Sziasztok. Segitsetek.Audi a4 b5. Megyek vele és 2000 fordulat után bedadog, majd megáll. Ezek után nehéz újrainditani. Olyan mintha a hengerek kihagynának. Adagoló csere volt. Mi lehet szerinted a baj??? Köszi.
Audi a4b5 1.9tdi afn es motorkodú autom menet közbe furcsa hangot adott ki,léálitottam és a vezérmüszíj szélésségét kezdte ledarálni. És még azt vettem észre hogy az olajszivattyút hajto hosszbordás tengelykerék el van ferdülve és ez milyen problémát okozhatott?
Sziasztok tudna nekem segiteni van egy Audi a4 b5 1.9 2001 évjáratú ajm motorkódu autom ABS ESP problémám lenne azt mondtak kormány szög jeladó vettem is egy bontottat ezt kell e kalibrálni vagy hogyan tudnék meggyőződni róla hogy biztos ez a baja vagy esetleg valami más pl esp egyátalán nem tudom kapcsolni ugye egyfolytában világít a műszerfalon és ezel együtt kijelzön egy nagy ABS logó de külön a műszerfalon nem világít hibakód az volt hogy jobb hátsó ABS beeresztő szelep meg a társai Ha valaki tudna segíteni azt megköszönném !
Amikor az időjárás hűvösebb, akkor a klima rendesen működik! Automatán van és jön a hideg levegő, bármilyen hőfokon. Reggel a garázsból kiállva is ue a helyzet. Ha kint melegebb van kb 20 fok felett, akkor egy leállítás után már sehol nem fújja be a levegőt és a ventillátor ezerrel pörög. Fújná, de nem jön ki sehol. Ekkor "ECO" módban teszem, tehát a klímát ezzel kikapcsolom, akkor azonnal jön a levegő mindenhol. Nyilván nem a hideg, de a fűvókák mindenhol nyitnak. Majd ezután ismét "AUTO" módba teszem, ami után mindenthol megszűnik a levegő áramlása és ezerrel pörög a ventilátor.
Arra következtetek, hogy a motorok, amelyek a különböző befújáshoz nyitnak, azok rendben vannak, mert ha nem így lenne, akkor klíma nélkül sem jönne a levegő. Valami hőérzékelőre gyanakszom, de nem vagyok szerelő és csak találgatok.
Van esetleg valakinek ötlete, hogy hol lehet a hiba?
Véleményetek szerint mi okozhatja a következő jelenséget:
Autó:
A4 B8.5 2013
Kéziváltó, 2.0 120LE, dízel, 120.000 km (valós).
Alapvetően csak indulás után, kis sebességről történő gyorsításkor hallható kottyanás, 1-2 ropogás jellegű hang a motortér alja irányából. Nem mondanám, hogy a kerekek felől, inkább középtájékról jöhet a hang. Nehezen tudom tudatosan reprodukálni. Elinduláskor biztos hallom 1-szer 2-szer. Gömbcsukló problémám már Passat-omnál volt, az más jellegű, ropogó hang volt és azt egyszerűen lehetett bármikor reprodukálni a szokásos kormánykitekerős módszerrel, ez más jellegű.
Az autó működését tökéletesnek érzem, csak a hang a zavaró.
Esetleg féltengely okozhatja? (Szerelőm nem tudott egyelőre mit mondani rá, 3 hét múlva kaptam időpontot, nem érzi olyan problémának ami miatt ne használhatnám az autót és sos hozzá kellene nyúlni).
Sziasztok vettem egy A4 B9 combit 2020 évj 40 tdi 190 le az lenbe a kérdésem hogy ràrakhatok e 19 colos alufelnit ET-25 ?Nem e lógba nagyon ki a kaszniból? Válaszokat előre is köszönöm
Tisztelt Mindenki! Az alábbi gk.hoz keresekkézikönyvet lehetőleg Magyar nelvűt!
AUDI A4 8E 2.0 PD TDI 2005 08 Alvázszám: WAUZZZ8E96A050302 Motorszám: BLB112057 Sedan Manuális 6 fokozatu váltó Front hajtás. Előre is köszönöm ha Valaki segít. Üdv
Nekem is ugyanez a problémám. Szerelő átnézte, nem talál semmit. A bal első féltengelyen a gumi ki van szakadva, azt mondja lehet rossz a féltengely és az rezonálhat be, de én nem gondolnám hogy ez a gond.
