El sem hiszem hogy valaki elolvasta az írásomat . Mivel ez a probléma egy évvel ezelőtt volt, már javítva lett.Nem a zár hibája volt,elég ha annyit írok hogy két szakszervíz és jó sok kifizetett munkaóra után magam orvosoltam a hibát kb 1 napi munkával.
Az ilyen központi zár hibákat (többek között) a csomagtartó zárjának a beázása okozhatja. Beszivárog a víz, és eloxidálja az érintkezőket. Elvileg a szétszerelés-tisztítás segít, de érdemes megszüntetni a beázást is.
Hátha olvassa még ezt az oldalt és tud segíteni valami ötlettel.
A problémám az hogy a riasztó magától aktiválódik,a kocsit nem zárja le,de elég zavaró ha a garázsban áll a kulcs benne,és ki kell nyitnom.A holtak is felébrednek a megszólaló kürtök hangjától.Az önaktiválásig eltelik kb 1óra. Nem tudom mi a fene lett vele.
Vásároltam 1 Jaguar S-type 2000-res évjáratu 130000 km -rel 3.0 V6 tipusú verdát de a hátra menet és az utolso sebesség nem kapcsol :( amugy megy szépen! éspedig a kérdésem az lenne hogy lehet e valamit vele csinálni ha nem akkor holtudnék beszerezni joáron 1 váltót? Köszönöm előreis a segitséget !
Csak találtam egy faccebook csoportban, semmi közöm hozzá
Nem én árulom, csak a gyanús hirdetésre akarom felhívni a figyelmet. 2013-ban adtam el a JJR-298 frszú Jaget a Csontinak. Utána nem tudom mi lett vele, de most felbukkant a HaHun. 266.000 km.-rel adtam el, szóval akár reális is lehet, de emlékszem, hogy milyen állapotban adtam át és van egy gyanúm, hogy ez nem ugyanaz az autó. Sok apró részlet nem stimmel - nem a képek alapján - hanem az autó alapján. Újpesten parkol, történetesen én is sokat mozgok Újpesten, felismertem a rendszámot, megnéztem az autót. Szerintem nem ugyanaz, mint amit eladtam, a rendszám viszont stimmel. :)
Szóval csak ügyesen és okosan, ha valaki nézegetné.
Valakinek volt már "Restricted Preformance " hibaüzenet? Csak addig van csökkentett módban amíg hideg, ha leengedem a fordulatszámot alapjáratra akkor eltűnik a korlátozás,de ha gyorsítani kezdek előjön ismét.A motorhiba lámpa nem világít.
Az autóhoz kapott felhasználói kézikönyv mellett kell legyen egy bankkártya méretű lap,amin a kód van.Nem tudom neked megvannak-e a kocsi könyvei,ha nincs nézzél szét ,hátha ráakadsz vhol.Egyébként csak márkaszervíz.
Egy 2002 es jaguar stype 3.0 v6-om van. Lemerult az aksim, es miutan hejre lett hozva a problema , a radio kodot ker.... tud erre valaki valami megoldast ??
Egy 2000-es évjáratú 3000 v6 sport s-type tulajdonosa vagyok, ezzel kapcsolatban szeretnék kérdezni es nagyon örülnék ha valaki tudna segiteni!
Szóval "FUEL COMPUTER DATA ERROR" ezt a szerelmes üzenetet kapom elég gyakran es az autó nem indul...... saru le, 20 perc pihi es az autó indul. Volt valakinek közületek ehhez hasónló problémája? Es ha igen mi a teendő? A valaszokat előre is köszönöm! Üdv!
Most olvasom hogy nem is fújja a levegőt a vezetőoldalon.Akkor valszeg a zsalut ki sem nyitja,így vezérlőmodul hiba lehet.A legegyszerűbb egy hibakiolvasás lenne.
Az kilistázza a hibás egységeket a komfortrendszerben.
Szintén S-Type tulaj vagyok sok éve már. Sokat szívtam elektromos hibákkal,amik önmagukban nem is voltak nagy hibák,de míg megtaláltam őket az kész idegbaj volt.Ha lesz kedved olvasgass vissza,sok hasznos infót találhatsz,nemcsak itt,hanem az x-type topikban is. Oda is irogattam ha kellett info.
Az akkumulátor merülés talán magának az akksinak a hibája lehet,de egy egyszerű voltmérővel meg kell mérni a töltést bekapcsolt lámpával,ha ez jó (14v közeli értéknek kell lenni) , akkor még ki lehet mérni kivett kulcsnál van-e valami terhelés az akksin.Szerintem csak az akksi haldoklik.
A fűtéssel is sok problémám volt,tipushiba a klímavezérlő kontroll modul meghibásodása,amiben egyszerűen elolvad a nyáklapon a rézvezető,ezt nagyítóval jól látható. De a vízhűtő jobb alsó sarkánál található kontrollszelep is hajlamos a beállásra.Ez kétutas szelenoid szelep,ami külön vezérli a bal és jobb oldalra beengedett melegvíz mennyiségét.Ezek nekem mind megvoltak :).
De szerencsére meg tudtam javítani őket. Esetleg a belső radiátoron lévő zsalu nem működik,de ez nem szokott elromlani.
A hűtővíz mennyisége megfelelő?Nem lehet hogy csak kevés?Mert ebben az esetben is lehet fűtés probléma.
Sziasztok. Egy Jaguar s-type 2,7 d tulajdonos vagyok. Olyan problémám van hogy pár nap alatt lemerül az akkumulátorom, valami leszívja az áramot, és még olyan hibám van hogy nincs fűtés az autóban, a vezető felől nem is fúja a levegőt. Ezekre a hibákra tudtok e valami megoldást.
A felnik szépek, sérülés mentesek, ill, az egyiken van egy kis horzsolás, az egyik küllőn. / képek között/, hibátlanul futnak, görgőzve, hegesztve sosem voltak.
Van egy 2006-os évjáratú 2.7-es diesel S-Type Jaguarom, P0406-os hibakódot ír a computer, de nem állandóan, hol aktuálisan, hol csak előzményként, mind a két EGR szelep lett cserélve! Tud valaki segíteni hogy hova vihetném ahol tudnak vele mit kezdeni, vagy valaki tud tanácsot adni, hogy mitől lehet ez???