Keresés

Részletes keresés

gé.jé. Creative Commons License 2017.03.21 0 0 23

Leírnám én is hogy a Raiffesen bank mennyire becsüli meg az ügyfeleit.

2007-ben felvettem tőlük svájci frankos hitelt tíz évre Salgótarjánban.Rendesen fizettem a brutálisan megemelkedett törlesztő részleteket.

2015-ben megszüntették a salgótarjáni fiókot ezért,mivel már nem volt túl sok tartozásom és erre lehetőség nyílt úgy döntöttem,hogy egy összegben visszafizetem a maradék tartozásom.Ez meg is történt.Megkaptam a jelzálog feloldására jogosító papírt.

Eltelt kb. két hónap mikor hívtak,hogy rosszul számolták ki a végtörlesztést még tartozom száznegyvenakárhány(már nem emlékszem a pontos összegre)ft-tal.Konzultáltam ügyvéddel és úgy döntöttem,hogy a macerás eljárást elkerülvén befizetem.

Befizettem.Nem sokára jött egy újabb levél,hogy még fizessek be hétszázakárhány forintot.Ekkor már nem tudtam,hogy sírjak vagy nevessek.

Befizettem.

Gondoltam felhívom a bankot,hogy mivel nem az én hibámból kerültünk ebbe a helyzetbe és mivel a salgótarjáni fiók megszünt küldjék már ki nekem a jelzálog feloldására szóló papírt.A telefonos ügyintéző lekezelő,kioktató stílusban közölte velem,hogy mivel nem állok már kapcsolatba a bankkal ezért nem küldik.Megjegyzem kb.200ft.

El kell utaznom Salgótarjánból vagy Gyöngyösre,Gödöllőre vagy Budapestre úgy hogy ők hibáztak.

Egy ilyen banktól,ennyire bunkó,lekezelő hozzáállást várhat egy jól fizető polgár úgy,hogy amikor két napot késtem már fenyegettek és természetesen plusz kamatot számoltak fel.

Persze azt már leszarták,hogy nekem milyen költségeim keletkeztek az ő hibályukból.

Undorító bank!

tusi74 Creative Commons License 2007.09.10 0 0 22
Hogy jót is írjak. Az OTP-s számlacsomagom mellé nyitottam egy Raiffeisen alapszámlát. Ennek számlavezetése ingyenes, ezzel utalni Mo-n belül elég drága, viszont külföldre ugyanannyi az utalási díj, mintha havidíjas számlacsomagot válaszottam volna. Van hozzá netbank egyszeri 2000 Ft-ért. Így a német € utalgatós Ebay-es vásárlásaimat nagyon könnyen tudom csinálni, míg az OTP-ből nem lehet €-t utalni. Így az OTP-ből ingyen ráutalom a pénzt a Raiffeisenre, majd Raiffeisenről €-ban külföldre. 2 nap alatt ki is ért tőlük Németországba a pénz.
tusi74 Creative Commons License 2007.04.13 0 0 21
"Ezután ismét be kellett menni a bankba, ahol persze "szoftver, meg adatbázis hiba", meg ilyesmikkel takaróztak, persze eddigre előkerültünk a rendszerből:)"

Igen, ez számomra is érthetetlen. Milyen számítógépes rendszerük lehet, ahol a hét bizonyos napján nem lehet ügyintézni? Történetesen 5-én.

Ha pedig mégis így van, akkor erről a telefonos ügyfélszolgálat miért nem tud.

A másik érdekesség. Elvileg a szerződésre 2-féleképpen is rá tudnak keresni. Már hangról felismerem őket az utóbbi 1 év egy bonyodalmai után.
Van olyan ügyintéző, amelyik simán rákeres a szerződésre rendszámból, és van olyan, amelyik csak szerződésszámból, és szerinte NEM LEHET rendszámból beazonosítani a szerződést. Régebben próbálkoztam, hogy volt olyan kollégája, akinek már sikerült, de hajthatatlan volt, nem lehet PUNKTUM. Így minden csip-csup ügyért előkell vadászni a szerződést.
Előzmény: AgentOrange (18)
AgentOrange Creative Commons License 2007.04.13 0 0 20

Most a konkrét bank konkrét ügyintézőjét (aki illetékes a hitelünk ügyében) próbálom hívni, dehát semmi....

