Sziasztok!
Kicsit furcsán veszi ki magát, ahogy kommentálják a héten induló Autópálya Rendőrséget. Elég sok pénzt beleöltek, szerintem a kaszálásról fog szólni az egész. Az pedig röhely, hogy mennyi autópályánk van, és egyébként is autópályán történik a legkevesebb baleset.
Én már többször megelQztem Qket. Nem tehetnek semmit, maximum megállítanak igazoltatni. Nincs hitelesítve az RS kilóméterórája, hogy annál gyorsabban nem mehet senki.
Később majd lehet értékelni/lehúzni őket, egyelőre még minden csak hipotézis.
Kicsit hasonlít az elv, a metrohoz.
Ugye ott is külföldi metrórendprség mintájára megcsinálták nálunk a biztonsági szolgálatot, de a homlessek basztatásán és a bliccelőkkel való keménykedésen kívül más dolgot szinte nem is csinálnak. Ha valaki megcáfolná ám tegye.
Most meg ezt mindenhol a németekhet hasonlítják... ugye náluk mindenből tvsorozat készül, ott a cobra 11, ami sokszor elég nagy túlzásokba esik.
szerintem ez is olyan lesz majd, mint a magyar narancs...
jó kérdés
ezeket kéne leginkább agyonbüntetni hogy végre megtanulják hogy húzzanak le a jobb sávba
és megtanítani őket, hogy előzés előtt ha nincsen 50000 nm nyomaték akkor kapcsoljon vissza egyet de inkább kettőt és nem a fogyasztással szarozzon hogy megnő...
én itt lakom a nagybani piactól nem messze pestimrén, én csak befelé megyek a nagykőrösin de már itt is bőven látok hajmeresztő dolgokat.... :///////////
Itt alapvetoen nem az 1.8T motor a baj, hanem egy turbos auto (foleg a benzines, de azert a olajkalyha is) mas kezelest igenyel, mint egy hagyomanyos szivomotor. A tubost ha jol meghajtjak, utana illik kihuteni, kulonben beleeg az olaj. A rend eber orei pedig szartak az egeszre. Ennyit az adofizetok penzerol.
A szaguldozasnak szerintem is kezd bealkonyulni :(
Arra viszont kivancsi lennek, hogy fogjak-e buntetni azt a sok retket, aki a belso savban tobb km-en feltartja az egesz mogotte jovo sort, mert 80-al elozi a 78-al meno IFAt, de meg utana sem megy vissza, mert 300m-re elotte van meg...
Itt felenk, amiota matricas az M5, tele van ilyenekkel :(
Szerintem egyszerűen csak megunták a rendőrök, hogy tehetetlenek a gyorshajtásokkal szemben. Az most teljesen más kérdés, hogy van-e értelme pont az autópályán ezzel szórakozni, vagy nincs, itt most inkább erőfitogtatás folyik, adófizetők pénzéből. Majd jól megbüntetik a 150-nel hajtó családapákat, biztos javul majd valamilyen statisztika. :)
abból indulnak ki, hogy az rs octaviak nem fognak padlógázon menni éjjel nappal.
amúgy bírják azért valamennyire azok az 1.8asok, én jópárszor jártam budapest-bécs-budapestet 30 lityós fogyi mellett, igaz olajat ilyenkor keményen zabált.
meg sajnos nem akkora ez az ország sem hogy tartósan kellene akkora rendőrdög, mire felgyorsulsz addigra a határon vagy, ott meg úgyis várnak:////
a motorok sem mennek soha 270-et, dehát ez már lélekpropaganda a rendőrség oldaláról.
aki meg vágja az úgyis tudja, hogy egy GSX-R 1000 vagy RR vagy R1 vagy ZX10 bármikor bármelyik rendőrgépet állva hagyja...
1. kaszálásról (is) szól (de kövezzetek meg, én most nem itt látom az elsődleges lényegét)
2. most már csak a rendőrök meg az érinthetetlen nagy emberek fognak tudni tényleg bűntetlenül száguldozni, a kis embert megint megszopatják
3. van benne jókora adag PR-től bűzlő politika is... sajnos....
A 270 szerintem is rohely, ugy 220-230-at meg tan el tudok kepzelni. Mondjuk a gyari tuning tenyleg elkepzelheto.
Arra is kivancsi leszek, meddig birjak a turbok a gepekben, anno amikor az M1-esre kerultek az Octavia RS-ek, ott a hirek szerint 30-40e km utan veguk volt.
Ilyen celokre egyebkent is 3L kornyeki V6 motorokal szallitott autok kellenenek, azokat nem kell annyira figyelni.
Amit a híradóban mutogattak RS Octáviák, meg mondeók
(amik nem látszottak ST220-nak), de még azok a túramotor-méretű és spoilerezésű motorok sem mennek 270-et (amit egész reggel szajkózott a pl. slágerrádió).
Ezek hülyék...
A szlovákoknál(!) 215-el mentünk (BMW330d-vel) amikor "beleállt" a seggünkbe egy befóliázott lilametál(!) Audi RS6-os. Egy kilóméter után elkezdett villogni a hűtőrács
mögött kettő darab kék stroboszkóp (akkor már rajta voltunk a videón).
Kiterelt a követekező parkolóba, ott megnézhettük a felvételt. (...tovább nem írom 1000eu.-ról indult a licit...)
Szerintem is tök fölösleges ez, autópályán nem sűrűn van baleset. Majd a rendőrök jókat élévezkednek a pályán az RS-ekkel meg a Mondeokkal, hiszen őket nem fogják elkapni, ha 230-al mennek.
Kicsit furcsán veszi ki magát, ahogy kommentálják a héten induló <FONT face=Arial size=2>Autópálya Rendőrséget. Elég sok pénzt beleöltek, szerintem a kaszálásról fog szólni az egész. Az pedig röhely, hogy mennyi autópályánk van, és egyébként is autópályán történik a legkevesebb baleset.