Sziasztok!Van egy 3 as octavia rs tdi-m.Talán tudtok segíteni.Sok esetben nagyobb gázadásra először elmegy az erő aztán kivillan az izzítás ikon.Ujrainditas után ismèt jó.Kiolvastam ezt a hibakódot hozta:p00af(turbolöltő kompresszor/surítő töltès vezèrlő)Esetleg miskolc környèkèn tudtok tènyleg jó szakit?Mert eddig akarhova vittem azt mondták millio hiba lehet.Kábelköteg,egy pici lyuk valamelyik csövön.
Ha igen, meg lehet próbálni egy helyreállítást vagy fw frissítést, de utóbbit csak azzal ami az adott hardverre való. Mindkettőre találsz linket és szoftvert kis gúglizás után. Ha peched van, akkor a hdd mekkent meg, de cserélhető, az alaplap neccesebb.
Vagy keress valakit, akinek van hozzá diagja, ez biztosan gyorsabb, csak drágább; vcds meg ilyesmi nem elég.
Volt már 5 évig, egy BWA motorkódos rs octim, amelyet aztán egy osztott lámpás 3as octaviara cseréltem, ami 2.0 tsi, 190 lovas volt, ő 3 és fél évet volt nálam. Mindig is benzin párti voltam. Lakásvásárlás miatt eladtam a 3as octit és most tervezek venni ismét egy 2006-2010 közötti rs-t.
Tanácsaitokra lennék kíváncsi, hogy melyiket válasszam.? Formára nekem még a facelift előtti jön be. Ha benzinest vennék, akkor ismét a bwa motorkód felé húzna a szívem. Viszont elgondolkodtam, hogy mennyivel lenne gazdaságosabb egy crtdi.? Évi 15-17ezret megyek, ennek nagyrésze autópálya. A keretem első körben 3 milla.
Szeretnèk vele rakni egy hanggenerátort , mèghozzá Maxhaust típusút.
Van hozzá különt biztosítèk megosztó, de nem tudom hol lehet a gyújtás biztosítèk, ès azt írják hogy oda kène. Van aki tudja pontosan, hogy ennèl a modelnèl hol találom? Motortèr vagy utastèr? Vagy esetleg más ahol kapna áramot ? (Kábel bontogatás nèlkül)
Sziasztok lenne egy kérdésem! adót egy skoda octacia Rs 2009 amire azt írják hogy 5 sebességes automata van benne. szóval az a kérdés hogy mit kell tudni róla mennyi az élettartama, költség és hogy mennyire megbízható! Válaszokat előre is köszönöm
Egy kis segítségre lenne szükségem.. Adott egy Octavia 2 Facelift vRS 2010, és átírodott VCDSbe a central electrics , és nem működnek a nappali fények, a led sorok.
Ritkán járok ide, de sajnos most is egy problémám megoldására keresek jó megoldást. Adott a 2012-es 2.0 CRTDI-m és így most 300e-nél megállt a klíma kompresszorom és mivel anno olvastam, hogy ez a betegsége ezeknek, mire érdemes cserélni? Csak mert ha nem gyárit rakatok bele, akkor is előjön ez a típushiba? Ha pl egy Mahle v egy Hella kerülne bele, mert most hirtelen ezek jutottak eszembe amit olvastam hozzá a Bárdi oldalán, na meg akkor klíma hűtőt is cseréltetnék, hogy legyen az is új.
Igen még egy kérdésem lenne, ha már belekezdtem, a motor olajam melegszik, hűtők pucolása után is és állítólag a víz hűtőben is hűl az olaj, bár én csak egy a motorral felszerelt vizes hűtőt találtam az alkatrész listán, szintén a Bárdi oldalán. Már sok mindent kipróbáltunk, de most hogy a klíma is ki van kapcsolva, ez a melegedés még gyorsabb és erőteljesebb, ha kicsit odalépkedek, mert sietős, akkor szinte azonnal 106-107 fok lesz a városban is, pályán 3000fordulat fölött meg simán közelít a 115-120 -hoz is, a víz a műszer szerint normál 90 fok. Erre eddig senki nem tudott megoldást adni megnyugtatóan, ezért is kérdezem.
Sziasztok! Hátha tudtok segíteni, mennyire pörög most a piac RS octavia tekintetében? 2016 májusi alap benzin RS Octavia, kék, extrát egyedül hátsó park radart kértem bele, 80.000 km, első tulaj vagyok szalonból vettem, végig a Duna autónál szervizelt, sérülésmentes, 220 ló. Ezt kéne eladnom, kb 1 hónap alatt, míg az újat átveszem. Mennyi lehet a reális értéke amit kérhetek érte? Köszi előre is Üdv Dani
> Érdekés, de menet közben nem volt ennyire meggyőző, de az az indulás...
