Az egyik, hogy mi határozza meg hogy egyszerre mennyi modot tudok futtatni? Egy idő után már nem hajlandó elindulni a játék, csak ha kikapcsolok egyet-kettőt. Lehet e vajon tágítani a határértéket? A másik hogy mivel lehet elérni a gyorsabb bootlást, hogy pl. gyors utazásnál,vagy egy épületbe belépéskor ne kelljen hosszú másodperceket várni minden alkalommal?
oblivionnal támadt egy kis gondom: a frostcrag spire-ben csináltam 3 varázstárgyat, amik kifogástalanul működnek. elfogytak a lélekköveim. jöttem-mentem, szereztem még lélekkövet, újra útba ejtettem a spire-t, és megint csináltam vagy 4 varázstárgyat. ezek is működtek akkor még. Másnap folytattam a játékot, belépéskor viszont sehol nem találtam a másodjára készült tárgyakat. csak azok vannak meg, amiket legelőször csináltam, de akárhányszor próbálkozok, az új tárgyak mindig eltűnnek, ha kilépek, majd újra belépek. a fölhasznált holmik és lélekkövek meg elvesznek, mintha sosem lettek volna. A legelőször készített néhány tárgy viszont továbbra is megvan és működik
Automentés nálam sem megbízható - betöltve azt rendszeresen fagy a játék. Szerintem töltsd be az utsó rendes mentésedet - ha ez sem segít, mentsd ki a játékállásodat és reinstall.Nekem az a problémám, hogy átalakult az a kis sziget, amin a kapu volt a reszkető szigetekte - egy sziklagyűrű veszi körül, és nem lehet felmenni a kapuhoz. Ha kiválasztom a kapus küldit, mutat a térképen egy helyet zöld háromszöggel, de ott semmi nincs. Bár közel hozzá van egy erő oltár, de az csak erőt ad.Mi lehet a gond? Amíg nem megyek végig a főküldin, addig nem jelenik meg újra a kapu?(80 órát játszottam, a főküldi felénél járok)Eredeti játék van fent, semmilyen modot nem használok. Új karakter indításakor ott van a helyén az eredeti sziget a kapuval.Amúgy nirngyökeret akartam ottt keresni, mert még kéne 17db, és már mindent átnéztem. (83db megvan)
Segítség! Az én problémám az hogy felraktam én is az Oblivion-t,felraktam még hozzá a magyarosítást...minden tökjól működött egy ideig aztán egyszercsak elkezdett szakadozni annál a küldetésnél az elején amikor a Martin-t és a társát Brumába kell kísérni lovagolva...csináltam egy gyorsmentést és kiléptem...mikor folytatni akartam a játékot betöltötte a mentést csak képet nem mutat csak egy világoskék hátteret ...a térkép vagy az eszköztár bejön szépen ill. a menü de semmi több a hanggal sincs problem csak éppenséggel nem lehet semmit látni ha kilépek és visszalépek ugyanez,a grafika is le van véve a legkisebb felbontásra...:( Kérlek segítsetek..:( Válaszotok előre is köszi! :)
Az lenne a gondom hogy elindítok egy new gamet, végigcsinálom az oktatópályát (börtön, csatorna) és amikor be akarok menni egy ajtón (városba), akkor hibaüzenetet ír ki a gép és az egész game kifagy:-((((
A cd eredeti. Próbáltam a letöltött verziót is ami annyival volt jobb, hogy be lehetett menni a városba, de ha szóbaelegyedtem valakival akkor kihalt a játék:-(((((
Nem a tárgyfelvételre gondoltam (én mondjuk alapból felcseréltem az e-t és a space-t), hanem hogy kicsit messzebbről is észrevegyem/lássam az adott dolgokat, ne kelljen mindennel babrálni. Ha játszottál pl. Diablo 2-vel, ott volt az Alt, ami kiírta minden cucc fölé a nevét, így mindent észre lehetett venni. Heroes5-ben is van ilyen kiemelő gomb, asszem ott is az Alt, amivel minden cucc elkezd fényleni, így nem lehet nem észrevenni. Ha mondjuk a játékban van egy értékes kavics vagy ilyen apró, de fontos dolog, afölött könnyű átsiklani és nehéz megtalálni.
Új vagyok a játékban. Csak annyi kérdésem lenne, hogy nincs-e valami módszer vagy gyorsbillentyű a környéken (előttem) lévő tárgyak kiemelésére vagy kiírására (mint pl. a Diablo 2-ben az Alt)? Elég macerás végigjárni pl. egy 20m x 20m-es területet, amiben van/lehet mondjuk egy eldugott drágakő vagy valami kis dolog.
Nos, még mindíg kenem a játékot, ha jut rá idő. Még nincs 200 óra a lejátszott idő, de a hősöm 39-es szintű, írtózatos erejű parasztlegény lett.
Minden városban van rezidenciája és félelem nélkül gyalogol át mindenkin és mindenhol. Pont ez lett a játékom veszte, hogy nem nagyon van már kihívás benne és néha eléggé unom. Van, hogy egy mentés erejéig kiírtok egy-egy várost. :-) A főküldetés hozhat még némi örömöt, azzal még csak az elején járok. Illetve megvan a Shivering Islands is. Jó kis game ez, még 1 év után is előkapja az ember néha darálni egyet.
Ja, és új a gépem, mostmár hasít rendesen a GT 8800-on és nem fagy, mint eddig.
