igazad van! (akkor viszont nem értem hol olvastam én a 40%-ot:( ) a csomagtartóval akkor legalább nem csak én szívok. :) multkor egy bmw vásárlásban segítettem egy barátomnak, és volt benn egy A6. elkértem a kulcsokat, és legalább tizenötször próbáltam meg lecsukni a csomagtér ajtót.. kicsit se néztek hülyének, de azon a kocsin sem sikerült egyszer sem :)
Nekem is egy A6 3.0 quattro tiptronicom van, ráadásul elektromos csomagtér mozgatással. Sajnos csak nyitni tudja elektromosan, csukni nekem kell kézzel, és a csomagtérajtó súlya miatt tényleg nagy erővel kell suhintani és ha nem sikerül, marad a kéz összedzsuvázása... ez tényleg bosszantó.
Amúgy az Audi A6 ezzel a motorral és ilyen felszereltségben maga a tökély. :))
itt van a 2006-os (és a 2005-ös) német eladási statisztika, nézegetheted :)
amúgy ősszel volt az Audi tesztvezetés, mentem egy kört a Q7 4.2 full extrával, hát nagyon kényelmes elöl hátul, a motortól viszont kissé többet vártam teljesítményben és hangban is...
Igazat adok Neked. Sajnos a W211 megbízhatósági szempontból igencsak gyenge. Az is igaz, hogy csak elektronikai problémáiról hallottam/olvastam eddig. De a faceliftes modell remélhetőleg megbízhatóbb lesz. Az új (2004-) A6-os amúgy tényleg egy fantasztikus autó, főleg a 3.0 TDI Quattro tiptronic. mikor csak a motor jár és egy helyben állok, nem is hallom hogy jár.. nagyon halk. és az összeszerelés is rendkívüli. én egy dolgot utálok benne, de azt nagyon. Sajnos a nem elektromos csomagtér ajtót szerintem lehetetlen úgy lecsukni, hogy a -főleg télen- rendkívül koszos ajtót ne kelljen kézzel végig taperolni... formára viszont nekem az e kedvesebb. persze ez nagyon szubjektiv.
Ha a helykínálat számít akkor vedd a Q7-et. Mivel ez szerintem az ML és a GL között áll, egyértelmű, hogy az ML kisebb. Viszont az, hogy az A6 toronymagasan áll az E klasse és az 5-series fölött.. na ez szép. Ne haragudj, de ezt mégis honann szede? Csak egy adat: nagyautó kategóriában (gondolom nem kell elmagyaráznom melyik azz) Németországban az eladott autók 40%-a E klasse. És ha már abban -gondolom- egyet értünk, hogy a német autók a legjobbak, akkor a németek választása döntő lehet. A Mercedes most is bőven az Audi felett áll. És ezt úgy mondom, hogy nekem is volt Audim (A6), és jó ideig használtam az új A6-osok közül is egyet.
Mindezek ellenére én a Q7-et ajánlom, ha fontos a hét ember. Ha nem, akkor menj egy kört az ML-el, és vedd azt. Ha kell a hét ember akkor ne ülj ML-be mert bánni fogod, hogy Neked nagyobb kéne...
q7et vezettem, sokkal nagyobb mint ML ezt tegyük hozzá! sokkal robosztusabb, feltűnöbb...de valamiért szerintem hosszútávon(mármitn autópálya9gyengécske a q7(?)))igazából nem sokat mentem vele, ment de mi a vége?mit művel 200nál?tapasztalatok? a 4.2es benztinesre is kíváncsi lennék zajszinten! üdv
Én egy 3.0V6 TDI mellett tettem le a voksom, de nem bántam meg, imádom. A döntésemet hosszas utánajárás és tesztutak után hoztam meg, és eddig úgy tűnik bejött.
Ebben a szegmensben (is) leverte az Audi a riválisait, ez nem vitás. Ugyanúgy, ahogyan a legújabb A6 magasan az E-Klasse vagy az 5-ös sorozat felett áll, a Q7 is a kategóriája ásza.
mult penteken vettem at a 4,2 FSI Q7-esemet es vasarlas elott elegge megkutattam a temat kvantitativ es kvalitativ szempontbol.