Amikor "letüntünk" a rendszerből az a központi üfsz. volt:):)

Előzmény: tusi74 (19)
tusi74 Creative Commons License 2007.04.13 0 0 19
Te a konkrét bankot hívod, vagy a központi telefonos ügyfélszolgálatot?
Előzmény: AgentOrange (15)
AgentOrange Creative Commons License 2007.04.13 0 0 18
Bár a telefonos üfsz.-el kapcsolatban is vannak kétségeim, történt, hogy a szerződés aláírása után jópár héttel valamiért hívtuk őket, mondván, hogy ez és ez vagyunk, ez és ez a szerződés, mire a telefonos üfsz.: "Nem találom, nincsenek is a rendszerünkben, maguknak nincs is szerződésük nálunk":):):):):), Ezután ismét be kellett menni a bankba, ahol persze "szoftver, meg adatbázis hiba", meg ilyesmikkel takaróztak, persze eddigre előkerültünk a rendszerből:) Most ismét elneylt minket:(
Előzmény: tusi74 (14)
tusi74 Creative Commons License 2007.04.13 0 0 17
"Még az motoszkált a fejemben, hogy mive a szerződésben az van, hogy a bankszámlánkat megterhelik a szerződés létrejöttének napján (2006 nov. 27) a 121500 Ft hitelbírálati díjjal, viszont ezt csak tegnap (gyanús!) vonták le a számláról, esetleg annyira trehányak voltak, hogy elfelejtettek nyomni anno egy entert és a rendszerükben a még be nem fizetett hitelbírálati díj miatt elakadt az első részlet folyósítása(?)."

Ennek nagyon is megvan az esélye.
Előzmény: AgentOrange (13)
sz Creative Commons License 2007.04.13 0 0 16
igen, ez így logikusnak tűnik. péntek van, szerintem fél óra múlva már senki (döntéshozó) nem lesz a bankban, majd hétfőn. gondolom elnézést sem kérnek majd. :/
Előzmény: AgentOrange (13)
AgentOrange Creative Commons License 2007.04.13 0 0 15
Én már hiába hívom őket, fel sem veszik...stílusos:)
Előzmény: tusi74 (14)
tusi74 Creative Commons License 2007.04.13 0 0 14
"Gondolom ez a "remélem" és a "reménykedjünk" a vállalati himnuszuk alappilléreiként is használatos náluk:):)"

Biztos, mert az ügyintéző 2 nap alatt szinte mindig valamiben "reménykedett". :)))

Egyébként az előbb felhívtam a telefonos ügyfélszolgálatot, be van élesítve. Hurrá.
Előzmény: AgentOrange (9)
AgentOrange Creative Commons License 2007.04.13 0 0 13

ennek ellenére konzultáltunk egy pénzügyi szakértővel aki utánanéz a dolognak (ismerettség), remélejük lesz valami....

 

Még az motoszkált a fejemben, hogy mive a szerződésben az van, hogy a bankszámlánkat megterhelik a szerződés létrejöttének napján (2006 nov. 27) a 121500 Ft hitelbírálati díjjal, viszont ezt csak tegnap (gyanús!) vonták le a számláról, esetleg annyira trehányak voltak, hogy elfelejtettek nyomni anno egy entert és a rendszerükben a még be nem fizetett hitelbírálati díj miatt elakadt az első részlet folyósítása(?).

Előzmény: sz (11)
AgentOrange Creative Commons License 2007.04.13 0 0 12

Ez a királyság - SEMMI, azaz semmi sincsen a kölcsönszerződésben arról, hogy nekik az értékbecsléstől számított hány napon belül kellene fizetniük, tegnap rákérdeztünk az ügyintézőjüknél is erre, hogy a szerződésben nem, de az üzletszabályzatukban talán van ilyemire utalás - de nincsen(!!!) szólt a válasz, rákérdeztünk, hogy akkor milyen kötelezettsége van egyáltalán a banknak? Mire azt a választ kaptuk, hogy annyi, hogy két évig rendelkezésre kell tartaniuk az összeget a szerződés létrejöttétől....remek, jó válasz, meg, hogy az utolós visszatartott részletet majd mennyi idővel a használatbavételi engedély után kell folyósítaniuk - zsííír, mondom milyen utolsó részlet, milyen használatbavételi engedély, ha az első részletet sem bírják folyósítani, sőt mi több, fogalmuk sincsen mi lehet a probléma?

