Idén is megrendezésre kerül a Japtimers közösség nagy sikerű Tavaszi Találkozója. Egy tökéletes lehetőség a főként veterán korú japán járművek tulajdonosainak, hogy a mai "online" világban személyesen is megcsodálhassák egymás járművét, megnézzék az apró részleteket, megszagolhassák az adott évtizedek jellegezetes illatait, hallgassák a különféle motorok muzsikáját vagy éppen érezzék a különféle járművek időutazásokat idéző rezdüléseit. A barátias elhivatott légkör természetesen lehetőséget ad akár mélyre nyúló szakmai vagy éppen könnyed humoros eszmecserékre is.
Amennyiben jelen közösség értékes találkozóinak, eseményeinek időpontjával nem ütközik, sok szeretettel várjuk minden kedves "veterán" - Japtimer, illetve klasszikus - JapClassic járművet és tulajdonosát!
Többször fordultam már segítségért Hozzátok, most is azt teszem.
Nem szeretném a topicot offolni vagy bárki lelkivilágába belegázolni.
A helyzet a következő: továbbra is jó állapotú Fiat X 1/9-et keresek, esetleg 124-es coupet, Lancia Gamma Coupet vagy egyéb olasz coupet, de most egy Honda Prelude-t adnék érte cserébe.
Amit a kocsiról tudni kell:
- 1984-es
- 177e km-et futott
- kivételesen jó állapotú
- ami hiányzik vagy nem eredeti: nem gyári a rádió, az elektromos antennája egy utángyártott mechanikusra cserélve, hűtőrács alatti króm diszcsík hiányzik.
- egy helyen van rozsda a csomagtartóban vakrozsda (fényképeztem)
Amúgy teljesen rozsdamentes , szakadásmentes, napi használatra alkalmas, vagy OT vizsgáztatható.
Amennyiben japán gyártmányú büszke jármű tulajdonost tisztelhetünk személyedben és az egyéb japán gyártók klasszikus járműveivel is szimpatizálsz, engedd meg, hogy figyelmedbe ajánljak egy eseményt, ahol jó eséllyel mindegyik képviselteti majd magát. Megcsodálhatjuk egymás gyöngyszemét, meglepően konstatálhatjuk a többi gyártó műszaki megoldását, különleges kényelmi extráját, hogy egy kicsit nosztalgiázhassunk és időutazhassunk közösen, a hazai megmaradt japán járművek segítségével. Hasonszőrű "megszállottakkal" egy családias hangulatban és csodás környezetben eltöltött nap, ahol a különleges "veterán" gépek mellett van helye a gyermekeknek, feleségeknek és barátoknak is egyaránt.
Időpont: Május 19, Szombat
Gyülekező: 8:45 és 9:30 közt a Törökbálinti Auchan áruház totemoszlopa alatt, ahonnan együtt konvojozunk át a találkozó helyszínére. (Peremvárosi Horgásztó és Pihenőpark)
Amennyiben jelen közösség értékes találkozóinak, eseményeinek időpontjával nem ütközik, sok szeretettel várjuk minden kedves "veterán" - Japtimer, illetve klasszikus - JapClassic járművet és tulajdonosát!
Remélem tudtok segíteni. Van egy 98 as 5-ös prelude-öm, és szeretnék fényszórót cserélni rajta. Az egyetlen amit találtam az az angel eye dizájnú. Ezen azonban nincs E jelölés és tudtommal azt nem lehet kocsiba szerelni.
Tudtok olyan fényszórót, amin van E jelölés? Vagy akkor mit tehetek bele legálisan?
Tizen éve kötődöm klasszikus Toyotákhoz, de természetesen minden további minőségi, érdekes jármű iránt tudok rajongani. Az utóbbi években összehozott a sors jó pár egyéb Young- és Oldtimeres, egyéb japán gyártású jármű tulajdonosával, amely találkozások alkalmával sokszor konstatáltam, hogy szinte teljesen magányosan építgetik, szépítgetik gyöngyszemeiket úgy, hogy közben nem tudják az apró eredményeket és a sok-sok örömöt megosztani egyéb márkatársakkal. Kis hazánkban sajnos a japán veteránozásnak nincs túl nagy kultusza, így csak elvétve találunk kisebb - sokszor adott típusra specializálódott - csoportokat, klubokat, de legtöbbször az idős járművel rendelkező tulajdonosok számára csak a nagyobb márkaklubok maradnak, ahol gyakran igen kis figyelmet kapnak az öregebb gyöngyszemek vagy csak szimplán kevés a hasonló korú autó/motor.
