Valaki esetleg tud olyan műhelyt ajánlani Budapesten, ahol hajlandóak nekem megmérni a kerékagy ütését mindenféle egyéb javítás nélkül (természetesen nem ingyen)? Előre is köszi!
Opel Astra J-- vezérlés cserére vittem az autót.
A munka elvégzése után 2 nappal a főtengely szíjtárcsa leesett.
Igazi kontár ócska szar szerelő! /Számla persze nincs/ 75 e ft.
Tanulópénz
Still-Car Kft Monor Szélmalom út.
Én is Opel szerelőt keresnék G Astra-hoz, alapvetően az Ódor miatt reagálok, én őket nem ajánlom, többször voltam náluk, felemás eredménnyel. Maximum gyors rutin munkára, olajcserér vinném oda az autót vagy ha szükséges diagnosztika miatt az alkatrészek cserélgetése (amiből sima szerelőnek nincs készlete, nekik meg van). Nem olcsóak és többször kértek el pénzt olyan javításért, ami nem oldotta meg a hibát, illetve bontott alkatrészt is szereltek be a kocsiba úgy, hogy nem jelezték, hogy erre nem vállalnak garanciát és nem is lett jó az eredmény. Tehát másfélszer fizethettem ki az alkatrészt: egyszer féláron a bontottat, majd teljes áron az újat, ami jó is lett.
Megbízhatót nem nagyon tudok, ez olyan, mit a szerencsejáték, van amikor baválik ugyanaz a szerelő, van,hogy elbassza és garancia pedig nincs a gyakorlatban: Pld.: ódor műhely
Megcsináltattam a kocsit egy szerelőnél, de elég drága volt! A X. ker pilisi u 10-ben SCHEILING BT nél . Nem mondok róluk egyenlőre semmit még ki tudja mi lesz, múlkor is később derült ki, hogy nem javították meg máshol. Mer előtte a VIII. Koszorú u.28 alatt. Modroczky nál volt . ott egyszer már javították az Önindítót, de kiderült nem sikerült megcsinálniuk, ők garit is adtak volna, de már sok idő eltelt, meg nem is bíztam bennük, ráadásul kutyaszar volt a padlón, amikor visszaadták, modnjuk ez a kisebb probléma, de 35.000 ért nem lett jó az önindító!
Továbbra is keresek autószerelőt a kocsi többi hibájához!
A X. kerületben vagy környékén tudtok megbízható szerelőt és autóvillamosságist wolswagenhez?
Voltam 2 éve a X. ker Keresztúri út 130. nál, akik klímával is foglalkoznak, egy belső radiátor cserén 110.000ft , kicserélték láttam szétszedve az autót, radiátort, ezzel nem volt nagy gond, viszont beleraktak valószínűleg egy ki tudja milyen radiátort, mert nem láttam, olcsó volt, ill. elég erős szaga is még mindíg,amíg be nem melegszik a fűtés. Az utastérben erős fagyállószag érezhető, ezt Ők nem érzik, műszeresen bevizsgálni felesleges azt mondják, ki akarják cseréltetni 85.000 -ert a vízhűtőt, mondván, hogy van rajta fagyálló nyom, de szerintem a belső térben és vagy máshol mehet el a víz.
jelenleg szerintem roszabb a mostani fűtőradiátor, mint az előtti.
Nem ezt szeretnem most megjavíttatni, mert most se időm ,pénzem, csak jelzem ha valaki oda vinné, mire számítson.
Életem legrosszabb és legmegalázóbb és legdrágább autó szervízes átvágása. előszőr márkaszervízbe vittem az autót, ahol kicsit sokaltam a javítási költségeket, ezért körülnéztem a mezitlábas szervízek közt is, hátha találok olcsóbb megoldást. az ASHENBRENNER autószervíz adta a legjobb ajánlatot szóban. azt mondta minimum száz-százötven ezerrel olcsóbb lesz mint a márkaszervíz, mert ez egy családi vállalkozás, kissebbek a rezsik, stb. ASHENBRENNER akkor még kedves figyelmes megnyerő modorú volt. kérés nélül még azt is felajánlotta, ha nem szükséges a számla, akkor még az áfával is olcsóbb lesz. otthagytam az autót, de kértem, hogy mielőtt nekiállnak a javításnak azért kérek egy emiles árajánlatot is. ezt csak egy újabb kérésre kapztam meg, egy elnagyolt ajánlat volt, de úgy éreztem, hogy még rendben van. majd amikor elkészült az autó, kiderült, hogy 220 ezerrel többe kerül, mint az előzetes megállapodás, de ezt az árajánlatban elfelejtették feltüntetni. és értesíteni sem értesítettek róla. és még jelelezni sem jelezték felém, hogy drágább lesz a javítás. Ez már ráadásul még a márkaszervíz ajánlatánás is nagyságrendekkel magasabb volt az ár, pedig abban jóval több javítási és csere tétel szerepelt, mint az ASHENBRENNER szervíz ajánlatában. Először magyarázatot sem tudtak adni a különbözetre, a majd kitalálták, hogy egy elemet cserélni kellett, amiről az eredeti magállapodásban szó sem volt. azt az elem még a márka szervíz szerint nem szorult cserére elég lett volna javítani. kérdeztem, hogy ezt miért csinálták, mikor nem kértem az elem cseréjét, vagy legalább miért nem jelezték, hogy cserélik és és ettől drágább lesz.nem kaptam választ Ashenberenner arra hivatkozott, hogy, hogy lehet, hogy most drágább de hosszú távon megéri majd nekem. és a márkaszervíz úgy is csak csak összegányolta volna. két ajtó is cserére szorult, azt mondták, hogy újjakat kell betenni, mert igy nem rontja az autó értékét egy négy éves kocsinál nem éri meg a bontott. ebben maradtunk. amikor fizetni kellett, akkor jött a hideg zuhany, 650 ezer helyett 870 ezer lett a vége. amikor megkérdeztem, hogy ez hogy jött ki, először csak zavaros mellébeszélés. Részletes számlát csak akkor láttam amikor már fizettem és ott vettem észre, hogy az egyik ajtó nem is új ahogy mondták, hanem bontott ajtó, mert a számlán ott felejtették hogy bontott, de ugyanúgy új áron számolták, mint az újjat. itt már nem zavarta őket az érték csökkenés. azt, hogy a gumitömítés lemaradt az ajtóról már szóvá sem tettem. Lehúzós tisztességtelen szervízvezető. nagyvonalúan és nagyot csalnak. érthető az újnyi aranyláncok és karkötők a családon.láttam már érdekes szervízeket,de az az ASHENBRENNER szervíz mindegyiken túl tesz tisztességtelenségben. Ui. sajnos a Googli értékeléseket már csak később olvastam, de ott még súlyosabb véleményeket olvastam a XIII. kerületi Ashenbrenner szervízről.