 

 

Előzmény: sz (11)
sz Creative Commons License 2007.04.13 0 0 11
milyen jogi mozgástér van, mi van a szerződésedben?
engem a legjobban az bosszantana, hogy "nem tudjuk". náluk van minden adat és információ és "nem tudjuk"... szánalmas.
Előzmény: AgentOrange (9)
sz Creative Commons License 2007.04.13 0 0 10
engem az kúrt fel, hogy 150 forintra emelték az átutalási díjakat, ezzel kényszerítve arra, hogy a mindennapok számlacsomag helyett a lendületet válasszam.

ha nem lenne devizaszámlám, akkor gondolkodás nélkül lécelnék tőlük. ha lesz időm, megnézem, hogy a SAJÁT pénzemért (euró) mennyit kell fizetnem, ha ki akarom venni / át akarom utalni.
AgentOrange Creative Commons License 2007.04.13 0 0 9

Gondolom ez a "remélem" és a "reménykedjünk" a vállalati himnuszuk alappilléreiként is használatos náluk:):)

 

Tegnapelőtt annyira biztos volt abban, hogy megtöreténik az átutalás, hogy tegnapra írtunk az ügyintézővel együtt egy továbbutalási megbízást az építő cég felé, hogy ne legyen késlekedés, tegnap persze érdeklődés, történt-e valami: "hát sajnos még nem, nem tudjuk hogy áll az ügy stb...", persze tegnapelőtt mi is megigártük az építő cégnek, hogy csütörtökön már tuti 1000%, hogy meglesz a pénz....aztán csend, és ismét mi magyarázkodhatunk, aki teheti olyan széles ívben kerülje ezt a bankot amennyire csak lehetséges...

 

Igazi "öröm" megtapasztalni a tehetetlenséget sokmilliós tartozás és bizonytalanság mellett, de már elindítottuk a jogi lépéseket, ezt egyébként tegnap kilátásba is helyeztem, ha nem lesz előremozdulás, nem lett.

tusi74 Creative Commons License 2007.04.13 0 0 8
Teljes mértékben átérzem, amit leírtál. És neked jóval nagyobb veszteni valód van.

Nekem közel másfél évvel az előző hozzászólásom óta újból meggyűlt velük, és főleg a tempójukkal a bajom.

Történt ugyanis, hogy úgy alakult az anyagi helyzetem, hogy 1.2 M forint értékben elő tudtam törleszteni.

Felhívtam a telefonos ügyfélszolgálatát a Raiff. Lisingnek, azt mondták lehet menni bármikor a Váci út 81-85-re (teljesen ellentétes pólusa a városnak, ahhoz képest, ahol mi lakunk, ami a honlapon nyitvatartási idő.

Be is mentünk múlt héten 5-én, amikor is azt mondta a csaj, hogy 5-én behajtási nap van, a számítógép "nem tudja feldolgozni" a kérelmünket.

Mondom neki, direkt rákérdeztem, és azt mondták BÁRMIKOR lehet jönni. Na telefonálás ide-oda, OK, csináljuk, de a papírok nem tudja mikorra lesznek meg, de azért én fizessem be a pénztárba az 1.2 millert, mert addig nem tudja elkezdeni.
Ok, elsétáltam ahhoz az ablakhoz, befizettem, vissza az eredeti csajhoz, egy nagy sóhajtás, REMÉLI, holnapra már jóváíródik a pénz a számlájukon. Hangsúlyozom Raiffeisen bankban lett befizetve Raiffeisen számlára.

Jó, csinál egy előkalkulációt stb. Majd telefonál, ha kész vannak a papírok, de nagyon jó lenne, ha minél hamarabb kész lenne (mondja ő), mert csak akkor veszik figyelembe az új törlesztőrészletet, mert 13-án lezárják a bekérő leveleket. Mondtam neki, hogy hát én is "REMÉLEM".

