Demszky 1990-ben 1850 fővárosi kék autóbuszt vett át, most van 1430 darab. Tizenöt éves országlása alatt lemorzsolt 400 pesti kék buszt, többet, mint amennyi egy átlagos megyében összesen fut. Neki és városházi társainak nemcsak a lakossági gyűléseken kell a közösségi közlekedés előnyét hirdetniük, hanem az éves újautóbusz-megrendelések aláírásakor is. A budapestiekért. Akiket - állítólag - szolgálnak. Demszky számára addig marad a felnézés Szépvölgyi elvtárs teljesítményére.
Szuper vagy Demszky! Menj az adriai nyaralódba terepjáróstul! Vagy költözz be Budakesziről a városodba, te csúcsforma!
Polgármester (Ungváry Zsolt szerzeménye a Magyar Demokratából)
A polgármester felébredt hetvenhét házának hetvenhét szobájában, rányitotta szemét a nagy üvegablakra, amelyen túl - a távolban, a szmogfelhők alatt - látszott a város, amelynek vezetésére hajdan megválasztották őt bölcs és megfontolt szavazói. A kifogástalan eleganciájú inas meghajolt, és diszkréten jelentette: - A kocsik előálltak. - Mind a hatvanhat? - kérdezte nyűgösen a polgármester. - Csak hatvanöt, az egyik meghibásodott. De már iderendeltük az Óperencián túlról a sebességváltó-javító sárkányt, saját gépén érkezik, negyvenezer aranytallér plusz áfa a tarifája. - Telik rá az adófizetők pénzéből? - aggályoskodott a nagyember. - Telik - bólintott az inas. - A sofőr kérdezi - folytatta alázatosan -, hogy az eunuch is jön-e? A polgármester megvakarta az állát. - A hárem ott van már? - Melyik? - Hát amelyiket tavaly vásároltunk a török szultántól, testvérvárosi partnerségünk építésének kezdetén. - A török szultántól az arab telivéreket vettük, már ropogtatják a gyémánt-szénát, amit a bajadérok szórtak eléjük. - Telik nekünk bajadérokra a fizetésünkből? - aggályoskodott újra a nagyember. - Telik - bólintott az inas. - A háremet egyébként a burkus királytól kaptuk, akivel meleg kapcsolatot ápolunk. Nagyon meleget. - A háremmel nem ápolunk meleg kapcsolatot! - tiltakozott a polgármester. - Az eunuch marad. - Erről megint eszébe jutott valami: - A nagyasszony felébredt már a szomszéd kastély kilencvenkilenc szobájában? A hű alkalmazott e tárgykörben is tájékozottnak bizonyult. - Úgy értesültem, felébredt, de nem tudunk átmenni hozzá, mert még nem készült el a hármas libegő, amit tizennégy éve ígérünk neki. - Ellesz még libegő nélkül egy darabig! - legyintett a polgármester. Aztán felkelt, titokzatoskodva odasettenkedett az inashoz, eléje lépett, egészen a füléhez hajolt, és suttogva előhozakodott a legfélelmetesebb, legvészjóslóbb kérdéssel: - És a választóim? Ők felébredtek már? Az inas nagyvonalúan mosolygott: - Azok sosem fognak felébredni!
Ugyan kedves, a Bartók Béla utat néhány héttel az átadás után több helyen feltúrták, igaz, sötétedésre hagyták a dolgot, de hát vannak akiket ilyesmivel nem lehet átverni... És akkor még a sorozatos aknafedlap süllyedések, aminek a barkácsolásos javításával (mert hogy minek nevezzem azt, ha két ember két-háron napon át szerencsétlenkedik, vés és betonoz(!) a -15, -20 fokban?) végig ment a 2002-es tél.
Pedig D. azt mondta, hogy "10 évig nem adunk ki bontási engedélyt".
A kisebbik kormánypárt támogatottsága az 1998-as választások óta nem volt ilyen alacsony ebben a választói kategóriában. Épp az SZDSZ legfontosabb bázisában, Budapesten a leglátványosabb a párt támogatottságának csökkenése: februárhoz képest felére esett támogatottsága a fővárosban.
.
.
szdsz pattogjatok még egy kicsit! van rá 1 évetek. Aztán lapíthattok, mint kaki a fűben! kuncze+demszki+magyar ténykedése meghozta gyümölcsét. szdsz konyec!
