Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

CsAttila1981 Creative Commons License 2025.01.30 0 0 33032

Szia!

Köszönöm a választ. Most volt az autó diagnosztikán semmiféle hibát nem mutatott. 

Most mutatta a sávot den nem volt benne jlölve a szint olyan mintha nem lenne benne olaj, 

Nem kéri, hogy töltsem fel, semmi hibát nem jelez, csak a kijelzőn lévő fehér keretben nem mutat semmit.

 

Nem is lehet hagyományos nívópálcát belerakni?

Üdv

Előzmény: atuc (33031)
atuc Creative Commons License 2025.01.29 0 0 33031

Nincs nívópálca. A szintet meleg motoron leállítás után két perccel jelzi. Ha nem jelzi, az hiba. Diagnosztika kell hozzá, ötletelés nem kell.

Előzmény: CsAttila1981 (33030)
CsAttila1981 Creative Commons License 2025.01.29 0 0 33030

Sziasztok.

Audi A6 c7 2. Crtdi motoron hol van a nivòpálca, az mmi be nem jelzi az olaszintet v. Mièrt.

 

 Járt már ìgy valaki?

Előre is köszönöm a válaszokat.

Spagoka1 Creative Commons License 2025.01.02 0 0 33029

Sziasztok! Szeretnék segítséget kérni.Van egy 2010-es A6- osom. Az lenne a problémám hogy nem ment a szivargyújtó ki- be húztam toltam a biztosítékokat a szivargyújtó megjavult cserébe az mmi rendszer nem kapcsol be csak egy pillanatra felvillan majd elsötétült .de a közép konzol sem funkcionál . Ha valaki tudna segíteni nagyon megköszönöm.

 

19951128 dani Creative Commons License 2024.11.24 0 0 33028

hali.

 

A6 C7 Es Az alany es ket hibat dob az stronic valtora ami miatt nem is indul. 

 

P189000-tiptronic jelkabel,hibas elektromos mukodes/allando

P176100-Fokozat valtas zaro magnestekercs aramkor alacsony/allando

 

valakinek esetleg volt hasonlo problema amit sikerult megoldani?

 

 

udv

Sumi62 Creative Commons License 2024.09.18 0 0 33027

Sziasztok most vettem egy Audi A6 4F C6 2008. Egy kérdés a hátsó ablaktörlő saját életet él magátol be kapcsol és töröl egy párat aztán le áll.De ezt folyamatosan teszi még megy a kocsi.Találkoztatok már ilyen hibával?

Mi lehet a baj? Természetessen ki van kapcsolva.

saválló Creative Commons License 2024.09.14 0 0 33026

" A középkonzolon nincs kikapcsoló gomb."

 

Menüben lehet szabályozni, pl. ki/be kapcsolni.

 

Nem írtál évjáratot...az A6 tág fogalom.....

Előzmény: 76zoli76 (33024)
francecoupe Creative Commons License 2024.09.14 0 0 33025

Nem sípol hosszan, amikor hátramenetbe teszed a váltót?' Lehet csak a kis hangszóró halt meg a bal hátsö öbcsévénél.

Előzmény: 76zoli76 (33024)
76zoli76 Creative Commons License 2024.09.13 0 0 33024

Sziasztok!

 

Olyan kérdésem lenne, hogy a tolató szenzorok benne vannak a lökhárítóban de nincs semmi visszajelzés, ha valami közel kerül a hátuljához!

A középkonzolon nincs kikapcsoló gomb. Akkor így nem is működik tolatás közben?

Mit lehet csinálni hogy működjön a tolatószenzor?  

francecoupe Creative Commons License 2024.09.12 0 0 33023

Lehet, hogy valamelyik szervo motorod az a fűtésboxban. Vedd le a kormány alatti burkolatot vagy ha másik oldal, a kesztyűtartót és hallgasd meg.

Előzmény: Atlas760730 (33012)
kocka775 Creative Commons License 2024.08.23 0 0 33022

A kanyarkövető fényszóró a hibás, régebbiekre jellemzően a lámpán belül kábelszakadás van. Ki kell venni a lámpát - nem árt előtte egy diag, hogy melyik a hibás - elvileg a belső kábel javítható némi ügyeskedéssel.

Előzmény: .KS (33021)
.KS Creative Commons License 2024.08.22 0 0 33021

A6 3.0 TFSI kijelzőn a következő hibaüzenet jött.

"Adaptiv light system fault" miközben látszatra minden működik.

Kicserélték az égőket,kivették a hibakódot is,de mindig visszaírja.

