Vezérműszíj cseréhez próbáltam több lehúzót (főtengely szíjtárcsa), de mindegyik gyengének bizonyult.
Keresek olyan személyt, aki Siklós / Pécs környékén rendelkezik egy Chrysler harmonic balancer puller típusú lehúzóval. Vagy kölcsönbe (cserébe kedvezményesen fóliázom autóját, vagy ingyen visszapillantó fólia), vagy kibérelném.
Én egy 2003 2.5 diesel Chrysler grand voyager tulajdonos vagyok több mint három éve.
Nagyon meg vagyok vele elégedve, folyamatosan szervizelve van.
Kérdésem a következő lenne.
Mivel Angliában élek itt nem nagyon jellemző a 0 fok alatti hőmérséklet de amikor otthon voltam télen a mínuszban nem akart indulni vagy csak nagyon gyötrelmesen.
Ezek után volt cserélve izzitó gyertyák, önindító, aksi de a problema nem szűnt meg. Viszont 0 fok felett meg nincs vele gond és persze egész évben amikor jobb az idő!
Üdv.van egy 99es grand voyagerem,olyan személyt vagy céget keresek aki gyári diagnosztikát tudna nekem az autón elvégezni,a turbó nem kapcsol be,jó a nyómás müködik,valamilyen elekteonikus baja lehet,előre is köszi az ötleteket.
Üdvözlök mindenkit! Van egy 99-es 2.5 td grand voyaggerem valamiért letilt 2000-es fordulaton. Va az interkúleren 1 vákumcső az mikor megvettem nem lehetett rajta de ment gond nélkül most is megy csak leszabájoz ha meg rádugom a csövet füstöl nem pörög fel valaki tipp gondolok én a turbó nyomás érzékelőre de ez a vákumcső megfogott miért lett levéve és mi lehet a baj vele?
Szép napot! Használok egy '99-es Voyager SE-t, ausztriai, 2,5 turbodízel. Szeretném kicsit összerántani. Most az zavar, hogy nem szól a duda. Offenzív stílusom miatt hiányzik! :)
Aknám nincs, és magát a dudát nem találom, hogy kezdjem azzal a hibakeresést.
A diesel Voyager-t valóban olasz motorral (gyártotta a WM Motori) szerelték össze Gratz-ban. A motorral nincs baj, ha rendesen karbantartják. Egyetlen gyenge pontja a vezérműlánc, ami a gyári új motorkban gyenge konstrukció volt és rossz anyagból készült. Cserélni 90 000 km-ént kell a szervizutasítás szerint, de sok nem érte el ezt a futásteljesítményt és már 35-50 000 környékén megpusztult. Ekkor mélyen a tárcába kellett nyúlni (szelep kitámasztott, dugattyú felütötte, rosszabb esetben blokkcserével is járt). Ilyen javítás során megerősített láncot használtak az összerakáshoz, így az már jobban bírta.
Ha dieselt veszel, nézz utána mikor volt benne lánccsere, és a biztonság kedvéért 60 000-ént cseréld le. (még az új konstrukciót is!) Jobb a békesség. A motor többi részének nagy típushibája ne nagyon volt.
Elektromosan az autó jó, futómű is, de a magyar utak itt is beleszólnak, gömbcsuklók, kormányösszekötők gyakori csereelemek. Az európai összeszerelésű rugózása feszesebb, rázósabb, ezért is hamarabb elhasználódik.
Kaszni OK, és a váltóra sincs panasz. Nekem egy 91-s évjáratu 3 literes V6 automata Voyager-em volt, 3 évig használtam 98-2001-ig. Ebben az időszakban a karbantartáson kívül csak apró dolgok voltak (kapcsolócsere, klímafeltöltés, 1 ABS jeladó) Az autó az új tulajnál azóta is szolgál.
Kár, hogy senki nem válaszolt, pedig engem is érdekelne... pont kinéztünk egy Voyagert mi is, '94-est, elvileg hibátlant. Jó lenne tudni, mennyire megbízható gépek ezek.
Mit tudtok a Voyager tdi ről mondjuk 1992-1997 ig. Motor? Futómű? Egyéb hibák?
Most szeretnék venni egy ilyen járgányt csak sokan lebeszélnek róla főleg a Tdi ről mert állitólag az Alfa motorral van szerelve és egy nagy kaki. Igaz ez??