Sziasztok! Szeretnék segítséget kérni.Van egy 2010-es A6- osom. Az lenne a problémám hogy nem ment a szivargyújtó ki- be húztam toltam a biztosítékokat a szivargyújtó megjavult cserébe az mmi rendszer nem kapcsol be csak egy pillanatra felvillan majd elsötétült .de a közép konzol sem funkcionál . Ha valaki tudna segíteni nagyon megköszönöm.
Sziasztok most vettem egy Audi A6 4F C6 2008. Egy kérdés a hátsó ablaktörlő saját életet él magátol be kapcsol és töröl egy párat aztán le áll.De ezt folyamatosan teszi még megy a kocsi.Találkoztatok már ilyen hibával?
A kanyarkövető fényszóró a hibás, régebbiekre jellemzően a lámpán belül kábelszakadás van. Ki kell venni a lámpát - nem árt előtte egy diag, hogy melyik a hibás - elvileg a belső kábel javítható némi ügyeskedéssel.
sziasztok. Olyan problémába ütköztem melyet jelenleg elég nehéz és fejvakarós megoldani.
Jelen esetben egy a64f akadt a hálómba.
Jelenség Semmilyen egységgel nem sem tud az ecm komunnikálni.
Mértem feszültséget. A 18, 23, 30, 86, 3, 5, pinekhez kijön a 12 volt.
mit nem vehettem figyelembe?
ami miatt nem indul?
esp fault brake fault es 15 egységnél tele vágja hibakóddal ha valaki találkozott ilyen problémával és jelen esetben okosabb legyen kedves segíteni Előre is köszönöm
Üdv 4 kereküek! Érdeklődni szeretnék Audi A6 c5-ösömben tud e valaki segíteni abban, hogy a gyujtás levétele után nem alszanek el a kezelőszervek világítása, mi lehet a hiba?! köszi
- az utastérből periodikusan ismétlődő "kerregés hallatszik" kb. 1-2 másodperces szünetekkel. A zaj menet közben és bekapcsolt gyújtásnál, kikapcsolt fűtésnél is hallatszik. Megfigyeltem továbbá, hogy van, amikor meleg motornál hangosabb.
Úgy füleltem, hogy a hang valahonnan a klíma-fűtés szabályzó panel alól, mögül, mellől jöhet.
Van ebben a szerkezetben mozgó alkatrész, amely ezt a kerregő hangot hallatja?
A 2.0 TDI talán megbízhatóbb, a 3.0 TDI meg még erősebb, jobb a hangja, de ott a vezérléscsere húzós. Nekünk voltak 2.0 TDI 150 és 190 lovasok (A4 és Q5-ök), most légrugós '19-es A6 avant 3.0 TDI quattro van, ebben már kellett utántölteni olajat, de egyébként nagyon jól megy és keveset is eszik a 8 gangos ZF váltóval.
Hello! amikor ilyen problémám volt ,egy “fűtéscsap” szétszerelés,pucolás megoldotta a problémát. Ha a cseredarab esetleg bontott akkor én megpróbálkoznék a korábban leírtakkal. Google rengeteg találatot fog dobni rá.
Egy A6 C7 indexével van valami. Ha megnyomom a kart lefele hármat indexel balra ez eddig oké. Ha teljesen lenyomom akkori is indexel hármat majd abbahagyja és ha a kormányzás miatt visszaugrik vagy ha vissza húzom középre akkor megint indexel hármat. Lenyomott állapotban ha rányomok egy kicsit akkor hármat indexel. Felfele rendben van, ott ha megnyomom egyszer akkor hármat indexel, ha felnyomom teljesen akkor folyamatosan indexel. Valaki találkozott már ilyen problémával? Köszönöm előre is a válaszokat.
Adott egy Audi A6 C6 2005 2.4 v6. Klíma probléma. Vezető jobb oldali szellőzőn tökéletes hideg áramlik, középső bal oldalin kevésbé hideg, mellette a jobb oldalin és az utasoldali szélsőn pedig langyos. Fűtéscsapnak nevezett HVCA vezérlő cserélve, klíma töltet jó. Valami ötlet esetleg?
Ha megállítom a kocsit és újra indítom a hiba eltűnik.
Ez logikus, mert addigra már a kompresszorod pótolta a légveszteséget, és minden légrugód a megfelelö szinten áll.
Hogy áll az autó? Vettél észre szintkülönbséget, leereszt valamelyik oldal? A kompresszor gyakran bekapcsol? Annyit még megtehetsz hogy a levegöcsatlakozásokat ellenörzöd szivárgásellenörzö spray-vel.
Ha gyakran bekapcsol a kompresszor, inkább ne használd az autót. Tipikus történet hogy a légvesztes rendszer miatt gyakran bekapcsoló kompresszor reléje összeég, és bekapcsolva marad a kompresszor. (Ezért kell kompresszor cserénél relét is cserélni). Ez tönkre teheti a kompresszort is. Ha alkatrész, (légrugó, kompresszor, stb....) kell, csak a Miessler cuccait érdemes beletenni. Airsus, Arnott, stb... cuccokkal csak szívni fogsz.