Másnap biztos, ami biztos felhívtam a telefonos üfsz-et, hogy akkor beérkezett-e a pénz. Mire a csaj. Minek fizettem be a pénzt, most ott lóg a levegőben nincs semmiféle szerződésem. Ugyanis ez úgy működik, hogy ők eldöntik, hogy egyáltalán engedélyezik-e az előtörlesztést. Lehet nem is fognak ekkora összeget engedni.
Saját kontómra minek fizetek.
Na akkor elszakadt a cérna, pedig nő létemre ritkán szokott. Hogy lehet az, hogy a saját munkatársa csak akkor foghatott a dologbe, amikor a pénz be volt fizetve. Erre ő meg.... Na gondolom eme erélyes fellépésem alapján délután kész voltak a papírok.

Újra be a város másik felébe, aláírtam, majd a csaj. "REMÉLI" 13-ig élesítik a szerződést, és már az új szerződés szerint fogok fizetni. Mondtam, ma van 6-a, én is nagyon "REMÉLEM", hogy 7 nap elegendő lesz élesíteni.

Én nagyon régóta a sokat szidott OTP-nél vagyok, de nekem ott minden mindig azonnal elintéződik. És még a város másik felébe sem kell menni, csak a szomszéd utcába. Ott ha saját bankból fizet be valaki pénzt, az azonnal jóvá van írva számlán.
Soha nem "reménykednek" az ügyintézők.

És még képes volt nekem elsorolni mind ő mind a pénztáros a Raiff. legújabb akcióit.








Előzmény: AgentOrange (7)
AgentOrange Creative Commons License 2007.04.13 0 0 7

A saját még folyamatban lévő esetünket szeretném megosztani a szélesebb nyilvánossággal okulásként:

 

Esetleírás:

"Építsünk házat a raiffeisen (direkt kisbetűvel) segítségével, hiszen szlogenjük szerint "Velünk könnyebb""

 

2006 november 27-én írtuk alá velük az építési hitelszerződésünket (8.1millió Forint), oké, önerőből és a banki szerződés felmutatásával eindítottuk az építkezést a saját tehermentes telkünkön, 40%-os készültségig (mert addig egy fillért sem fizetnek), oké, 40% kész lett március végén, március 28-ra kértünk egy értékbecslést, aminek a díját ott helyben be kellett csengetnünk a banknak, oké, értékbecslés megtörtént, aztán csend, várunk, eltelik egy hét, semmi, elkezdünk telefonálgatni, mailezgetni a bankkal, nem tudják hogyan áll az ügy, az értékbecslés rendben volt, de mivel nem a saját értékbecslőjük, hanem az FHB-é (??????) így a Győr-Budapest-Győr postai ügyintézésük időbe telhet....hümm, jó, lenyeltük.

Eltelik két hét, még mindig semmi, építő cég türelmetlenül hívogat minket, "hol a pénze?" mentegetőzés stb. fasza, az utóbbi három napban folyamatos telefonálgatás, bankba járás, asztalcsapkodás (pedig nem stílusunk), "állítólag" a paksaméta visszaérkezett már Győrbe, oké minden, de valamiért nem utalnak, ŐK sem tudják miért, de várjuk, ide-oda telefon, főnökhez szaladgálás, annak a főnökéhez szaladgálás, semmi, nem tudják miért nem kapjuk meg a (természetesen számlákkal alátámasztott) első részletet. Építő cégnél valószínűleg már belekerültünk a "rossz ügyfél-nem fizet" kategóriába - remek, mai nappal (április 13) független pénzügyi tanácsadóhoz vagyunk kénytelenek fordulni és jogi lépéseket tenni az üggyel kapcsolatban, nem így akartuk.

 

A dolog további szépsége, hogy tegnap (2007 március 12) a folyószámlánkról levettek 121500Ft-ot, HITELBÍRÁLATI díj jogcímen, amelyet a szerződés szerint már a HITELSZERZŐDÉS aláírásakor (2006 november. 27-én) le kellett volna venni - köszönjük.

 

Kérdésünkre, hogy van-e valamilyen megkötés a szerződésben vagy a bank üzletszabályzatában arra nézve, hogy a bank az értékbecslés megtörténtétől számítva mennyi időn belül köteles utalni, a válasz, nincsen, végülis ott tartunk, hogy kötelezettségei és határidői csak és kizárólag az ügyfélnek vannak a bank felé, fordítva ilyesmi nem létezik.

 

A legbájosabb az volt, hogy tegnap a banki ügyintéző miután "még egy kis türelmet" kért (ami már régen elfogyott) már úgy búcsúzott tőlünk, hogy "hát....reménykedjünk".

