Másfél hónapja vettünk egy corolla verso 2.2 d4dcat egyterűt.A napokban barátnőm felhívott hogy világít a comtroll lámpa trc off és 80 a végsebesség.Az első kúton kiderült hogy nagyon kevés a hűtővíz.Azóta kiderült hogy sajnos hengerfejes az autó.3 szerelőnél jártam és kiábrándító történeteket meséltek dcat os autókról.Az egyik udvarán épp állt egy ugyanilyen problémával,2 hó apja áll ott ès eddig 800 ezerben van.valaki homályosítson fel aki hasonlóval találkozott.Egr szelep tisztítva lett hibakód kiütve,mowt megy mint a veszedelem de vizes a motortér,val színű kiprüszköli a hengerfejnél a vizet.
A Toyota nem ér a Viano nyomába. Az Avensis Verso kényszerű megoldásokkal próbál megfelelni a térigénynek és 7 személy kényelmének kevés sikerrel no és a csomagtér szinte teljes elhagyásával. A Merci az elvárható minőségben biztosítja mindezt, választható 3 féle hosszal. Mindkét autót próbáltam, így testközeli tapasztalat beszél belőlem :-).
Nekünk volt dolgunk Toyota-val is és Mercivel is, szakmai szempontból is (csináltunk párat). Csak általánosságban tudok beszélni, mint Toyota vagy Merci, konkrétan a két típust nem ismerem. Ezek alapján egyértelműen TOYOTA!
És ha megnézed (akár visszamenőleg) a német autóklub (ugyebár ott mindenki regisztrált itt) statisztikáját, a Toyota lenyomja a Mercit (és az összes autót, amiket itt ált. szoktak írni).
És biztonsági szempontból is a top-on szokott lenni.
Milyen az a Merci Viano? Egy képet berakhatnál róla... :)
Egyébként, inkább a Toyota. Cimbi Av. V.-ja (még chiptuning nélkül is) pont eléggé ment. Nekem elégnek tűnik.
De te pénzed...
A Mercit lopják, a Toyotát meg nem. Pedig jó. A D-4D dízelmotort nagy divat fikázni, hogy csak 116 lóerös, én azt mondom: ennél rosszabb dízelmotorral sose legyen dolgod!