Sajnos, akármire akarsz váltani, mindenhol ugyanazok a feltételek várnak. Egyik szolgáltató sem jótékonysági intézmény, mindnek megvan a tulajdonosa, aki nem belerakni, hanem kivenni szeretné a pénzét belőle - a kérdés az, hogy ki mennyire veri át az ügyfeleit, és ezeket az átveréseket mennyire jól kommunikálja.
Az nem kérdés, hogy a Pannon GSM-nél a Westel drágább, de a vodafone sem olcsóbb, csak sokkal jobban álcázza. Érzelmi töltetek nélkül, a vodafone nem csinál mást, csak pofátlanul belehazudik mindannyiunk képébe. Sikeresnek mondja magát, pedig egy full veszteséges cég. Na persze itt csak a magyar részről van szó. Az angol lóvé csapja pedig egyszer el fog zárulni, mert a befektetők nem fogják szeretni, hogy a vodafone air touch-nak van egy veszteséges részlege, ami csak a pénzt viszi... ha részvényenként csak 1 eurót jelent is összességében, az is pénz egy kisbefeketetőnek, akinek mondjuk van 10000 részvénye.
Valóban a Pannon GSM volt az egyetlen, aki ugyan másodperc alapon számlázott, de az ügyfelek magasnak mondták a percdíjakat.
A percdíjak csökkentésével és a számlázási egység növelésével ugyanott vagyunk, mégis harapnak rá az emberek. Ezt az intézkedést tehát a piac igényelte. Többek közt mindazon ügyfelek, akik a magas percdíjak miatt paráztak, holott például Optimummal (9750 Ft fölött), PannonPlusszal, másodperc alapon, csúcsidőben 45 Ft egy perc más mobilhálózatba. Aki igazán sokat beszél, annak számít.
A másodperc alapú számlázásról szóló reklám a jelek szerint semmit nem számított. A Pannon GSM ügyfélköre csökkent, a piacon pedig nem volt versenyképes az ajánlat. Másodperc ide vagy oda.
Így most nincs kedvezmény, de van olcsó percdíj.