Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Joe19770430 Creative Commons License 2015.05.04 0 0 8

Üdv! 

Rover 45 1.4 csattogó hidrotőkékkel küszködök...Valakinek van valami jó ötlete, hogyan lehet megszüntetni?

A hidrotőke sor most lett kicserélve és a zaj nem szűnt meg. Hidegen nagyon csattog és melegen sem szűnik meg teljesen. Ha valakinek van ötlete szívesen elolvasnám....

roverfun Creative Commons License 2013.01.16 0 0 7

Ajánlom figyelmetekbe a következő linket, ez a legszebb Rover 75 ös a piacon! Hívjon aki ilyet akar eladó Makulátlan jó vétel rengeteg extra navi tv tolatókamera bőr stb... 06304250515 http://www.hasznaltauto.hu/auto/rover/75/rover_75_2.5_v6_crown_automata_tv-navi_full_extra_143e_km-6383269

Autóimport, autóbehozatal Creative Commons License 2012.11.30 0 0 6

Sziasztok !

 

Autókat importálok külföldről. Alkatrészre lenne szükségem, főleg Roverekhez. Megoldható? Ezen elértek ha segítség kell, vagy vannak alkatrészek. Mellette jöhetne egy partner is, mert szeretném Románba vinni a kocsikat. Ezen elértek :  30/381-66-99

G40 Turbo Creative Commons License 2011.03.19 0 0 5

Sziasztok. 
Az lenne a kérdésem, hogy mennyire érdemes foglalkozni egy MG ZT 160 -assal? Nem nagyon ismerem a márkát és a tipust ezért kérném segitségeteket. Mik a hibái a kocsinak illetve mire érdemes odafigyelni? 
Előre is köszönöm a válaszokat!!! 
Üdv

Aleko Viva Creative Commons License 2010.11.08 0 0 4

..

Habibi-88 Creative Commons License 2007.05.29 0 0 3

Sziasztok!

Mg Mgf motorháztetőt bal első sárvédőt és lökhárítótartóvasat keresek!

srh@srh.hu

06205789719

Torpedo Creative Commons License 2003.11.03 0 0 2
Tiv!

Kíváncsi lennék gyakorlati tapasztalatokra főleg a motor tartósságának terén!

Ha valamicskét is tévettek a HOndától technológia szinten, akkor a szükséges olajfogyi ptólása mellett sok minden probléma nem lehet vele...
:-)))

Na, de hallgassuk az empirikus élményeket! :-)

Valaki a piac "sportautósodása" részhez???

Előzmény: Tiv (1)
Tiv Creative Commons License 2003.10.23 0 0 1
Hali!

mint Roveres, csak ajánlani tudom :))

Maj' szólok a srácoknak, van a topicunkon (ROVER FOrOVER) kettő MG-ZR, például vtb kollegáé. Nagyon jó kis autó, volt már alkalmam közelebbről megismerni, nekem meg az álmom a 45-ös MG változata.... a ZR 5.5M-s ára több mint kedvező, sőt van belőle "kisteherautó" ahol visszaigényelheted az áfát is. Mondjuk az elég nagyképű, egy ZR-el tojást cipelni :DDDD

Előzmény: Torpedo (-)
Baliszoft Creative Commons License 2003.10.22 0 0 0
0. Egyszer volt szerencsem egy regebbi MG-hez, meg nem mondom hogy mi volt a neve, de az 1.6-os motoron mar dupla karbi volt, es egesz gyors is volt. Maga az auto nem tetszett (csunya volt).
Előzmény: Torpedo (-)
Torpedo Creative Commons License 2003.10.22 0 0 topiknyitó
Hölgyek, urak, lányok, fiúk!

Aki volt kint a 2003-as budapesti expon láthatta, hogy az autók egy részének formája és hál' istennek egyre inkább motorja is kezd sportos formákat ölteni, mondhatni elindult egy trend a sportos autók irányába.

