Hát a jogsi, már több mint két hete nem hallottam az oktatóról, már sms-t is küldtem reggel, ebből a két hétből másfelet nyaralt, úgyhogy remélem nem elfelejtett! Nekem kell októberig a jogsit, itt az ideje belehúzni, de lehet hogy csak a sulisok miatt kerültem háttérbe, mert ők mennek én nem, úgyhogy akkor is ráérek, amikor ők nem! JAj kérdés, Pap László Arénában lessz valami Off-road show meg kiállítás, Szeptember 5, 6 , 7-én, lehet hogy felnézünk rá, lenne kedved elmenni! Még nálunk se 100as, de lehet hogy megyünk!
A tempomat lustává tesz! Persze azért jó lenne továbbfejleszteni, hogy a kormányzást is átvegye. (vagy azt MÁV-nak hívják, esetleg a BKV-nak?) 2005-ös autodatában már benne lesz a japán típusok kapcsolási rajza is! :-)
Az tecc, hogy hátul is tárcsafék van az alapverzióban is, de nem értem, hogy ha a szinte centire ugyanakkora Focusnak és C4-nek durván 40 méter kell a 100-ról megálláshoz, miért kell a Lacettinek 50. Ez kb. azt jelenti, hogy még közel 50-nel megy, mikro a másik kettő már megállt. Ez szvsz embertelenül nagy különbség.
A másik, hogy több tesztben a szedánhoz és a kombihoz viszonyítva lehúzzák z ötajtóst...
Újabb: szerintem azért kopaszodnak az emberek, mert sapkát hordanak, és kipálik a hajuk. Azért van a haj, hogy védje a fejet télen a hidegtől, nyáron a melegtől. Ahová ruhát tettünk régóta, ott már nem is vagyunk szőrösek. (A kivétel ugye erősít... :-) )