Az összes konszerntárs ilyen, a 4WD többletsúly (+itt meg még a bódé) ezt - az érzést - okozza a széria autóknál. Lehet az Golf R, Leon Cupra, S3. Ugyanaz mind - ilyen szempontból. Pláne ha vezeted annak az autónak a könnyebb, kezesebb FWD változatát.
Nagyjából 100-120 lóerővel később "érkezik" meg az az állapot, hogy menet közben nem hátránynak érzed az összkerék cipelését száraz úton. Viszont meglehetősen kevés pénz ráköltésével elérhető ennyi +lóerő. Szinte elenyésző tétel a 12-17 M-hez képest.
Nagyon kevés tuningcég veszi a fáradságot, hogy szakcikkekkel , esettanulmányokkal, mérésekkel, technikai infókkalsegítsen,stabil adatokat adjon. Mi a Rigotech chiptuningnál írásainkkal, videóinkkal, teljesítményméréseinkkel segítünk tisztán látni ebben a marketing zajban!
Ha az autód 'felhúzásán' gondolkozol, 2021-ben több mint 200 helyről kapsz itthon tuning ajánlatot. Ahhoz nem kell diploma, hogy valaki tudja, hogy a 70 ezer kevesebb mint a 90. Az, hogy az adott ár milyen technológiát, minőséget tartalmaz, többnyire csak utólag derül ki, ha esetleg valami probléma lesz az autóval, vagy jobb esetben realizálódik, hogy bizony a tuningnak nincs semmi eredménye, kidobott pénz volt.
Részlet az új Rigotech cikkből:
"A Skoda Octavia 2.0 TDI chiptuning gyakori feladat nálunk a nagyon régi 1.9 TDI adagolós, majd 1.9 – 2.0 PD TDI, és napjainkban ezzel a 2.0 CR TDI 140LE 103kW -os motorral is. Sok Skodás szereti kicsit felextrázni az autóját, átülni egy erősebb, rugalmasabb gépbe. Mint bármely márka chiptuningjánál itt is fontos, hogy jó szakember, jó eszközökkel nyúljon az autóhoz, és az autó állapotát, a tulaj kérését figyelembe véve készítse az egyedi motoroptimalizálást.
Sokat kibír ez a gyárilag szoftveresen fojtott 2.0 CR TDI motor, de avatatlan kézben gyorsan időzített bombává válik, jelentős szervizköltségeket okozva. – a cikk végén elmondom miért
Ez a sárga Skoda taxi 580 ezer kilométert futott,– igaz átesett pár javításon, alkatrészcserén a motor – de érkezőteljesítménymérésnélláttuk, hogy még így is túlteljesíti ... " FOLYTATÁS ITT.
Szívesen válaszolok kérdéseidre. Legjobb, ha ajánlatot kérsz az autódra, így látom a rendszerben és telefonon is tudunk egyeztetni. Kérdezhetsz a rigotech.hu oldalunkon acikkeink alatt a 'Hozzászólások' részben is, gyorsan fogok válaszolni. Itt a fórumon is igyekszem, de nem garantálom, mert itt ritkán nézem.
Lehet, de nekem is RS van ráírva és dízelt kell bele tankolni...
Mi van a bajor csodagéppel? Nem élvezed a felsőbbrendűséget az utakon?
Jut eszembe, kipróbáltam ma a Cupra Formentort.
300 LE, DSG, 4x4, rajt automata ...
Én ilyet még nem éltem át, de tényleg bennakadt a levegő a startnál.
Érdekés, de menet közben nem volt ennyire meggyőző, de az az indulás...
Mindenesetre kértem rá egy árat, de 17 MFt az nagyon nem az én ligám, én ehhez kevés vagyok, ráadásul ugyanez a motor 272 lóval, tökig extrázott Superb kombiban is olcsóbb.
Azt persze nem erre hangolták, de legalább beférünk mindannyian.
Játszósnak vagy egyedül járni vele jó lenne (sőt állítólag lesz az 5 hengeres 2,5 TSI motorral is...), de addig még sok-sok tonna szenet kell pakolni a vállalatnál...
Most került hozzám egy 2014-es benzines DSG-s RS. Sok videóban látom/hallom sport módban a kipufogó durrogását, ez nálam nem jelentkezik. Mi lehet az oka?
Nyugi, tudom hogyan kell használni, olvastam eleget :-)
Nagyon élvezem, hogy mindig van tartalék teljesítmény és ha 130-ról kell gyorsítani, az is megy.
Tudom másnak ez nem újdonság, nekem még az. érdekes, hogy mennyivel magasabb lett az utazótempóm a pályán mióta ezzel járok. Eddig 130-140, most inkább 160 körül.
Az azt jelentené, hogy nem használod rendeltetésszerűen az autód. És aztán hordhatod szervizbe folyamatosan, mert nincs rendesen kiégetve a rendszer :-D De azt azért nem feledd, hogy az autók benzinnel mennek :-P :-D
Igen, tényleg jó dolog ez a váltófül :-) Még úgy is, hogy alapvetően kézi váltó párti vagyok.