Liberalis varosfejlesztes az azt jelenti, hogy etnikai alapu szegenynegyedeket kell letrehozni (ez azert is jo, mert igy szitodik az etnikai gyulolet es megosztottsag). Novelni kell a hajlektalanok szamat, es terjeszteni a kabitoszert. Ez tortent New Yorkban, Londonban, Parizsban, stb. miert pont mi lennenk a kivetel?
Egyebkent a liberalis alapu varosfejelesztes jelentosen csokkenti, ha nem megszunteti a varosok epito szellemi kozpontu mivoltukat.
Négyes metró 1996-ig, egyes villamos az Őrmezőig, csepeli Manhattan, az autóközlekedés korlátozása, nyolcvannal száguldó hajók a külső kerületek és a belváros között, kerékpárosbarát közlekedés. Demszky Gábor 1990-es kampányújságjában nagyjából azt ígérte a fővárosnak, amit mára sem sikerült megvalósítani.
.
.
.
.
Micsoda csúcsforma és lendület!!!!! :DDDDDD Csak éppen hátramenetben!
Most meg ez a szex pláza a Lurdy Házban. Hallott már valaki olyanról, hogy egy nagyváros belső kerületében engednek egy ilyent? Nehogy má' ne lehessen megakadályozni. Ebben szerintem politikusok érdekeltsége is benne lehet.
A csúcsformáról: xxx Már tele van gödrökkel a felújított Király utca xxx
Origo, 2005. április 18., hétfő, 11:27| Januárban adták át a közel 700 millió forintért felújított Király utcát. Az utcában azonban néhány helyen máris megsüllyedt az út, gödrök keletkeztek, a díszburkolat kövei is kifordultak a földből. A legtöbb probléma a most épülő társasház környékén tapasztalható, de máshol is vannak hibák. Az önkormányzat szerint folyamatosan javítják ki a hibákat.
Bár sok pénzt költött a fővárosi, a VI. és a VII. kerületi önkormányzat a Király utca Nagymező utca és Deák tér közötti szakaszának felújítására, máris problémák adódtak. Hiányzik több, parkolást akadályozó kőoszlop, gödrök keletkeztek az úton, emellett több helyen is kifordultak a díszburkolat kövei a földből.
A legtöbb hiba ott látható, ahol éppen az utca VI. kerületi oldalán egy társasházat építenek. Az építkezéseket végző Autóker Holding Rt. az [origo] kérdésére azt válaszolta, hogy bár az építkezés során a kivitelező kiemelt figyelmet fordított a díszburkolat védelmére, nem kizárt, hogy a munkálatok is hozzájárultak a burkolat sérüléséhez. A Király utca díszburkolata számos olyan helyen is megsérült, ahol semmiféle építkezés nem zajlik, ahol kizárólag személyautók használják az útszakaszt. Az Autóker Holding az építkezés befejeztével kijavíttatja azokat a károsodásokat, amelyek esetlegesen az építkezés számlájára írhatók - ígérték.
A VI. kerületi önkormányzat megkeresésünkre azt válaszolta, hogy már észlelték a problémákat. A kerület szerint folyamatosan javítják ki a hibákat, az építkezésből eredő süllyedéseket pedig a kivitelező cég fogja helyreállítrani.
Pásty Imre, a fővárosi önkormányzat forgalomtechnikai alosztályának vezetője azt mondta, az utca további károsodását úgy próbálják megakadályozni, hogy kitiltották a nagyobb teherautókat. Pásty azonban hozzátette: a tilalom alól lehet felmentést adni. A Király utcai házépítés is ilyen eset, a teherautóknak muszáj behajtaniuk, de szerinte 30-35 tonnás betonszállító játművek már nem kellenek a munkálatok befejezéséhez. Pásty szerint a kerületeknek ugyanakkor vizsgálnia kellene a házépítést végző cég felelőssége mellett azt is, hogy az utca felújítását végző vállalkozó a megfelelő minőségű eszközöket a megfelelő módon építette-e be.
A Király utca felújítása tavaly május végén kezdődött és idén január 6-án fejeződött be, ünnepélyesen azonban csak január 26-án adták át. A járda házak melletti széle apró macskaköveket kapott, nagy részét viszont gránit díszburkolat fedi. A járdaszegély kőből van, mint a tilosban parkolást akadályozó hasábok és kockák is, amelyek a városban megszokott rudak helyett épültek. A VI. és a VII. kerület 304,5 millió forintot költött a felújításra, a fővárosi önkormányzat pedig még 384 milliót adott.
Szerencsére én csak átutazom Budapesten( nagy ritkán...)
de meggyőződésem, hogy ez a kripli csak azért mond ilyeneket, mert a város által fizetett szolgálati terepjáró meg sem érzi a kátyúkat, a sötétített abalkon pedig nem lát ki rendesen.