Namármost, én mint ügyfél, aki soksok pénzt és utánjárást fordított arra, hogy hitelügyet intézzen, aláírt hitelszerződéssel, sok kifizetett díjjal nem reménykedni szeretnék, hogy a bank mikor fizet, hanem a pénzt szeretném látni a számlámon, vagy ez túl komoly elvárás?

 

 

Mit bukhatunk?

1.

Kicsúszunk a határidőkből, megérkeznek a bútoraink, amelyeket nem tudunk hová tenni.

2.

A félbemaradt építkezés miatt az épületet olyan károk érhetik, amelyeket senki nem fog megtéríteni.

3.

Az építő cég felbonthatja a szerződést, mivel nem tudunk fizetni, illetve kötbért vethet ki ránk - ugyan ki fogja megtéríteni a kárt?

4.

Összesítve gyakorlatilag idegileg és anyagilag is tönkremehetünk a raiffeisen bank nemtörődömsége (valamint a saját naivitásunk, hogy náluk vettünk fel hitelt) miatt.

 

 

Magyarország 2007.

tusi74 Creative Commons License 2006.01.31 0 0 6
Bár régi topic, leírnám, ami ma történt velem. Vettem egy Renault Clio-t hitelre, amit a RenaultCredit finanszíroz, ami ugyebár = Raiffeisen. Csináltak egy hitelbírálatot, amiben ELFOGADTÁK kérelmemet. Csak EZUTÁN, megkötetett a szerződés a Renault-tal. Be is fizettem a kezdő 15%-ot, 350.000 Ft-ot. Mondták, várjak. Ez volt január 18-án. Ma reggel jön a telefon, itt az autó vihetem. Elkéredzkedtem délutánról a munkahelyemről, mikor jön a telefon, hogy mégse menjek, mert nem utalt a Raiffeisen. Majd esetleg holnap, és reménykedjek, hogy ELFOGADJA, és utaljon. Én reménykedjek, amikor egyszer már elfogadta, és már fizettem, napra pontosan a vállalt 15%-ot? Mi folyik itt?
Borzalmas gyomoridegem van. És az a poén, hogy úgy csalogattak be a Renaulthoz, hogy így 0%, meg úgy. Én meg mondom, nem szeretem én a 0%-ot. inkább legyen 15%, hátha kedvezőbb lesz a bírálat. Most ha nem utal akkor kezdhetem az egészet előlről? Visszakapom a pénzem? Van akinek 350.000 FT leleperkálása nem olyan egyszerű.
rali Creative Commons License 2004.09.17 0 0 5
Hova szegődtél?
Előzmény: Ázott Lombtenger (4)
Ázott Lombtenger Creative Commons License 2004.09.17 0 0 4
Bezártam a számlámat.
Előzmény: Ázott Lombtenger (3)
Ázott Lombtenger Creative Commons License 2004.09.17 0 0 3
Felhozom ezt a témát. A topicindítóval teljes mértékben egyetértek, a Raiffeisen egy lecsúszó bank. Amig 2-3 évvel ezelőtt az ügyfél fogalma még ismert volt ott, és tényleg profi kiszolgálást, gond esetén profi javítást kaptam ott, addig ez ma már egyáltalán nem igaz. Számos szolgáltatásban lemaradtak a picavezetőkhöz - pl OTP-hez - képest. Egyáltalán nem díjjazák, ha már mondjuk 5 éve ügyfél vagy komoly, havi többszázezres forgalommal, pontosan ugyanúgy kezelnek, mint aki most esett be az ajtón. Amíg a családtagjaim egyre másra kapják a bankuktól az újabb és újabb termékekről szóló értesítéseket, ajánlatokat, hogy vegyenek igénybe olyan szolgáltatást, amit eddig nem, addig a Raiffesien azt sem tudja, milyen szolgáltatásokat használok náluk. Jellemző, hogy a múltkor a Raiffeisen direct kérdezett engem, hogy mióta van ott számlám, és mekkora a forgalom. Jó kis bank az, amelyik ezt tőlem kérdezi meg, mert önmaga nem képes nyomon követni. A Raiffesiennek egy olyan ügy, mint például egy egyszerű folyószámlahitel több időbe telik, mint máshol egy 30 milliós kölcsön. A panasz@raiffesien.hu, illetve most már info@raiffeisen.hu címekre bátran küldj panaszt, majd elmagyarázzák, miért úgy csinálják ahogyan csinálják, de történni semmi sem fog. Mellékesen megjegyzik majd, "a másik banknál sem jobb". Egyébként 2-3 éve tényleg léptek ilyenkor, és gyorsan profi módon rendezték a panaszt. Ez most már nem így van. Megnőtt, felhígult, ez így van. Csakhogy áraiban azt a színvonalat tartja, mint amikor még létezett az ügyfélközpontúság és ezért hajlandó voltam többet fizetni. Ma már viszont egyszerűen csak drága, és semmivel sem jobb, mint más bankok, sőt. Ezért fogom ma délután bezárni ott a számlámat, ami 2001 januárja óta létezik, havi többszázezres forgalommal. Hátha más bank majd örül nekem.
Előzmény: kovvacs (2)
kovvacs Creative Commons License 2004.02.19 0 0 2
IMHO
írd meg a sztorikat a panasz@raiffeisen.hu -ra.
Csodálkoznék, ha nem történne semmi.
Előzmény: kzt (0)
stpmod Creative Commons License 2004.01.20 0 0 1
Miért nem váltasz bankot ? Felnőtt, felhígult.
Előzmény: kzt (-)
kzt Creative Commons License 2004.01.19 0 0 0
2; Kp. felvetelnel eltolt egy bizonylatot a penztaros, 1db 0val kevesebbet irt be, ami nem tul jo elszamolasnal. Telefon kztnek, kzt zaras utan bemegy a fiokba egyeztetni (nem szoktam szivatni a bankot - legalabbis eddig...). Az ajtoban egy rosszkedvu bizt. or., aki bar beenged, de ugy erzi hogy ilyenkor kotelessege az ugyfelnek atlimbozni a felig leereszett redony alatt. Kifele mar kenytelen voltam raszolni hogy esetleg felengedhetne a redonyt mert nincs kedvem alakuszni. Erre kifejtette hogy o nem hibas hogy elirtak a szamlam es egyebkent is csak a penzszallitok miatt van itt. Erre kenytelen voltam kicsit elmagyarazni neki hogy ki is az ugyfel... a biztonsag kedveert megemlitettem a telefonos ufsz-nek is az ugyet - a raiff termeszetesen egy szoval sem kert elnezest a hiba illetve a bizt or viselkedese miatt.