Tanácsot kérek, mi lehet a hiba? Melyik elfordulásiszög-érzékelő

lehet a hibás?

 

Apoln Creative Commons License 2024.04.06 0 0 33020

Sziasztok segicseget kernek audi a6c6 radiom időközönként leáll és ujra indul mi lehet az oka 

kunl50 Creative Commons License 2024.03.17 0 0 33019

 Segítséget kérnék! Van egy A6 C7 2.0 TDI 2012 Avant autóm. Problémám Ha beindítás után -rövid távon - (3-4 km.)

leállítom a motort a kéz ventilátor nem áll le . Hosszabb távon ez nem áll fenn. Olyan sok mindent mondtak már hibaoknak,

hogy nem tudom melyik lehet a való.Legutóbb termosztát cserét javasoltak. Kérem aki ilyen jelenséggel találkozott az szíveskedjen segíteni! Laci

 

atuc Creative Commons License 2024.03.04 0 0 33018

Ne a vezérlőt vizsgáld, hanem az autót.

Előzmény: Szabó Balázs 1991 (33017)
Szabó Balázs 1991 Creative Commons License 2024.02.29 0 0 33017

sziasztok.
Olyan problémába ütköztem melyet jelenleg elég nehéz és fejvakarós megoldani.

Jelen esetben egy a64f akadt a hálómba.

Jelenség Semmilyen egységgel nem sem tud az ecm komunnikálni.

Mértem feszültséget. A 18, 23, 30, 86, 3, 5, pinekhez kijön a 12 volt.

mit nem vehettem figyelembe?

ami miatt nem indul?

esp fault brake fault es 15 egységnél tele vágja hibakóddal ha valaki találkozott ilyen problémával és jelen esetben okosabb legyen kedves segíteni
Előre is köszönöm


Padon tökéletesen lehet komunnikálni az ecuval. 

Kezdek tanácstalan lenni.

Üdv Balázs

mekfly Creative Commons License 2024.02.28 0 0 33016

Köszönöm! Írok nekik.

Előzmény: rvf400 (33015)
rvf400 Creative Commons License 2024.02.27 0 0 33015

Doni Motors   Orosz Krisztián

Előzmény: mekfly (33014)
mekfly Creative Commons License 2024.02.27 0 0 33014

Sziasztok!

 

Tudnátok ajánlani olyan szervízt Bp környékén ahol Audi A6 C7 BiTdi motoron vállalnak vezérléscserét?

 

 

heavytibibá Creative Commons License 2024.02.20 0 0 33013

Üdv 4 kereküek! Érdeklődni szeretnék Audi A6 c5-ösömben tud e valaki segíteni abban, hogy a gyujtás levétele után nem alszanek el a kezelőszervek világítása, mi lehet a hiba?! köszi

Atlas760730 Creative Commons License 2024.02.13 0 0 33012

Sziasztok!

A6 AVANT (4F,C6 FACELIFT) / 2.7 TDI V6 (190 HP) 2010 gyártási évű a járművem. 

Kérdés az lenne, hogy:

- az utastérből periodikusan ismétlődő "kerregés hallatszik" kb. 1-2 másodperces szünetekkel. A zaj menet közben és bekapcsolt gyújtásnál, kikapcsolt fűtésnél is hallatszik. Megfigyeltem továbbá, hogy van, amikor meleg motornál hangosabb. 

Úgy füleltem, hogy a hang valahonnan a klíma-fűtés szabályzó panel alól, mögül, mellől jöhet. 

Van ebben a szerkezetben mozgó alkatrész, amely ezt a kerregő hangot hallatja?

Válaszotokat előre is köszönöm. 

BMW Rt 1100 Creative Commons License 2024.01.10 0 0 33011

Sziasztok!!

Sajnos tönkrement A6 C6 os Allroad om középkonzol vezérlő panelje.

Tud itt valaki egy értelmes áron dolgozó a típusban tapasztalt szerelőt aki ezt kicserélné nekem ?

Hálás köszönet előre is a segítségért!!

(pest megye és környéke előnyben de persze távolabb is elmegyek )

 

Lakatosh Creative Commons License 2023.11.07 -1 0 33010

A 2.0 TDI talán megbízhatóbb, a 3.0 TDI meg még erősebb, jobb a hangja, de ott a vezérléscsere húzós.
Nekünk voltak 2.0 TDI 150 és 190 lovasok (A4 és Q5-ök), most légrugós '19-es A6 avant 3.0 TDI quattro van, ebben már kellett utántölteni olajat, de egyébként nagyon jól megy és keveset is eszik a 8 gangos ZF váltóval.

