Az lenne a kérdésem ha valaki tudna segiteni, azt köszönöm .
Van egy normál utánfutom amire azeretnák csinálni egy dobozt és nem vagyok vele tisztában hogy ehez kell e valami engedély vagy ,csak egyszerüen lecserélem az oldalfalakat a dobozra és kész. Van egy kép az elképzelésemről amit a neten láttam de nem akarom meghagyni a futó oldalfalait
De ha máshogy nem megy meghagyom és mint rakomány lesz rajta.
A V8 SD1 mennyiert lenne? Meg pontosan milyen, milyen allapotban van? Igaz nekem nem lenne most ra penzem, de talan jol jonne az emberemnek aki epp egy ilyet istapol :)
Akkor viszont sokallom a 150-et... de kihívásnak nem lenne rossz :))
A Roverekkel csak annyi baj lenne, hogy kajálnák a naftát rendesen, és végül is nem tuning ótót szeretnék (bár kétségkívül mennének is, mint a veszedelem :)), tehát maradok inkább a Golfnál :)
Hmm, lehet túl vészmadár vagyok (és csak álmodozom néha), de a 20 éves Fiatunk jut eszembe, mikor azt mondta a szerelő, hogy ez többet nem fog levizsgázni, mert addig szétrohad...
Én használható értéket szeretnék, nem piacit :))
És inkább vmi tömegótót, ezek a Haynes kiadású cuccok vannak elektronikus formában is, vagy szigorúan csak papír formában :))
Jaja, a Haynes manualok nagyon jok, gyartanak tipusspecifikus manualokat, es vannak manualjaik weber karbik, v8 motorok stb. tuningjarol is. Igaz meregdragak, egy haveromnak en rendeltem a rover sd1 es a v8 tuning manualt, ez szallitassal 18e folott volt, de ebayen is tudsz kifogni, en a sajatomhoz most 4.50 GBP-ert veszem szallitassal egyutt (ha minden jol megy :)
Köszike, valami hasonlóra gondoltam :)) Igazából a családban van autóőrült, majd vele is konzultálok, de szegény extrán el van havazva :)) Amúgy kaszniban Golfra, vagy Escortra gondoltam (Ezekből sok van nagyon, és akad hozzájuk alkatrész, legalább is a hozzáértők ezt állítják)
Szép lassan csinálnék mindent... valószínű a motort is cserélném, addig nemigen használnék, a többit kétkezi ügyességemre bíznám, meg szakemberére, ha nagy a gáz... :)
Hat, ilyesmibe sztem csak ugy erdemes belefogni ha sokmindent meg tudsz csinalni magad, es rengeteg ismerossel rendelkezel akik altal olcso segitseghez/alkatreszekhez jutsz :) A markaklubokban szerintem nem lehetetlen nagyon jo aron alkatreszhez jutni, sokan vannak akik onzetlenul segitenek, felajanljak kallodo dolgaikat a kezdo markatarsnak. En is most kezdek egy hasonlo projectbe, hogy lasd kb. mire szamithatsz:
1984-es auto, forgalomba helyezve, de lejart muszakival: 90e HUF
atiras: 80e HUF, amibol 30e az elozo tulajnak koszonheto (o nem iratta at)
elso korben belso kibelezese, karbik/blokk pucolasa, hibak atnezese, kb. 20e+2 het (keveset vagyok otthon)
innentol ket lehetosegem van:
muszakira minimum:
kasztni rendberakasa: 40-80e HUF, majd kiderul (nagy reszet ismeros csinalja ingyen!!)
futomu,fekek: nekem 40e korul ha csak azt cserelem ami total szar, es kesobbre hagyom.
motor: ingyen megcsinaljak a kisebb dolgokat, de a motorgeneral 100e korul lenne minumum.
cserelt, hegesztett elemek fenyezese: 30e korul
hogy szep legyen (ahogy elkepzeltem):
kasztni 60-80
futomu 120-140
motor csere erosebbre, azt picit rendberakni 150-200
fenyezes 100e (ez is igen barati ar a teljes metal fenyert)
belso karpitozas - na ebbol meg csak a bort tudom, az 200e-nel indul egy kisebb kocsira, persze ezt valami jonevu cegnel talaltam.
Hat, ez igy egy nagyon alap lista, meg millio dolog van ami eszembe juthatna, de most ugysem fog :) Erdemes azt is figyelembe venni milyen autot veszel. '88-as fiestara 1 honapja 2,5e volt akciosan a hatso sarvedoiv. Az enyemre igen akciosan is 8000, 8500 a kuszob, es mast nem is arulnak, a tobbi vagy bontobol (lehetetlen talalni) vagy uvegszalbol (elso sarvedore 40e-t mondott aki arulja) vagy megszallott markatarstol :)
Azert ha ugy dontesz belevagsz sok sikert kivanok!