3; Ferenc krt - nyitas utan 15 perccel feltunik egy ugyintezonek hogy nem a fotel nott meg ejszaka hanem ugyfel ul benne. Intezzem Interneten - PIn stb... vasarnap kiderul hogy a kert tranzakciot Interneten nem lehet intezni. A telefonos szolgalat utana meg megkerdezi hogy ezzel kapcsolatban mi a panaszom... a semmi csak nem ferek a penzemhez...

Azaz, ha valaki szereti az ilyen kis mellefogasokat az nyisson szamlat a Raifeisennel. Aki profi es udvarias kiszolgalast szeretne annak mast bankot kell keresni...

Előzmény: kzt (-)
kzt Creative Commons License 2004.01.19 0 0 topiknyitó
Par eve meg egesz jo kis bank volt a Raiffeisen, de a regi minosegbol mar csak az 1998as oklevelek maradtak a fiokok falan, a szolgaltatas szinvonala folyamatosan csuszik a szocialista banyabeka feneke ala. A raiffeisennel meg pl. meg nem jutott penz hogy sorszamot adjanak az ugyfelnek, ehelyett tenfereghetsz az eloterben amig fel nem tunsz valakinek vagy eloadhatod a kerdesedet a biztonsagi ornek aki eligazit hogy mit csinalj. Nehany apro kis tortenet sajat gyujtesbol:
1. Az alairasomat valamilyen okbol nem a forintszamlan, hanem egy devizaszamlan rogzitettek. Ezt egy ido utan megtanultam, es szoltam mindig a penztarosoknak, hogy ne keressek a forintszamlan az alairast, mert nem ott van. Fital titan penztaros erre utasit, hogy a penzfelvetel utan menjek es beszeljek egy ugyfeltanacsadoval hogy javitsak ki a hibat... Igen: Az ugyfel alljon sorba a tanacsadonal es kerje meg hogy kijavitsak amit eltolt a bank...
folyt kov.

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!