Sajnos az E34 projekt nem nyert mert nem férek el benne kényelmesen.. Szóval vissza tértem az E39-hez. 25i/28i vagy 30D? Keveset megyek év 10k 60-70% város. Alapvető dolgok otthon szerelése nem probléma. Keret 1.5-2M.
Én csak érdeklődni jöttem ide és megfelelő választ kaptam. Másik forumon is kutakodtam hogy az E34-ről mit lehet tudni de ugy latszik az a terv elszáll. Vaciláltam a 34 és 39 között.
Ha működik a DSC, ne aggódj. Nekem 740d-m van, E38, a szűk 600 Nm szeretne búgócsigásat játszani gyakran, de a DSC + ASC mindig megfogja. Jó gumi is fontos. 170 paci, pláne benzinesben nem sok egy olyan tömegű vasban. Inkább alulmotorizált, mint-túl.
Lenne egy egyszerű bár ugyan akkor igen fontos kérdésem ami azt segíteni eldönteni hogy vegyek-e E39-et vagy sem. Mindenhol mást látok/olvasok. Arról lenne szó hogy mennyire biztonságos - teljesen normális már-már tatás vezetés mellett a hátós kerék hajtás (facelift 520i 170hp) - mondjuk havas, jeges, esős időben városban vagy országúton? Feleségem is vezetné az autót és félek hogy ez miatt lenne baja. Létezik az hogy ha vihar van és mondjuk 90-es tempónál egyszer csak megcsúszik a hátulja egyenesben vagy akár kanyarban? Vagy hóban városban körforgóban?
Sedan E39 -hez keresek szép, megvigyázott állapotú fekete bőr belső ülés szettet, ami elektromos(manuális is érdekel), fűthető, hátsó sor dönthető. (Amennyiben van hozzá bőr ajtókárpit szett, az is érdekel)
Eredeti ALPINA Softline Classic 18"-os felni szett eladó. Nem ütnek, nem ráznak, nem repedtek, peremsérülés itt-ott van rajtuk, nem voltak hegesztve, 6 évet álltak egy autón egyhelyben, egy felújítást megérdemelnek.
Méretek: 5x120 mm osztókör, 74.1 mm agyméret, 8Jx18 ET20 első kerekek, 9Jx18 ET24 hátsó kerekek, 740d E38-on voltak tehermentesítővel szerelve. A fedelek szépek, kulcsszett megvan. Nagyon könnyű ötvözetből gyártott, ritka méret. A hátsókra 2 db 2015-ös használható Taurus gumit adok bónusznak. Ára: 600e Ft vagy 1500 EUR. Mobil: harminc/205-7545
Meglett a nemindulás oka. Be volt ázva a vezérlő csatlakozója. És ezzel meglett a diagnosztizálás hiba is. Kirohadt az érintkező a csatlakozóból. Sőt még a hűtőventilátort is ezért írta be hibának, mert az is kirohadt a vezérlőből. Én meg már majdnem vettem bele ventilátort sokpénzért. Kipucoltam a csatlakozókat, ami 2 láb meg kirohadt azt vezetékkel áthidaltam. Most már megy a ventilátor és a diagnosztika is. Megjavult a váltó diagja is ezzel.
Az ibus-al kapcsolatban annyit csináltam, hogy a cd tárat és a bm modult lehúztam, de ekkor sem lett jobb. Ezek voltak elérhető helyen.
Elvileg van, extralista szerint van bt előkészítés telefonhoz.
Viszont előjött most egy nagyobb probléma. Ma reggel nem indult a vas. Egyszer ezt már eljátszotta, de utána pár óra és hiba nélkül ment.
Teker, de nem indul. A legnagyobb gond pedig az, hogy nem tudok kommunikálni a motorvezérlővel és a váltóvezérlővel. Minden más megy. Pár hete egy lemerült akku után töröltem a hibamemóriákat, aztán egyszer csak megszakadt a kapcsolat a motorvezérlővel és azóta nem is tudok kommunikálni vele.
Ülés alatti szivattyút hallom menni, motortérben átlátszó csövön nem látszik bubisodás. Igaz 20 liter körül van a gázolaj, de titkos menü szerint oldalanként a tankban 10-10 liter körül van.
Igen átnyálaztam. Következő lépés az lesz, hogy lehúzok mindent, aztán elkezdem visszarakni. Érdekesség képpen elvileg van bluetooth modul is, meg telefon is volt valamikor a könyöklőben. Viszont a bt párosítást elindítani sem tudom. Azt fogom megnézni, hogy hol a modul és azzal kezdem a lekötést.
Ennek a könyöklőbe épített telefonnak gondolom van valahol valami vezérlője is, ugye?
Ismét újabb érdekesség. Menet közben irányjelző kirakásra elindul a kijelző, majd irányjelző lekapcsoláskor azonnal elsötétül. Itt egy videó, ez álló helyzetben irányjelzőzéskor csinálja. Egy-egy pillanatra próbál indulni. Az irányjelző ütemére hátul a navi is egy-egy pillanatra elindul. Van valami gubanc szoftveresen. De micsoda?
2003-as 25Da az alany. Mk4-es navi van bent, de nem akar működni. A kijelző az csak villog, hátul a navi nem megy néha felvillan a piros led és annyi. Menet közben néha próbál indulni, de nem mindig sikerül. Érdekes módon amikor az lcm modulban diaggal élő adatot olvasok, akkor elindul és megy. Amint visszalépek le is áll a navi. Valami szoftveres gubanc lehet, de fogalmam sincs mi. Külföldi oldalakat is túrtam, de semmit nem találtam. Ötlet esetleg?
Ha jól tudom i-bus-on kommunikál a navi. Ha esetleg ez a vonal nem tökéletes, esetleg zavar van benne, vagy vezeték hiba, akkor is előfordulhat ilyen? Tapasztalat esetleg valakinek?
Sajnos utoljára fel ment és azota nem jön le. A kapcsolót azért gondolom, hogy jó mert, annyit már tudok, hogy az egyik test nincs meg a négyből a kapcsoló csatiján. Ezek szerint az ülés alatt keressem a hibát?