Sziasztok ! Honda CR-V hez keresek hozzáértő szerelőt.Ha valaki tud kérem ossza meg velem. Lassan már az egész motor ki lesz cserélve még se boldogulnak vele elmegy az alapjárat .
Sziasztok! Megbízható szerelőt keresek a A 160-as Mercimhez ami sajnos letérdelt egy csomó diagnosztikai problémával. Olyan kellene akinek van típus ismerete és persze ért a diagnosztikához. Köszi!
Szia.koszi a valaszt. Egy szerelővel egyutt neztek meg. Es o mondta a 8at.nem tudom a pontos értéket csak hogy 8. Hat orulok hogy Ennyi a hozzáértő ember. Apum csak az utasításait követte hogy állítsa be. Mert szabin volt es csak kodot olvasott ki nekunk meg megneztek a motorteret. Remek. Bar szerintem az nem normalis hogy egy gyertya be van téve szépen es meg sem nyekken, a többit meg kézzel ki lehet csavarni? Amit allitolag kézzel nem szabadna tudni kiszedni? Csak kérdezem.tenyleg nem ertek hozza. Viszont miutan meg lett huzva a gyertya azota szebb a kocsi hangja meg jobban is ment
Szerelőt nem ajánlok de néhány észrevétel mielőtt nagyon bemész az erdőbe.
Nissan Qashqai 2008 év valószínűleg 2.0 motor. Az ajánlott NGK és a Denso gyertyáknak is 1,1 mm az előírt gyertyahézaga. Tehát valószínűleg nem volt nagy a gyertyahézag.
Nagy valószínűséggel az iridium gyertyák hegyes középelektródája miatt gondolta apud hogy nagyon kopott a gyertya. Ha esetleg szűkebbre vette a hézagokat az okozhat "égéskimaradás" hibakódot.
Szerintem vidd el a megszokott szerelőhöz és pontosan mondjátok el hogy mit "javítottatok" az autón.
Ha valóban a gyújtás környékén van hiba azt fel kell hogy ismerje.
augusztusban vettunk egy nissant, 2008-as evjaratu 170.000 km. egybol elvittuk nissan szakszervizbe, ahol otthagytunk olajcsere, szurucsere, gyertyacsere, klimajavitsra stb stb mert hat mar sok km volt a kocsiban. 160.000-ft-t. majd elajultunk az osszegtol, de hat gondoltuk biztos kezekben lett atnezve, szervizelve.
most apum szetszedte a kocsit, es a gyertyakat kezzel ki tudta csavarni, es a hezag is nagy volt!!! magyarazta, hogy 8-as a sztenderd, na itt 1 vagy nagyobb volt a hezag....szerinte ki sem csereltek a gyertyakat! mert szerviz utan egy 4000km-t ment kocsiban nem neznek ki igy a gyertyak. es szerintunk csak jol atb*sztak, mert noha megy a kocsi, de egy 140 LE-s kocsinak nem kene lomhanak lennie. szoval szerintunk semmit nem csinaltak a kocsival joforman, volt még más jele is annak, hogy nem csinaltak meg mindent amit kiszamlaztak, de lényegtelen, nő létemre örülök, hogy ennyit megjegyeztem :) szoval csak a penzt tettek el. bizonyitani nem tudjuk nyilvan. a nissan best-be a 16. keruletbe ne menjen senki, vagyis en nem ajanlom! szetvet az ideg, ha ragondolok, hogy kifizettuk az uj gyertya arat meg a munkadijat es igazabol nem lett megcsinalva!!
es akkor itt jonne a lényeg: most hibakodot dobott a kocsi a kilazult gyertyak kornyekere szolo hibakoddal/gyujtotrafora. viszont hiaba igazitotta meg meg huzta meg rendesen a gyertyakat apum, ott masnak is kell lennie. es ezert kene egy tuti szerelo, aki nem lehuzni akar.
az osszes bizalmam elszallt a nissan szerelokbol.
van egy fiatunk, ahhoz van rendes szerelonk, de o nem ert a nissanhoz annyira (hibakodolvasoja sem tudja kiolvasni rendesen a kodot es hat nem vallalna be)
szoval kerlek titeket, ha pesten/budan tudtok megbizhato szerelot, aki vallal nissant qashqai-t, es nem lehuzni meg atb.szni akar, kerlek szoljatok.