Keress meg tanácsadó cégeket (ne olyat, aki tanúsító is), ott szeretik a friss szakembereket, mert hamar és jól dolgoznak, illetve nem utolsó sorban nem kell nekik még annyit fizetni.
Szerintem is jó ez a topik. Nemtom nézitek-e még. Én még uj vagyok a "szakmában" de sztem van értelme a min.bizt.nak. Igaz rengeteg papirmunka, és van benne sok felesleges, redundáns és értelmetlen dolog, csak az probl, hogy itt a nagy büdös EUban ha el akarsz vmit érni, mondjuk akár kis, akár nagyobb vállalkozásként muszály megcsinálni. Csak szerintem 1-2 dolgot nekünk is készség szinten kéne művelni, ill a szabványból is ki lehetne venni vagy leegyszerűsíteni. Részemről még csak végzős min.ügyes szakmérnök vagyok. Az elszomorító az, hogy nem lelek sehol gyakorlati lehetőséget. Ha ebben e témában keresek állást, ahhoz viszont min2 éves tapasztalat kell. Tiszta 22es csapdája.
Ilyen jellegű tanácsadást én is találtam egy tanúsító honlapján. Vagyis ez egy fórum, de az auditork itt is válaszolgatnak a kérdésekre: http://www.ich.hu/hu/forum/ Itt találjátok. Van ISO 9001, ISO 14001 meg mindenféle. Nem tudom, hogy okosakatr válaszolnak-e nekem segítettek, próbáljátok ki Ti is! ISO 9001 fórum
Szükségem lenne némi információra, leírásra, anyagra a japán 5C (nem 5S!)módszerrel kapcsolatban. Van ötletetek, hogy hol találok ilyet? Esetleg van valakinek ilyen?
Jó őtlet ez a topik, de sajnálom, hogy a fönököm nem olvassa. Ö azt hitte a minőségirányítás az csak idő pocsékolás certifikát megszerzése csak formalitás. El megyek kifizetem haza felé bekereteztetem, fől a falra és kész. Azzaz csak a lóvé a lényeg valaki erősítsen meg, hogy nem igy van.
IFS rendszerépítésben van valakinek tapasztalata? Nagyjából tudom, hogy ha működőképes ISO és HACCP van, akkor elvileg nem jelent problémát a megfelelés, de azért kiváncsi lennék tapasztalatokra.
Nem is mondtam, hogy nincs benne logika
Még bizonyos nélküle elérhető célokat is könnyebb vele elérni.