A Kryon-elméletet azért nem becsülném le enyire helyedben, dehát Te tudod. Bizony, kőkemény politikai üzenete van.
Nem vagyok apologéta, nem folytatok hitvitát, de tiszta materiális szemlélettel is tévedésnek tartom álláspontodat. Amit mi realitásnak tartunk, az csupán a jelenidő pillanatnyi és eddig megismert állapota. Az egészről SEMMIT SEM TUDUNK!!!!! Bele lehet merevedni a jelenbe, de senki sem lesz képes hozzácövekelni a jövő "realitását". A "liberális" dogmák jelen állapotukban semmiben sem különböznek a vallási dogmáktól és semmivel sem kevésbé ártalmasok. "Istent" cseréltek csupán. Az egyiptomi papok, elképze valóban más volt a transzcendes világról, mint a bankároknak, de egyik sem ismeri a tökéletesen végállapotot. De mindkető eröltette/erölteti a saját ismeretetit. Én nem látok túl nagy különbséget közöttük. És hát Kryon! Csak az tudnám feledi!
úgy értem, van hír arról is, ha fehérek ellen kap túl a rendőrség - persze abban semmi izgalmas nincs, nincs min szörnyűlködni, így nem kap akkora nyilvánosságot
A "tudományosan" határozószót azért kihagynám belőle.
Két változatom van:
1. Ha az emberek nem hinnének istenben - bármiféle istenben -, akkor kevésbé lennének fogékonyak ezekre a marhaságokra. Aki képes hinni egy természetfölötti Teremtőben, az minden más marhaságo is könnyebben elhisz.
2. Ha az emberek nem hinnének istenben - bármiféle istenben -, akkor lehet, hogy könnyebben elhinnék ezt a sok marhaságot, mert elehet, hogy az ember - a tudatlan ember - számára tényleges lelki szükséglet, hogy higgyen valami borzongatóban és érthetetlenben.
Akármelyik az igazi, ha te csak azért ítéled el az UFÓ-hitet vagy bármilyen más hókuszpókuszt, mert az gyengíti a vallás iránti fogékonyságot, akkor elég álságos a szereped. Számomra teljesen mindegy hogy melyik ostobaságot hiszik el az emberek: én annak örülnék, ha csak a tiszta, józan észnek hinnének.
Apró utószó: akkor talán a politikában is sokkal józanabbul és bölcsebben tudnának dönteni.
//"...a Keresztenyseg, es egyeb vallasossag mar nem jatszik szamottevo szerepet a rendszer alapjaban. ..."//
Ez csak a látszat.
A hagyományos vallások helyébe belépett a NEW AGE, egy "tudományosan" transzcendens hitvilág, UFÓkkal, mágiával, profán ideológiával és a hagyományos vallások kezdetleges eszköztárával, de már ISTEN nélkül. A New Age sokkal nagyobb szerepet játszik a rendszerben, mint gondolnád.
Ha elolvasod a Kryon-"műveket", félelmetes politikai szándékról szerezhetsz tudomást belőle, feltéve hogy van füled a hallásra és van szemed a látásra.
Ez a társteremtői mítosz egyenesen rémisztő benne. És sokan el is hiszik, hogy istennéválás előtt állnak a "kiválasztottak". Mégrémisztőbb az egészben, hogy Caroll Lee AZ ENSZBEN tart szeánszokat, honnan pedig a minden felekezet ki van már tiltva.
"Részeg feketét ütlegeltek a New Orleans-i rendőrök
Egy részeg feketét és az esetet lefilmező újságírót is megvertek a New Orleans-i rendőrök. A rendőrfőnök szerint beosztottjai pokoli stresszben dolgoztak az elmúlt hetekben, de ez sem mentség tettükre.
Brutálisan bántalmaztak egy részeg öregembert a New Orleans-i rendőrök, jelentette az AP. A rendőrök az AP az esetet kamerára rögzítő munkatársaira is rátámadtak. Patakvér
A New Orleans-i rendőrség azonnal felfüggesztette a három brutális rendőrt, akik ellen bántalmazás miatt eljárás is indult. "Aggasztó, amit láttunk, a rendőrség azonnal intézkedik" - kommentálta az AP felvételeit Marlon Defillo New Orleans-i rendőrkapitány.
Az AP felvételein jól látható, amint egy rendőr legalább négyszer fejbever egy fekete férfit, aki a Francia Negyed leghíresebb utcáján, a Bourbon streeten ácsorog. A vérezve földre zuhanó férfiba egy másik rendőr térddel rúgott bele. Az AP felvételein látszik, ahogy a hatvannégy éves férfi arccal a földön fekszik, miközben a karjáról vér folyik a kanálisba.
A felvételeken négy rendőr látható. A képek azt is mutatják, hogy a megvert áldozat is ellenállt. "Húzzál haza!"
Miközben az AP munkatársai forgattak, egy ötödik rendőr lépett hozzájuk, aki le akarta állíttatni a felvételt. Rich Matthews riporter erre felmutatta sajtóigazolványát, ám a rendőr durván nekilökte egy autó motorhháztetejének és hasbavágta."
Igen, viszont szerintem az is nyilvanvalo, hogy a Keresztenyseg, es egyeb vallasossag mar nem jatszik szamottevo szerepet a rendszer alapjaban. Ezekutan (szerintem) mindegy, hogy az atlag amerikai hetente hanyszor jar templomba. N t.