ime a rovid osszefoglalas:
- x5 szuper, vezettem, nincs legrugoja, regi, kufut igy nem johet szoba
- xc 90, vezettem, elavult megoldasai (valto, futomu) tukrozik a minima budgetet amibol szegeny volvonak gazdalkodnia kell, kozben kb ugyanannyiba kerul, mint egy ml, nem jon szoba
- saab terepjaro: forget, egy gagyi amerikai roncs saab logoval
- range sport: szep kivulrol, gagyi a belseje, egyebkent jok az adatai. irrealisan draga, es volt mar land rover discom...mar amikor nem a szervizben volt
- range: vezettem, kivul-belul szuper, kicsit hajosan ringo, meg dragabb es ugyanugy szervizlako land rover
-R osztaly: egy csunya halottas-kombi, nem suv, nem osszehasonlithato (vagy akkor az osszes 7wd kombit is be kellene venni: arban kb ugyanannyi, de nem terepjarok)
es akkor a valodi rivalisok:
- merci ML, GL, audi Q7
GL-t nem tudtam kiprobalni, mert par hete meg nem letezett. egyebkent tok ugyanaz, mint az ML, csak designra brutalisabb, kockasabb, nagyobb es meg dragabb... igazabol ezt kellene a Q7-tel osszehasonlitani a merete miatt, de az ara miatt labdaba sem rug...oszinten szolva csupan egy indokot ertek meg a Q7-tel szemben: ha valaki egyszeruen jobban szereti a mercit es nem szamit a plusz par 10-20 ezer usd extra
igy vegul az ML es a Q7 osszehasonlithato (leszamitva, hogy a Q7 jelentosen nagyobb):
-> roviden: a Q7 minden szempontbol ezerszer jobb :-))) latvanyosan szebb es finomabb kidolgozas, gyonyoru reszlet megoldasok, a kulso design visszafogottabb es egyedi, a quattro barmilyen mas megoldasnal jobb, verhetetlen 4,2-es motor, arban kb ugyanannyi, +2 ules... az auto elkepeszto. akarmekkora budgetbol is Q7-t vennek fo autonak.
elkepesztoen megy, dinamikus futomu allasnal es sport valto allasnal vadallat es agilis sportkocsikent viselkedik (mikozben egy tank meretu), comfort allasban pedig olyan, mint egy legparnakon uszo hajo...
az audi MMI lenyomja az idriveot es a merci commandot, a legrugo kotelezo tartozek es megoldja, hogy egyszerre legyen a tank egy sportkocsi es hajo is.
vilag eletemben bmw rajongo voltam, de most ugy tunik az audi tokeletesen osszeolvasztotta a bmw vezetesi elmenyet, a merci kenyelmevel, es megspekelte az eredmenyt a legjobb kidolgozassal...
Kár itt amerikai batárokat reklámozni, mert kb. pont ennyire lesz*rja az európai ember a környezetpusztító trágya verdákat, mint amennyire nem akar veled vitatkozni senki.
Nézhetjük akár azt is, de tartok tőle, nem sokan ültetek ilyenben és maradunk a régi sémákon alapuló tippelgetéseknél... Számomra az volt a legfontosabb, amiért hasonló SUV-t vesz az ember: helykínálat, kényelem, szállítható személyek száma, csomagtér, vontatható tömeg (3 tonnás a hajóm), csomagtér, hosszú élettartam, megbízhatóság. Mindenben jobb a Yukon, tehát a verseny eldőlt, mielőtt még elkezdődött volna.
Szerintem itt most kurvára nem a megbízhatóságról volt szó, hanem a minőségről. Gyengébb összeszerelési minőségű autó is lehet megbízható, és ez fordítva is igaz.
Kedves bopat, most eléggé rendesen mellélőttél, ráadásul többször is. :-) A megbízhatósági listán 19 autókategóriából 8-nál a General Motors autói bizonyultak a legmegbízhatóbbnak, a saját kategóriájában történetesen a Yukon győzött. Ezen felül a meghibásodások számát tekintve a "megbízhatatlan" GMC rendesen alatta maradt a Mercedes értékeinek, szóval még ez sem igaz. Hogy (számotokra) mi a köztudomású, az teljesen más kérdés. :-)
Azert egy GMC Yukon amerikai batart a Mercihez hasonlitani az azert az kemeny. Foleg ugy hogy jobbnak tarto, koztudomasuan a GMC nem a minosegerol hires. (ahogy az amerikai autok kozul nem sok) A Mercit en sem szeretem, de a GMC t meg kevesbe...
Hétfön vezettem egy X5ös 4.4es motor volt benne és nagyon nem volt vele gondom:) Az tény terepre abszolut nem használhatók ezek a gépek. Söt azt se mondanám, h hátul olyan nagy hely lenne vagy akár a csomagtartó nagy lenne. Eddig Lexus RX300 vezettem ami nekem vezetésre, felszereltségre jobban tetszik csak a dizánj nem nyerő nekem.
Mercedes ML a gyár saját bevallása szerint is bukás volt. Messze nem adtak el annyit amennyit szerettek volna és sok-sok apró bosszantó hibája volt. Azt nem tudom ezeket az uj modellnél mennyire sikerült elkerülni.
A Mercinek az a nagy szerencséje,hogy ott van az orrán a csillag...Sok ember ettől esik hanyatt,pedig ha jobban megnéznék nagyon gyorsan kiderülne,hogy pl. a lexus bőven utolérte őket (mondom ezt úgy,hogy utálom a Lexust)Szerintem igénytelen öreguras mindegyik autójuk...nem csoda hogy pénzügyi bajban vannak egyfolytában...