Keresés

Részletes keresés

Lbx Creative Commons License 1 napja 0 0 90120
Előzmény: Szabolcs.. (90119)
Szabolcs.. Creative Commons License 1 napja 0 0 90119

Köszönöm szépen a válaszokat! Általában ragaszkodok a gyári megoldásokhoz.

fecogs18 Creative Commons License 2 napja 0 0 90118

sziasztok!

1250 gs adventurehoz vettem Aludobozt használtan es szeretnem a zarbetetet a kulcsomhoz igazítani, viszont az előző kulcs nagyon más lamellakat kívánt így az enyémhez az 1-es szamubol 18db kellene. Van valakinek ötlete hogy hol tudom ezt kulon beszerezni? Sajnos csak olyan hirdeteseket talalok ami zarbetetet is tartalmaz de nem szeretnek ezért 6 db zarbetetet is venni…

elore is köszönöm a valaszokat.

T1OK3 Creative Commons License 2 napja 0 0 90117

2008-as 1200 GS GIVI alu platnit keresünk .

SRA 692

Van esetleg valakinek eladó, az új elég húzós áron van.

maschine89 Creative Commons License 5 napja 0 0 90116

Sziasztok. Eladó egy hengerfej védő (lemez). 

Rt hátsó bukócső. Mind csavarokkal, távtartóval együtt. Képet nem tudok feltölteni.... 

Emailben tudok küldeni. Tél:20/6106263

T1OK3 Creative Commons License 2024.12.28 0 0 90115

Köszi!

 

Közben a neten találtam infót, amiben még plusszban tömítik az érintő felület szélét.

" Az érintőképernyő szélének tömítése a következő gyenge pontok megerősítésére: Hosszan tartó kültéri használat esetén homok és por gyűlik fel a ház és az érintőképernyő széle között, ami az érintőképernyő hibás működését okozza ( a BMW Motorrad Navigator VI különösen sérülékeny, mivel nyitott érintőképernyő széle)."

 

https://www.gps-station.net/en/product/bmw-motorrad-navigator-vi-display-repair-touch-screen-incl-usb-connector-overall-optimization-rb6tsusb/

Előzmény: bacus (90114)
bacus Creative Commons License 2024.12.28 0 0 90114

kétféle kijelző típus van, először mindenképpen nézd meg, hogy neked melyik kell a naviba.

 

A régebbi kijelző sokkal drágább. Én aliexpressről vettem 28e forint volt postával együtt. Ez szerintem nem új, hanem valamilyen eljárással javított kijelző, teljesen fóliázott, karc mentes, de nem hiszem, hogy 0 km-es..

5 perc átszerelni, hibátlanul működik.

Előzmény: T1OK3 (90113)
T1OK3 Creative Commons License 2024.12.28 0 0 90113

Sziasztok!

 A navi VI-om kijelzője cserére szorul. Valaki tud ajánlani linket, ahonnan érdemes rendelni?

Az ebay-on nagy árkülönbséggel találhatók ilyen cuccok.

tux Creative Commons License 2024.12.19 0 0 90112

Csal a kép, mert oldalsztenderen van és kb. derékmagasságból van fotózva. Tanpályán le tudom tolni aszfaltig, de csak szándékosan. Normál manőver közben, közúton még nem ért le, pedig ez gyárilag alacsonyított változat. Ha hullámosabb úton vadulnak a cimborák, akkor feljebb emelem ESA-val, de csak a lelki nyugalmam miatt, mert láttam már (vagy inkább hallottam) előttem menő GS-t odaverni a bukócsövet. Nagyot döntve, hullámos úton amikor felüt a futómű, előfordulhat extrém helyzetben.

Előzmény: zöld_I (90111)
zöld_I Creative Commons License 2024.12.18 0 0 90111

Lehet a kép csal, ez nem vesz el nagyon az aljmagasságból?

Előzmény: tux (90107)
Stenmark1 Creative Commons License 2024.12.18 0 0 90110

Szia! Nekem Sw-Motech volt rajta (1250 Gs), és tök jó volt, mert a lábamat fel tudtam rá dobni nyújtózkodásnál. 1200 Gs-re link: https://sw-motech.com/en/bike/BMW/R1200GSLC/2012/R12W+-K50-/products/protection/crash+bar/4052572029701.htm

Előzmény: Szabolcs.. (90106)
Lbx Creative Commons License 2024.12.18 0 0 90108

Nekem Touratech van - képet nem teszek, mert az enyém 1250 GS.