Teljesen félreérted. Weber minden értékmentessége ellenére arra volt kíváncsi, hogy egy kívánatos cél -- a gazdasági fejlettség -- elérését mennyiben segítették, illetve akadályozták a knf vallási ethoszok. Még pontosabban arra volt kíváncsi, hogy miért a protestáns országok a fejlettek, mert az empírikusan megfigyelhető tény volt, hogy ők a gazdagok. Weber nem rosszallóan ír "gépies fajta" kapitalizmusról, hanem merőben megfigyeli, hogy a győzedelmes kapitalizmus mechanikai alapokon nyugszik, ami csak azt jelenti, hogy a gépeken való gyártás a lényegi tevékenység.
Az általad citált két bekezdésben sem panaszkodik amiatt, hogy az anyagi javak hatalmat gyakorolnak az emberek fölött, hanem megállapítja, hogy a protestáns aszketizmus csak berúgta a kapitalizmus motorját, de utána a rendszer maga biztosítja magának az adekvát magatartásformák meglétét, nem szorul rá a vallásra, nincs spirituális dimenziója.
Az. 2001-es felmeresek (ARIS) szerint a lakossag 76.5%-a azonositotta magat valamely kereszteny felekezettel. (A katolikusok a lakossag ~12%-at teszik ki.)
"Az US pedig igen konzervatív népség, leszámítva a keleti és a nyugati part államait. Louisiana pedig egyik sem, hazai konzervatívaink is igen szükösnek éreznék az ottani légkört."
Attol fugg Louisiana melyik resze ,mert mas a hedonista New Orleans es a cajun videk es mas az eszakabbi protestans gyapot es szojababtermelo farmerek videke. Ahol en most lakom az kb akkora falu mint Kistelek van 2700 lakosa ,Csak az a kulonbseg,mig Kisteleken van egy templom es 20 kocsma ,itt van 12 templom es kocsmat egyet sem lattam.A boltban csak sor a szeszes ital azt sem szabad arulni vasarnap. Bizomnyara van olyan hely ahol bort es tomenyet is arulnak,de nem kerestem eddig.
A protestantizmus mint cifrálkodó vallás a katolicizmussal összehasonlítva ...
Ilyet konkretan nem irtam, de mindegy. Viszont Weber konyvenek az egyik konkluzioja pont az, hogy a puritan etika (aminek alapkove a predesztinacio) aszketizmusa egy igen gepies fajta kapitalizmushoz vezet hosszu tavon.
Legalabb is az utolso fejezetben irja, hogy
The Puritan wanted to work in a calling; we are forced to do so. For when asceticism was carried out of monastic cells into evervday life, and began to dominate worldly morality, it did its part in building the tremendous cosmos of the modern economic order. This order is now bound to the technical and economic conditions of machine production which to-day determine the lives of all the individuals who are born into this mechanism, not only those directly concerned with economic acquisition, with irresistible force. Perhaps it will so determine them until the last ton of fossilized coal is burnt. In Baxter's view tile care for external goods should only lie on the shoulders of the "saint like a light cloak, which can be thrown aside at any moment". But fate decreed that the cloak should become an iron cage.
Since asceticism undertook to remodel the world and to work out its ideals in the world, material goods have gained an increasing and finally an inexorable power over the lives of men as at no previous period in history. To-day the spirit of religious asceticism-whether finally, who knows?-has escaped from the cage. But victorious capitalism, since it rests on mechanical foundations, needs its support no longer. The rosy blush of its laughing heir, the Enlightenment, seems also to be irretrievably fading, and the idea of duty in one's calling prowls about in our lives like the ghost of dead religious beliefs. Where the fulfilment of the calling cannot directly be related to the highest spiritual and cultural values, or when, on the other hand, it need not be felt simply as economic compulsion, the individual generally abandons the attempt to justify it at all. In the field of its highest development, in the United States, the pursuit of wealth, stripped of its religious and ethical meaning, tends to become associated with purely mundane passions, which often actually give it the character of sport.
"meggyozodesem szerint a Keresztenysegnek (ha ugyan lehet annak nevezni) egy nagyon felszines formaja--azaz olyan ahol nagyon lenyegesek a kulsosegek, viszont elvesz a melyebb szellemi lenyeg (talan errol is ld. bovebben Webert)."
Legalább szegény Max Webert ne kevernéd bele a hülyeségeidbe. A protestantizmus mint cifrálkodó vallás a katolicizmussal összehasonlítva ... Az ész megáll.
"E sorok írójának az idén megadatott, hogy minden nagyobb természeti katasztrófánál személyesen, testközelből figyelhesse meg az érintett lakosság reakcióit."
Tessék mindani, e sorok írójának tudta nélkül nem is történhet egy klimax se a Józsefvárosban?
Biztos nem. De tudtommal pl. Buenos Aires a penzugyi osszeomlas elott a liberalis gazdasagpolitika sikergyerekenek volt nyilvantartva, az IMF, Vilagbank, stb. altal. N t.
Uhum. Es ezeknek a beallitoknak hatasara az amugy melyen kereszteny Del-Amerika az usa liberalis fertojenek uszalyaba keveredik, es a joravalo keresztenyek is liberalis bunozove vallnak.