"A PannonGSM a mobiltelefonpiac Danubius rádiója" (engem még nem hívtak sajnos, pedig én szeretem húzni a telemarketingeseket, általában háromszor-négyszer kérek visszahívást, azzal, hogy éppen nem alkalmas időben hívtak, aztán meg lebegtetem, hogy érdekel-e az ajánlatuk, persze sosem) ;]
Amennyiben a kultúrember definíciója az, hogy hagyja, hogy a magánszférájába otromba módon beletrappoljanak, akkor én nem vagyok kultúrember. Nem lehet mindig finomkodni, mert megesznek reggelire.
Ha jól látom én leszek az egyetlen aki más álláspontot képvisel. Nem szeretem a Westelt, ebből a szempontból kicsit szubjektív leszek. Okaim is vannak rá - nem kevés - és amikor eljöttem onnan, még az ügyfélszolgálatos leányzó is belátta, hogy jogosak az indokaim. Csak hogy tudjátok mi áll a háttérben. :-)
Nem fogok belemenni abba, hogy melyik szolgáltató milyen, miért jobb, s ahogy mások sem, én sem fogok senkit reklámozni.
Csupán azt akartam hogy tudjátok: a Voda és a Westel is folytat PONTOSAN ugyanilyen kampányokat, s igen, bármilyen szomorú, ez egy nemzetközileg is ismert - bár közel sem elfogadott - formája az eladásnak. Ezenkívül erősen kétlem, hogy ha azt mondod: "Köszönöm, de rendkívül meg vagyok elégedve a jelenlegi szolgáltatómmal és kérném hogy többet ne hívjanak." akkor folytatni fogja. Ezek az emberek kész forgatókönyvek alapján hívnak minket, s fix mennyiségű válaszadási lehetőségük van bizonyos reakciókra. Az egyértelmű elutasításra egyértelműen elfogadás van felírva. Kész.
Az e-mail címeddel küldesz valahova mailt, bekerül egy levlistára, jön a spam. A telefonoddal felhívsz egy más szolgáltatónál lévő ismerőst, máris benne van a szám a rendszerbe. Sajnálatos, de ez van.
Csak akartam hogy tudjátok, egyik sem különb a másiknál.
Most beszéltem a Westel Ügyfélszolgálattal és kérik, hogy ha ilyet tapasztaltok, jelentsétek be hozzájuk a 1230-on. Nekem megígérte a hölgy, hogy utánanéz a dolognak és biztosított, hogy többet nem fog zaklatni a Pannon.
Egyébként engem a 20/9-200200 ról hivtak 3szor is, ami a Pannon Ügyfélszolgálatának a száma, és már rohadtul unom.
Odáig nem jutottak el, mert nagy nehezen sikerült levakarni az ügynököt. De mivel minden cég abban utazik már, hogy fillérekért kapsz készüléket, és kedvezőbbnél kedvezőbb díjcsomagok közül választhatsz, ha aláírsz x évet, biztos ez lett volna a vége. De én meghallgatni sem szeretném az ajánlatukat. Ráadásul, miután azt mondom, hogy NEM, illik kedvesen elbúcsúzni. Nem még futni néhány kőrt.
Errol en is hallottam tegnap! Gyakorlatilag ugyanaz megy, mint amikor a Voda hivogatta a PGSM es Westeles ugyfeleket az ev elejen! Tehat, nem kamu a hir!!!
Nem tudom, hogy konkrét és egyben kedvező ajánlatokat is tettek a pannonosok, vagy csak símán rá akartak beszélni az átállásra?
Ugyanis külföldön gyakori eset ez a konkurencia felkeresése, de igen kedvező ajánlattal megspékelve, pl: válassz egy készüléket a kínálatunkból és az nulla euróért a tiéd, ha aláírsz x évre.
Engem is felhívtak! Megkérdeztem: honnan számom? Mert hogy titkos! Nem tudja, kapta a központtól!
És ha lenyomod újra hív, tehát az sem megoldás! Jelezni kell a Westekl felé, talán ők tehetnek valamit! Undorító, hogy ilyen eszközökel próbálják átcsábítani az előfizetőket!
És sajnos ez várható a többi területen is! Nesze neked adatvédelmi törvény!!!
Ez legalább annyira idegesítő, mint az éjszaka érkező reklámfaxok.
Nálam olyan cég, amelyik ennyire éhes, és erőszakos, eleve nem jöhet szóba. Tehát még öngólnak is érzem.
Ráadásul miután valaki közli, hogy ő hűséges Westeles, még akkor is jön a szöveg, hogy "de hát ez sokkal jobb stb., stb"
kultúrcég meg nem hív fel kéretlenül a reklámjait vagy a toborzóját zengve. Piros banán.
Ugyanúgy, mint a vezetékes számon a nyaralás hirdetések... felvesz - jónapotközvéleménykutat- bíp.bíp.bíp
Márpedig hidd el, hogy így van. Még a telefonszámot is kiírja a készülék.
06-20-92-00-200 (Gondolom, nyugodtan ideírhatom, hiszen bemutatkoztak, hogy a Pannon-nak dolgoznak.)
Nem akarok leb*szva lenni, de a pannontól ez kitelik. Szóval lehet szídni a westelt, h mocskosan drága, a vodát, h nincs kiépítve, de ez jellemzi a pannont. A közönségesség. Meg a nemtörődömség és a megbízhtatatlanság. Több haverom szívott már miattuk, ezért örülök annyira, h 2 évvel ezelőtt nem őket választottam. (Nem akarok senkit reklámozni)
Az elmúlt napokban családom több tagja is kapott telefonhívást a Pannon GSM-től, amelyben megpróbálták őket -nagyon erőszakosan, szinte lelőhetetlenül- rábeszélni, hogy a konkurrens cég szolgálatatását vegyék igénybe, mert az sokkal jobb, és kedvezőbb is.