A magam részéről kimondhatatlanul örülök a dolognak, mert sportautó mániás vagyok, így minden tetszik, ami szép designnal készül, s a műszaki paraméterei is jó minőségról, megbízhatóságról tanúskodnak (nyilván ez csak egy bizonyos használati idő után derül ki). Jó előre szeretném leszögezni, hogy a "véresszájú márkasovinisztáknak" nem biztos, hogy ez a topic lesz a megfelelő hely időtöltésre, s ahogy a címban is próbáltam érzékeltetni, elképzelhető, hogy a "fatökű-egyterű-családi-autó-egykaptafamindenmárka-csak a márkajezésben ill. felszerelésben különbözünk"-trend mellett egyre inkább kibontakozni látok egy olyan sportautós irányzatot, ami egyik oldalról célozza kompromisszumos megoldásokat, amikor is a családfő hétköznaponként elviszi "anyjukat és a kölköket" :-) munkába ill. sulizni, s ő maga is jól érezve magát sportautójában elindul "dóóóógozni" :-), majd hétvégén otthon hagyva mindenkit elindul egy kicsit "ámokfutni, baromkodni" akár az autópályára ill. a hegyekbe lsd.: Mazda RX-8, Impreza WRX STi, Civic Type-R, Octavia RS, Focus RS, Leon 1.8T stb., s elindult egy tisztán sportautós trend kompromisszumos megoldás nélkül Opel Speedster Turbo, Nissan 350Z, Honda S2000 2.2.

Kezdeti mérföldkőként, szárnypróbálgatás jelleggel jött a Rover-ből az MG - erről is szólna a topic - aztán a BMW az M-es sorozat mellett most piacra dobott egy kétajtós sportosabb formát szintén csillagászati áron, a Mercedes is keményít, jött a Peugeot az RC-vel illetve a koncepcióautóival stb-stb-stb.

Szóval a topic EGYIK NAGY KÉRDÉSE: Ki mit tud az MG autók minőségéről, megbízhatóságáról, esetleg tartósságukról. A többi sportos autóhoz képest eléggé nyomott áraik vannak - a hivatalos honlap, ha valaki érdekel www.mg-rover.com - viszont tapasztalataikról sportautók terén annyit lehet tudni, hogy évekkel ezelőtt kizárólagos szerződésük volt a Hondával, így motor probléma abban az időben biztos, hogy nem volt a Honda motorokkal készült Rovereknél.. :-)
Azóta ez viszont megszűnt, s a licencjogot is elvesztették. Elvileg viszont átvhettek bizonyos technológiai fogásokat a japán autók építésénak kiválóságából ill. a konstrukciók minőségéből.
Ehhez várok hozzászólásokat!

A MÁSIK KÉRDÉS - a sportautós piaci trend! Elképzelhető, hogy ebben is komoly árverseny laakulhat ki 1-2 éven belül az autógyártók között, akárcsak az egyterűek eladásában, ugyanis már most kézzel fogható különbségek vannak.

A Nissan már most 12.5 millára tartja a jövő év májusában megjelenő 350Z-jét. Ugyanennyi lesz a csörgő-zörgő, de külsejében szubjektíve mindent vivő 4.8 sec-os 100-ra gyorsulási képességű Speedster Turbo is. Az MG 5 ill. 7 milláért is kínál dekoratív, relatíve közepes teljesítményű, ugyancsak könnyű sportkocsikat, bár nem egy kategória, de ugyancsak a sportosság jegyében ide sorolandó a WRX STi, ami tarja a 13 millás árát. Jön a Focus RS 9.5 milláért. Itt az új RX-8 a szintén vonzó designjával, a csúcsmodell alapfelszereltaéggel 9 millát kóstál. A Honda - nagy bánatomra - csücsül a babérjain, s anyagi okoknék fogva csak a kevésbé sportos külsejű ám annál erősebb Civic Type-R-t forgalmazza 6.9 milláért, s nem hozza be az új Integrát, a Leon a nagyképű, jogi vitát kiváltó reklámjától eltekintve folytatja Adrenalin hadjáratát, s Leon 1.8T-hez különböző verziókban már 6-6.5 milláért örömködhet az újdonsült vásárló, s még tényleg lehetne folytatni a sort.
ÁRverseny alakulhat ki, ami a használt piacon szintén csökkenti az 1-2 éves autók árát.

Ehhez is várok hozzászólásokat!

Üdvözlettel mindenkinek:

Torpedo

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!