Sziasztok. Tudom nem A4 de adott egy Audi Q5 2.0 CR TDI (170 LE) autó. Olyan problémám van, hogyha beállnak a mínusz fokok, nagyon lassan melegszik be a motor. Eléri az óra szerint a 90 fokos hőmérsékletet, de ha valamilyen oknál fogva gurulni kell vagy lejtmenetben nem terhelődik a motor (és ugyebár nem fog) visszaesik műszerfalon a víz hőmérséklete. Nem ugrál fel-alá, nem pattog, hanem rendesen visszahűl, ha nem terhelem. Álló helyzetben alapjáraton pedig be sem melegedik 90 fokra. Ez szerintem nem normális. Tavaly cseréltünk rajta termosztátot (MAHLE-t kapott, idáig a gyári volt benne, de szerintem annak semmi baja), de ezek szerint ez nem oldotta meg a problémát. A jeladó nem hiszem, hogy hibás, mert ha szoftverrel olvasom ki az értékeket akkor is 60-70 fokig visszajön, és a motorolaj hőmérséklete is valahol 65 körül mozog. Elviekben én úgy tudom, ha egyszer bemelegedett a motor csak extrém hideg esetén eshet vissza a mutató. Merre fele induljunk tovább, voltatok hasonló helyzetben? Köszönöm a válaszokat.
Sziasztok! Egy kérdés lenne! Adott egy A4 b8 2.0tdi! Menet közben búgó súrlódo hangot hallani sebességgel megegyezően! Észrevételem szerint kb 70kn/H felett és egyenesen is haladva hallani,kanyarban nem múlik el egyik irányban sem! Ha le veszem a gázról a lábam ez a hang elmúlik gáz újra használatánál újra hallani! Valaki esetleg járt már így vagy tudna segíteni hol keressem a hibát?
Sziasztok! Van egy 2006-os A4 B7 2.0t-m. Kanadai modell, vagy amerikainak is mondják. 200 lovas változat. Nos a gond az, hogy ki szeretném cserélni az alacsony nyomású benzinpumpát, ami az európai modellekben a hátsó ülés alatt van. Na itt nem ott van. Kérdés az lenne, hogy nem tudja valaki véletlenül, hogy merre keressem? Köszi előre is.
A4 1.6 2006 katalizátor hibája miatt ki kellett cserélnem és a kiszerelt kat. brutálisan néz ki. Szinte eltűnt belőle a betét és fekete mint a szén. Mi lehet az oka és mire kell figyelnem, hogy az újonnan beszereltet ne kelljen hamarosan kicserélnem?
sziasztok a4 b8 3.0 TDI (ccw) kuplungot cserélnénk de nem jön ki a féltengely van valami trükk esetleg ? akárhogyan ütöttük meg sem mozdul lehet hogy a csapágy ragasztva van ?
Sziasztok hozzáértők. A segitsègeteket szeretnèm kèrni. Audi a4 b5. 99-es èvjárat. 1.9 tdi. Afn motorral. A problèmám a következő: esös időben elromlik az irányjelző. Gyorsan villog mintha ki lenne ègve egy izzó. Mindkèt oldalra csinálja. Ha kiszárad,akkor megjavul. Sajna több hónapja nem tudok rájönni mi lehet a baja,hol ázik be. Segitsèget előre is köszönöm.
A következő problémában kérném segítségeteket (Audi A4 B5 1998 1,8 ADR 186000 km):
Bemelegedést követően az autó elkezd alapjáraton iszonyatosan dízelesen kerregni, amit csak gázadásra, 1150-1200 fordulat túllépésekor hagy el. Kerregés közben néha-néha beejti a fordulatszámot is, melyet visszakorrigál. Mi lehet a gond? Légtömegmérő? Fojtószelep? Valami motortartó bak?
Amit eddig találtam: 2-es henger gyújtókábele ragasztott, a légtömegmérőt és a fojtószelepet összekötő cső fojtószelep oldalán lévő tömítés gyűrött, ezt megigazítottam, de hát na, ki kellene cserélnem. Milyen néven beszerezhető ez?
Valószínűleg vízköves a fűtőradiátor. Nyilván át kell nézni a többi alap dolgot mint pl. termosztát. A cserhez nem tudok hozzászólni, csak annyit, hogy b6-nál kilehet szedni műszerfal kivétel nélkül.
Sziasztok, a következő autóm egy Audi A4 B8 lesz, 2008-2009 évjáratú, de a motor kiválasztásához szeretnék egy kis segítséget. Kb évi 15e km mennék vele, abból hetente egyszer pályán kb 50km , többit városban. Jól gondolom, hogy nekem a benzines lenne az ideális? 2.0 TFSI motor mennyire megbízható? Van valakinek tapasztaata? Illetve a multitronic váltóról csak rosszat olvasok, tényleg olyan mint amilyennek beállítják?
Audi A4 3.0 tdi quattroban (2005 szept. gyártás 150e km) mikor kell vezérműláncot cserélni, szervizelni, állítani és ha kell mekkora hitelt kell hozzá felvenni?