Megkérdeztem!
A lényeg: A gépet kissé szétbontva, de igazából egyben, csak blokk nélkül hozták be, a blokkot egyben, alkatrésznek, beépítéshez. Így kellemesebb az anyagi "végeredmény" és még forgalomba is helyezhető a motor.
Majd kifaggatom a részletekről is, addig egy-két adat:
Svájcból hozták (szétszerelve), '92-es Honda VF 750, mindennel együtt 650ezer HUF-ban állt meg. A motor hibátlan, gyári állapotú, gyönyörű.
Kösz Fido ! Gondolom többeket is érdekel a dolog.Én egy olyan svájci vasról hallottam (91-tipus) amit nem honosítanak,tehát "kennyed a hajadba,így jártál kötsög motoros állat".Így tiszta EU-konform a dolog,de azért érdekel,hogy VANNAK E CSODÁK??
Az a gond, hogy a kormany (mint mindegyik :( )szokas szerint nem tudja, hogy mit akar, es az utolso percben akarja meghozni a valtoztatasokat, igy majus 1-ig lovesunk sem lesz, hogy megeri-e megvarni, vagy sem. Persze a harom honapos szopatas az engedelyeztetessel tutira maradni fog.