Full deatail, 2x antialising.
Nem emléxel? Valami pillart kell kinyitni a 4 varázslat helyes kombinációjával. Hogy is van ez?
Sziasztok. Bocsi de nem tudna valaki segíteni. Egy harcossal játszok a major skilljeim már összessen 36-al nőttek de még nem léptem szintet. A hand-to-hand-nél kirak egy öklöt és mellette egy 3-as számot. valaki segitsen!!! Köszi.
Sima dark elf 100-as IN attribute-tal, mindenféle Magicka növelő hatás nélkül, 200 van neki.
Itt van az elv, ez alapján csináltam: http://www.uesp.net/wiki/Oblivion:Spell_Making#Spell_Stacking
Elvileg bármekkora ellenfelet ki lehet vele nyirni, de én ezen a három minotaur lordon kívül másra nem használtam, kicsit elveszti az egész a játékélményét.
és milyen varázslatokat nyomsz a minotaurokra először? és mennyi magickája van a hősnek? én breton voltam, de 300nál több nem jött össze. egy jobb fireball meg elviszi rögtön a harmadát.
Azért van 30+ szinten is akadály, engem pl. a Malacath-küldetésben a bányaőrök kalapáltak el cirka 3 másodperc alatt. Csak egy jó időben elsütött Load Game spell és a 100-as sneak skillem (+ Ring of Khajiiti) segítségével tudtam megcsinálni. Mondjuk érdekes volt, mert ahogy kiszabadítottam az őrök leverték az összeset, de mire kiértem, már ott dolgoztatták szegény nemest. Az őrök meg a kerítésen kívülről nézték...
Ha kezdek újat, akkor az a Morrowindben lesz... Apropó játszott már valaki pumával vagy gyíkkal? Milyen?
A Morrowindbe csak belekóstoltam, kicsit fárasztónak találtam a rengeteg opciót a párbeszédeknél, de ott volt valami hangulat, ami hiányzik innét. Talán a túlságosan kis játékterület. Az ember szabályosan klausztrofóbiát kap :). És hiába van rengeteg NPC, valahogy semmi élet nincs bennük. Na persze nem tudom, mit hiányolok pontosan... Anno azt mondták, hogy egy-egy NPC sokkal több dolgot csinált, csak végül visszafejlesztették, mert néha egymásnak estek és halomra gyilkolták egymást. Én elviseltem volna egy picivel gyengébb grafikát és erősebb játékmenetet. Egy ideig segített Harras tippje, és mindenhova gyalog jártam - így tényleg kaland eljutni egyik városból a másikig, és sokminden történik az emberrel.
Na asszem teszek egy kirándulást a sötét oldalra - nekiállok a tolvaj- és dark brotherhood sorozatnak. Szép lesz, a fő-fő mágus beáll zsebtolvajkodni és öregembereket gyilkolászni... :))))
Szerintem ebben a játékban tökmindegy, hogy milyen szinten állsz, nagyjából ugyanolyan eséllyel nyomnak le az elején a patkányok, mint később a minotauruszok. A szintlépés csak kisebb kényelmi szolgáltatásokat nyújt: nem kell keresgélni növényeket egy adott varázsitalhoz, lesz elég pénzed, bekaméleonozhatod magad satöbbi. A legkomolyabb ugrás talán az, amikor már saját magad ki tudsz kalapálni egy behorpadt varázspajzsot, illetve ha megszerzed az újratölthető soul gem-et. Onnét kezdve megszűnik az ideges városba rohangálás és a pénzhiány. Meg az életveszély. És ezzel együtt a szükséges stressz :).
Ez egyben a hátulütője az Oblivionnak: alig kapok jutalmat azért, mert fejlődött a karakterem.
Nem tudom, ki találkozott az Amberstar/Ambermoon játékokkal, még Amigára jelentek meg, a második rész nem is volt más gépre. Ott is egy baromi nagy világot járhattál be, de úgy, hogy a kezdő szigetről többhetes kalandozás után tudtál elszabadulni, aztán voltak helyek, amiket csak sas hátán értél el hónapokkal később, még később meg eljutottál egy holdra és tök új környezetben folyt minden tovább. Megvolt ugyanez a szabadság a közlekedésben, mint az Oblivionnál (persze a kor technikai színvonalán), de még fél év múlva is találtam új tájakat.
Szóval ez eléggé hiányzik az Oblivionban. Minden egyszerre elérhető, és már vagy 20 szintlépés óta nincsenek meglepetések. Hiányzik az is, hogy valahová csak hosszú küzdelmek után jutok el. (A Shivering Isles eleje nagyon jó ilyen szempontból.) És hiányzik egy-két bonyolultabb labirintus is. Nem kellene túlzásba vinni, de néha azért jó lenne agyalni, hogy hogyan jutok tovább egy barlangban. Na mindegy, valamit hagyni kell a következő részre is.
Mondom ezt úgy, hogy évek óta csak ezzel az egy rpg-vel játszottam és nagyon szeretem :).
Ekkora reflect damage-dzsel nagyjából annyi a teendőd, hogy beállsz az ellenséges tömegbe, hagyod, hogy üssenek, ahogy bírnak és hamarosan mind agyonveri magát 8)).
Attól, hogy milyen képességed mennyit használtad a legutóbbi szintlépés óta. Pl. sokat használod az íjat -> agility bónusz. Sokat gyógyítod magad varázslattal -> willpower bónusz. És így tovább.