 

https://shop.touratech.hu/motorkerekpar-tartozekok.html

tux Creative Commons License 2024.12.17 -1 0 90107

Gyárit ne vegyél, nem védi rendesen a szelepfedelet. Elég ha aszfalton eldől és sérül a szelepfedél fényezése.

Nekem ilyen van, úgy emlékszem lengyel gyártmány.

Előzmény: Szabolcs.. (90106)
Szabolcs.. Creative Commons License 2024.12.17 0 0 90106

Sziasztok!

 

2013 1200 GS LC-re milyen alsó bukócsövet ajánlanátok? Gyárira gondoltam, de sehol sem találok.

Előre is köszönöm a válaszokat!

tcaoe Creative Commons License 2024.12.14 0 0 90105

Átküldöd a készüléket repülő módba és máris megakadályoztad, hogy újratervezzen.

Előzmény: Lbx (90098)
bacus Creative Commons License 2024.12.13 0 0 90104

Ott nekem (már esőben) nem sikerült. Sőt, azt gondoltam, hogy tud valami hegyi bicajos utat (az sincs), mert én kurvára átmentem volna bármi hegyi keskeny kerékpárúton is, a 17 km (légvonalban) helyett a 250 km körbe, nem tűnt alternatívának. Ott nyomkodtuk (meg a haver külön a saját telefonját), nem igen láttuk merre visz pontosan, de a vasúti felszállóhely előtt, neki irányított a hegynek, és egyre szűkebb, de betonozott úton szépen haladtunk talán 2 km-t, majd egyszer csak elmentünk keresztezte az út a vasutat, azaz a vonat már egy felüljárón ment felettünk 10m-re, na ott benyögte a gmaps, hogy most szállj át vonatra...  Élmény volt ! :)

 

Persze lehet csak mi nem nagyítottuk végig, amikor ott nekiálltam megint terveztetni, akkor már volt figyelmeztetés, hogy közúton nem közelíthető meg a szállás, vonatra kell szállni. Előtte nem láttam. (de annyira hinni akartam neki, hogy van ott út, mikor garmin mondta a magáét :D )

Előzmény: Mortoff (90102)
Lbx Creative Commons License 2024.12.13 0 0 90103

Öööööö...

Futárként is használtam a GoogleMaps-ot, így időnként volt részem az "ötleteiben" - szintúgy a WAZE esetében... 

Előzmény: Mortoff (90100)
Mortoff Creative Commons License 2024.12.13 0 0 90102

Ez inkább user errornak tűnik.

 

Simán tervez közúton és kikerüli az alagutat Swarzach im Pongau-nál.

Előzmény: bacus (90097)
Mortoff Creative Commons License 2024.12.13 0 1 90101

A 90094-re és a 90095-re nem kívánsz reagálni?

Vagy csak behánytál valamit és ezzel el van intézve?

Előzmény: rfc (90099)
Mortoff Creative Commons License 2024.12.13 0 0 90100

Mert nem arra használjátok, amire kitalálták.

A-ból B-be eljutni a lehető leggyorsabban. Arra tökéletes.

Túramotorozásra -fix megtervezett útvonallal- kevésbé.

Előzmény: Lbx (90098)
rfc Creative Commons License 2024.12.13 0 1 90099

Energiát kéne feccölni az úttípusok súlyozásába, meg az újratervezési küszöbértékekbe. De a Waze reklámokból él, nem navigációból :)

Előzmény: Lbx (90098)
Lbx Creative Commons License 2024.12.13 0 0 90098

"Ami a nagy előnye a gmaps és waze, stb navigációknak, az a hátránya is számomra. Ez pedig az állandó újratervezése, ..."

 

Ezt én is utálom benne... Főleg azt, ha nem utasítom el, automatikusan az újonnan általa kitált útra vezet.

Előzmény: bacus (90097)
bacus Creative Commons License 2024.12.13 0 0 90097

Ami a nagy előnye a gmaps és waze, stb navigációknak, az a hátránya is számomra. Ez pedig az állandó újratervezése, ami jó, ha a végcél elérését nézzük, de néha meg kifejezetten rossz a hogyan megvalósításában.

