja a reklámjait?
Megjegyzem említettem, hogy a fociutánpótásban sincs elég lé? Ugye elmlítettem. A kosárra mi a fenének lenne több, ha gyakorlatilag a tizedét sem érdekli mint a foci?
Nekem meg a családban,haveri körben 101%!Igaz,hogy a gyermekem kosarazik,méghozzá jól,de ott sincs pénz az utánpótlásra:-(((Nálunk az egész család,és ismerőseim is tojnak a focira...
De nem azért nem nézik (ezt állítottátok, hogy azért nézhetetlen) kiscserkész. Mert akkor a Győzike nem lenne háromilliós nézettségű, ha, csak a szinvonal a baj.
Én csak azt állítottam, ha jó csapatokkal játszunk kijönnek sokan. Hogy máskor nem, annak sok minden oka van, de ezek közt a teljes érdektelenség nagyon hátul kullog.
Többet nem mondhatok, de a kutatást (amben csak egy kis rész volt a foci iránti érdeklődés) épp olyan nagyvállakozások rendelték, akik szeretnék tudni, hol reklamírozzák magukat. Mondjuk az angol ligára sem pénzük, sem esélyük, nincs, meg értelme sem lenne. Ezek többnyire Közép-Európai (vagy inkább Kárpát-medencei) hatáskörrel működő cégek. Itt is akarják kifejteni a marketintevékenységüket is. Nem lenne értelme máshol. Na ezek is tudni akarják, mi az amit néznek, követnek az emberek. Erről volt szó. Az ötmillió vagy jár meccsre, vagy nézi nagyobb rendszersséggel, vagy meg tudja legalább azt mondani, kik hírdetnek magyar (vagy külföldi) focimeccseken. A magyart össze hasonlíthatatlanul többen tudták (márhogy kik reklámoznak), mint a többi európai bajnokságot, vagy akár a BL-t. Ez van. Eez tény, ha nem is hiszitek.Őszintén szólva, annyira ez nem is fontos. Ha ragaszkodtok ahhoz, amit magatokból kiindulva, a tényak ismerete nélkül gondoltok, ám legyen. Ez nem az én bajom.
De már ez is több volt, mint amit el kellet volna árulnom.