Sziasztok! Pszichológia szakos hallgató vagyok, és egy egyetemi kutatáshoz szeretném a segítségeteket kérni és kérdőív kitöltésével. Hatalmas segítség lenne!! Tudom, hogy a legtöbb szerveren a szerepjátszás mint olyan gyakorlatilag nem létezik; mindenki nagyjából úgy viselkedik, amilyen a valós személyisége, de próbáljatok kicsit elvonatkoztatni és mindenre jelölni valamit A lenti linken tudjátok kitölteni, előre is nagyon szépen köszönök minden kitöltést!
Jaja én is láttam tegnap az Eurparkban a videójátékboltban a World of Warcraft Catacysm-et olcsóbban,asszem ott is úgy megy,hogy ha előrendeled akkor megkapod olcsóbban,de még utánakérdezek,hogy is van ez.Ennyit simán megér és akkor meg is van a karácsonyi ajándékom:D
Eladó gamecardok:
60 Napos WOW kód (EU) 5700,-
NCSoft Game Card (USA vagy EU) 30 Napos Card 4000,- 60 Napos Card 5700,- Az NCsoft gamecard felhasználható: Aion, Lineage 2, City of Heroes, City of Villains játékok havidíjának fizetésére.
Champions Online 60 Napos Card (Worldwide) 6000,-
EvE Online 60 Napos Card (Worldwide) 7500,-
LOTR Online: 60 Napos Gamecard 5800,-
A kódot mailben küldöm.utalás ill. az összeg megérkezése után.
Érdeklődni a továbbiakról az iceakos@gmail.com emilen vagy itt a fórumon lehet.. MSN/mail:iceakos@gmail.com
üdv:Ice
www.livekodok.com