Nem tul ismert jatek, kb. olyan, mintha a heroes-t es a master of magic-et jol osszegyurtak volna, s nyakonontottek volna egy kis warlords-os feeling-el.
A Colonisation jól látom hogy nem volt még? A mai napi képes vagyok elővenni, igaz kb 2 nap alatt meg is unom. A grafikája a megjelenésekor sem volt nagy szám, mai szemmel kimondott siralmas, de szvsz kurva jó kis game.
olvass vissza itt egy kicsit, osszeszedtunk nagyjabol mindent. vilaghaborusdibol nem tudok semmit ajanlani, de a jagged alliance es x-com sorozattal, fantasy temaban a master of magic-kel nem nagyon lehet hibazni.
ha elore kuldom a battle droidot faltoro koskent, a hatbakerules ellen fedezem 2-3 masik droiddal, a tobbiek meg tartalekkent kovetik oket, akkor nem tudom mit tudsz kezdeni :)
amugy AP 75 szembol is kinyirja, csak hat a granat kicsit korulmenyes
Erről van szó, Battle Droidot nem szemből kell támadni, hanem a háta mögé (és nem alá, mert akkor az első pajzsát veszi figyelembe) dobni egy AP75-öt, vagy hátbadöfni Lightsabre-el, abba jobbára helyből belepusztul; az első pajzsa akkora, hogy rakétavetőn kívül semmi nem üti át, viszont lassú mint a csiga, egy kis ügyeskedéssel a hátába lehet kerülni. A Patrol Droidok nagyon gyengék, egyedül a Cyberek jelentenek igazi veszélyt, mert azok mozgékonyak, és bármivel fel lehetnek szerelve.
Ilyen 1-2 körös mókát a The Assassins ill. a Moonbase Assault pályákon lehet leginkább elkövetni; Assassinsnál jó helyen belőtt rakétákkal, illetve jó helyen kidobott gránáttal, Moonbase-en meg jó helyre beállított rakétavetős védőkkel. Ha jól jön ki a felállás, az első körben 50-80%-os veszteséget lehet okozni az ellenfélnek.
cyber hordes-en a vedok nyertek tobbszor? s a battle droid-ot hogy nyomtak le? hisz az elolrol csak granattal sebezheto, s ha marad eleg AP-je, akkor eleg remenytelennek tunik
hogy lehet 2 kor alatt megszivatni valakit, erre tenyleg kivancsi vagyok
Cyber Hordes-on mi is sokat nyomtuk, és szerintem a védők többször nyertek, mint a támadók. :)
Assassins meg Moonbase Assault mentek még, ez a három volt technikásabb map, Mine Rescue-nak elég használhatatlan a felépítése, Paradise Valley meg nagyon nagy, a vízen átkelést nehéz megcsinálni az AP büntetés (meg a 210 HP-s Water Dwellerek) miatt.
Azok voltak a jók, mikor valamelyik fél előállt egy ilyen "2 kör alatt megszivatlak" jellegű stratégiával, és a másik csak lesett, aztán kollektív röhögésbe fulladtunk. :)))
reges-regen egy baratommal csak azt nyomtuk egymas ellen, aztan egyszer en nyertem az emberekkel, s akkor elment a kedve az egesztol, s nem is jatszottunk tobbet soha :(
Hát, igen. Nem egy türelmetleneknek való játékmód, az biztos. Most éppen már egy hete gyepáljuk egymást egy Assassins meccsel, és még csak a 12. körnél tartunk... :)
Egy Rescue from the Mines vagy Paradise Valley simán lesz egy hónap. :)
Nemrég kezdtünk el játszani play by mail formában; c64 emulátor (VICE) + disk image, körváltáskor save snapshot (virtuális gép memóriatartalom mentés), és mailben elküld.
Nem egy eszeveszett sebességű a játékmenet, és persze benne van a csalás lehetősége (de úriember ilyen gameben nem csal :), de bizalmi alapon működtethető a dolog.
1lőre (asszem) csak 2en játszogatunk, de ha volnának még érdeklődők, akár bővülhetne is a csapat. :)