 

Egyébként augusztusban a gmaps kegyetlenül megszívatott. Valahol Mühldorf közelében elkapott az eső, a szállásunk Bad Gasteinben volt. Nem volt hajlandó, csak a vasúton keresztül tervezni, azt, hogy körbe menjen, nem ismerte. A hegy alatt csak vonat megy, kb 10 perc alatt visz át, még kerékpár út sincs!!!

Előzmény: Lbx (90096)
Lbx Creative Commons License 2024.12.12 0 0 90096

Személy szerint megelepődtem, hogy egy Bp - Prága - Amsterdam - Párizs - Fekete erdő - Bp útvonal esetében a MoogleMaps csupán azzal, hogy Prága után a fizetős utakat kitiltottam, milyen utakra vezényelt. A cseh szakaszig mentünk pályán, utána kerültük a sztrádákat, és már cseh határ utáni német szakaszon csodás helyekre vezetett (itt még "segítettem" neki, mik volnának a kívánatos köztes pontok), Párizs után meg egyenesen szuper utakat mutatott. A Fekete erdőt (itt azért nem bíztam a véletlenre) követő hazaúton szántók, erdőfoltok, nevenics kis "falvak" között vitt nagyon is élvezetes, kanyargós, látványos utakon. Az osztrák szakaszon nyilván nehezebb hibázni, ha nem pályázik az ember.

Máig csodálkozom, hogy adta ezt ki (na ja, nyilván a guglimapsz kosoabb, mint egy ötödikes :-)  ) 

Szóval nekem meglepően élvezetes utat mutatott a GogleMaps ezen a körön.

De ez spontán út volt, csupán Amsterdam, Párisz és Budapest voltak a fix pontok.

Ezek után elgondolkoztam, kell-e egy GPS masina, hiszen valahányszor útra keltünk akár autóval, akár motorral, csak pár fix pont volt lefixálva.És a GoogleMaps megy offline is, ha úgy adódik, vagy úgy allítom be.

Persze ha valaki egy konkrét útvonalat akar lejárni - akár szólóban, főleg csapatban -, ahhoz kell egy olyan gép, amin sok-sok köztes ponttal lehet útvonalat tervezni.

Mortoff Creative Commons License 2024.12.12 0 1 90095

Remek, csak nem erről szólt a diskurzus.

Navigációról beszéltünk. Nem feldélzeti rendszerről.

Tudod, egy olyan rendszerről, ami segít eljutni A-ból B-be.

Amit leírsz annak semmi köze a navigációhoz.

 

Azt mond meg légyszíves, hogy a prémium navigáció, -ami nem "kendácsolva" van- mennyivel navigál jobban mondjuk Záhonyból Sopronba, mint a Waze, vagy a Google Maps?

Előzmény: rfc (90093)
tcaoe Creative Commons License 2024.12.12 0 0 90094

De ezek nekem ott vannak a műszerfalon, jó nagyban (kivéve, hogy bezártam-e, de hát ha azt elfelejtem, akkor megnézni is elfelejtem). Miért nézegetném egy appban?

A telemetria meg hát, ott van a hátsó gumin. De ha csak kicsit is akarom, ott van a telefonomon is, és nem csak a vizeseknél, hanem a régebbieknél is.

Előzmény: rfc (90093)
rfc Creative Commons License 2024.12.12 0 0 90093

Még olyan alap dolgokat sem tudsz megnézni vele a telefonon, hogy meddig van a tank, mikor esedékes a következő szerviz vagy bezártad-e az autót. A telematikai szolgáltatásokba és a platform képességeibe (pl. hogy az assistance távolról ki tudja olvasni a DTC-ket az összes vezérlőből) most nem mennék bele, mert akkor itt alszunk.

Előzmény: Mortoff (90092)
Mortoff Creative Commons License 2024.12.12 0 0 90092

Kíváncsivá tettél. Miből maradok ki a fapados applikációval?

Előzmény: rfc (90087)
A_Kupec Creative Commons License 2024.12.11 0 1 90091

1200LC-d van? Ha igen, akkor időszerű lenne balra odaverned:)) Komplett balos hengerfej, váltó, komplett kuplung, generátor, első motorfedél.

Előzmény: T1OK3 (90089)
A_Kupec Creative Commons License 2024.12.11 0 0 90090

Nekem nincs, de ezt a leányvállalatot már lepasszoltam "tcaoe"-nak:)

Előzmény: T1OK3 (90089)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!