Előzmény: Szucsy89 (33002)
Totta9204 Creative Commons License 2023.11.05 0 0 33009

Sziasztok!

 

A6 4F 2008 V6 3.0 hol találom a hőgombát (vízhőmérséklet jeladó)?

Csak egy van belőle? Köszi!

Misikee07 Creative Commons License 2023.08.28 0 0 33008

Hello! 
amikor ilyen problémám volt ,egy “fűtéscsap” szétszerelés,pucolás megoldotta a problémát. Ha a  cseredarab esetleg bontott akkor én megpróbálkoznék a korábban leírtakkal. Google rengeteg találatot fog dobni rá. 

üdv.

 

Előzmény: francecoupe (33006)
Audi100-A6 Creative Commons License 2023.08.23 0 0 33007

Üdv. Mindenkinek!

Egy A6 C7 indexével van valami. Ha megnyomom a kart lefele hármat indexel balra ez eddig oké. Ha teljesen lenyomom akkori is indexel hármat majd abbahagyja és ha a kormányzás miatt visszaugrik vagy ha vissza húzom középre akkor megint indexel hármat. Lenyomott állapotban ha rányomok egy kicsit akkor hármat indexel. Felfele rendben van, ott ha megnyomom egyszer akkor hármat indexel, ha felnyomom teljesen akkor folyamatosan indexel. Valaki találkozott már ilyen problémával? Köszönöm előre is a válaszokat.

francecoupe Creative Commons License 2023.08.23 0 0 33006

Sziasztok!

Adott egy Audi A6 C6  2005  2.4 v6.  Klíma probléma. Vezető jobb oldali szellőzőn tökéletes hideg áramlik, középső bal oldalin kevésbé hideg, mellette a jobb oldalin és az utasoldali szélsőn pedig langyos. Fűtéscsapnak nevezett HVCA vezérlő cserélve, klíma töltet jó. Valami ötlet esetleg? 

Stetten Creative Commons License 2023.08.21 0 0 33005

Szia!

 

Valószinüleg ereszt valamelyik légrugód. 

 

Ha megállítom a kocsit és újra indítom a hiba eltűnik.

Ez logikus, mert addigra már a kompresszorod pótolta a légveszteséget, és minden légrugód a megfelelö szinten áll.

 

Hogy áll az autó? Vettél észre szintkülönbséget, leereszt valamelyik oldal? A kompresszor gyakran bekapcsol? Annyit még megtehetsz hogy a levegöcsatlakozásokat ellenörzöd szivárgásellenörzö spray-vel. 

Ha gyakran bekapcsol a kompresszor, inkább ne használd az autót. Tipikus történet hogy a légvesztes rendszer miatt gyakran bekapcsoló kompresszor reléje összeég, és bekapcsolva marad a kompresszor. (Ezért kell kompresszor cserénél relét is cserélni). Ez tönkre teheti a kompresszort is. Ha alkatrész, (légrugó, kompresszor, stb....) kell, csak a Miessler cuccait érdemes beletenni. Airsus, Arnott, stb... cuccokkal csak szívni fogsz. 

Előzmény: Totta9204 (33004)
Totta9204 Creative Commons License 2023.07.03 0 0 33004

Sziasztok!

 

Egy kis segítség kellene hátha valaki már találkozott a jelenséggel, légrugóval kapcsolatban.

A6 4F 2008 3.0TDi ASB Quattro


Áll pár napot a kocsi majd beindítom eltelik egy kis idő és kidobja a a sárga hibára utaló szintező jelet.

Ha megállítom a kocsit és újra indítom a hiba eltűnik.

Valamint annyit vettem észre hogy ha lassúmenetben váltok a magasságok között (akár fel akár le) akkor nem dob hibát.

Mindig comfort-on használom nem nagyon érdekel a hasmagasság inkább a kényelem.

 

Vcds-el (az Én elenyésző hozzáértésemmel) annyit tudtam meg hogy a kompresszor bekapcsol és kb 9 bar nyomást csinál.

Valamint ezt a hibát dobja:

 

Stetten Creative Commons License 2023.06.16 -1 0 33003

Arra figyelj oda, hogy ne egy lefingott szart vegyél meg. Ez a leg fontosabb. Én a 3.0TDI-t venném quattro-val. Ha már lúd, legyen kövér!

Előzmény: Szucsy89 (33002)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!