Mindemellett igenis vannak itthon Young- és Oldtimer, japán különlegességek, ritkaságok és igen nagy becsben tartott, a kor utcaképét tükröző szép állapotú járművek.
A fentiek miatt az évek során megfogalmazódott bennem egy olyan közösség megalapítása, ahol a 9 autó, a 4 motor márka és az esetleges egyéb szigetországban gyártott jármű tulajdonosai egy helyen tudnának közösségi életet élni.
Idén elkövetkezhetett a kivitelezés és a napokban átadásra is került az új felület.
Engedjétek meg, hogy bemutassam a JAPTIMERSközösséget.
Nagyon preferáljuk a személyes kapcsolatokat és nyilván mindenki "élőben" szereti kényeztetni magát a különleges járművek megcsodálásával, így első sorban az éves találkozókért, összejövetelekért hoztuk létre a közösséget. Emellett nagyon fontosnak tartjuk az események közti kapcsolattartás lehetőségét, így egyben az interneten található elektronikus felületet is.
Természetesen az index fórum felülete mellett, immáron a Japtimers-en is találkozhatnak az azonos hobbival rendelkező tulajdonosok.
Megoszthatják tapasztalataikat, élményeiket, feltehetik kérdéseiket, találhatnak hasznos információkat, leírásokat, eladhatnak és gyorsan tudomást is szerezhetnek különleges kiegészítőkről, alkatrészekről és természetesen vezethetnek "naplót", azaz saját projektet is. Itt értesülhetnek fontosabb információinkról, itt jelentkezhetnek találkozóinkra és itt oszthatják meg velünk észrevételeiket.
Szívből reméljük, hogy az új közösség elnyeri tetszéseteket és hogy jelen megkeresés célba talált.
(Egy várhatóan nívós közösségnek jó dolog az első tagjai közt lenni :) , de vegyétek figyelembe, hogy egy új csapat megalakulása időt vesz igénybe, így a kezdeti beindulási időben kérjük legyetek türelemmel, szavazzatok bizalmat nekünk és segítsetek értékes hozzászólásaitokkal még vonzóbbá tenni a felületet az új érdeklődők számára is)
Sziasztok. Van egy komplett autó bontásra. Piros, klimás amerikai kasztni 2.2 VTI 92-es nagyjából minden megvan hozzá, lehet jönni bátran szétkapni. Árak megeggyezés szerint. Motorja darabokban. Mert a szerelõ kontár volt. Ez az oka a darabolásnak is. 0630-330-82-48
Sziasztok! Eladó bontásra/alkatrésznek egy piros papírok nélküli 2000-es DOHC 4WS Prelude, valószínûleg 1988-as. Az autó többé-kevésbé egyben van, bár eléggé ütött-kopott, de csak egy-két darabja hiányzik. A bal-hátsó szélvédõ törött és az elsõ szélvédõ is repedt. A motor állítólag mûködik, de nem próbáltam. A belseje még talán szépnek is mondható... Én egy másik ilyen verdához kaptam, de nekem nem kell és inkább megszabadulnék tõle. Árban megegyezünk! Hívjatok bátran a (30)2123592-es telefonszámon, vagy írjatok a merkadam@yahoo.com címre. A telefont nap közben nem mindig tudom felvenni, de ha kiír számot visszahívlak. Képeket találsz itt: http://www.hasznaltauto.hu/kereso1.auto?hi...creenwidth=1024 Üdvözlet: Merk Ádám
Hát igen. Az elég egyértelműen érződik, hogy mikor fogy el belőle a kraft. Akár le is tesztelheted, hogy jól piroslik-e a műszer. Nyilván 1-2 próbától még nem károsodik a motor. Az enyém egy sima 2.0i 16V DOHC, de simán elforog 7000-ig (kb 7200-nál tilt). Szóval egy VTI-nél ennél többnek kéne lenni.
Sziasztok lenne hozzátok egy kérdésem. Mitől függ egy prelude-ban 1992-es hogy a fordulatszámmérőn hol kezdődik a piros skála? A Vti-n mint 7500 körül kezdödik? Vagy alőfordul hogy 6500nál a Vti-n is? Mert van egy amit el akarnak nekem adni de 6500nál kezdödik a piros de állitólag Vti. Szóval erre várnám hozzászolásaitokat.