Ez egyébiránt valamiféle SZDSZ-es polgármester betegség lehet- Debrecen is haldoklott a Hevessy idejében, itt van az ország egyik legeszebb városa, Veszprém,(Dióssy úrral az élén) amit már hatszor lekörözött a megye szinte összes kisvárosa (Pl: Pápa). Ezek valami szemináriumon tanulják, hogy hogyan lehet igen rövid idő alatt leépíteni egy várost.
Budapesti életkép, április 16., szombat délelőtt fél 11, ragyogó napsütés. Az Eötvös utcában, nem messze az Oktogontól egy taxisofőr két autó között nyugodtan huggyozik, utána kényelmesen megigazítja magát és visszamegy az autója mellé beszélgetni a haverjával. BORZALMAS! Ilyen pöcegödör vált ebből a városból. (Felírtam a rendszámát, megpróbálok valamit tenni a taxiskamaránál, ha van olyan. Maszek volt.) De ez nem ennek a lepusztult baromnak a műve csak! Ha azt látni, hogy kétméterenként vizeletnyom, akkor könnyebben rászánják magukat az emberek. "Pozitív" visszacsatolás. Híres kísérlet volt: Amerikában egyazon városban, hasonló miliőben, de jó messze egymástól leállítottak 3-3 autót. Egyik éjszaka odamentek és egynek betörték egy téglával az ablakát. Nemsokára ott a másik két autó is össze lett törve. A kosz a koszt, a kupleráj a kuplerájt, a vandalizmus a vandalizmust vonzza.
Mielőtt teljesen elalélna Budapest a nagy lendülettől, érdemes lenne pár szót vesztegetni a csepeli gerincút megépítése körüli vállalhatatlan dolgokra is. Csak gondold bele magadat a Csőgyár utcai lakók helyzetébe. De hát Csepel olyan messze van... :(
Demkszky-ből elég volt, kéne valami limit arra is, hogy egy polgármestert hányszor lehet újraválasztani. Sokan megszokásból x-elnek, pedig Demszkynek teljesítménye és ügyei alapján mennie kell. Remélem lesz valami normális baloldali jelölt, mert a gumigerinc palikat sem favorizálom.
Akarhova nez az ember Budapest egy kopedelem. Nincs felelos szervezet es kialakult gyakorlat a kozteruletek felujitasara, epulethomlokzatok renovalasara. Es akkor vajon meg mi lehet a nem lathato dolgokkal, pl a kozmuvekkel.
Fridinél a Szólás szabadságában Demszky nyomta a hülyeségeit, lényegében amit mondott:
a Horn-kormány alatt fejlődött BP, aztán az Orbán-kormány alatt megtört a lendület, nem voltak beruházások, elvették a főváros pénzét, kivonták a forrásokat, majd a Medgyessy-kormány alatt újra fejlődésnek indult.
Én még emlékszem arra, amikor azt mondta ez a debil, hogy az Orbán-kormány legrosszabb évében is jobb volt BP számára, mint a Megyó-kormány.
Ennyire azért nem kell liberálisnak lenni, hogy a hazugság és a mélyrenyalás erénnyé váljon.
Elkezdett mégjobban nyalni a szociknak, hátha mégse ebrudalják ki a következő főpolgármestrei választásról, akik majd megveregetik a vállát és mégis őt támogatnák 2006-ban? Demszky nem vette még észre, hogy eltelt 3 év 2002-es cikluskezdés óta és lényegében nem sok minden fejlődött? Csak ígérget(nek) továbbra is, ahogy a Fridi műsorűban is tette. Olcsójános!
Ha nem Prágát nézzük, hanem mondjuk Debrecent, Kaposvárt, amelyek sokkal szegényebbek mint a fészkesf?város, mégsem a lerohadás útját választották.
U.i.:
Ne feledjétek, Demszky maoista volt, neki Hanoi a példaképe...
Prága nagyon jó példa, gyönyörű szépen fel van újítva szinte az egész belváros. nálunk csak akkor újítanak fel egy régi bérházat, amikor már életveszélyessé válik. Tele vagyunk még mindig macskaköves utakkal, köztük nem egy főút. Ha véletlenül felújítanak egyet, akkor egy éven belül megint tele van kátyúval. Demszky büszke lehet arra, hogy 2004-ben még mindig lehet világháborús filmeket forgatni Budapesten, bármilyen díszlet, vagy változtatás nélkül.