Sziasztok. Nekem is Punto2-m van elég jól meg vok velel elégedve. Nincs valakinek hozzá robbantott ábrái. rendkívül módon érdekelne. Egyépként a punto 1-hez nem sok köze van a Ounto 2 höz csak az hogy mindkettő cseppforma. A punto 3 viszont szerkezetileg megegyezik a pinto 2vel és nam csak kinézetre.
Tudtok esetleg tipushibákat a punto 2-nél?? Érdekelne.
Sziasztok!
Én még csak fontolgatok egy 1.3JTD-t.
FOCUS: mesélnél kicsit részletesebben az élményeidről? Mit jelent pl. a gyatra kidolgozás? Mihez képest?
Mindenki mástól szívesen olvasnék ilyen-olyan véleményeket az új Puntoról, különösen kihegyezve a JTD-re. Köszi!
És jól is megy. :) (Cserébe iszonyúan rázhat. ;-) Korrekt az a Barchetta moci ehhez a kis kasznihoz - mentem már ilyen ellen: sokat jelent, hogy 1 tonna körül van csak az egész. Sőt, ha még meg is fújnád egy kompresszorral... ;-)
(elgondokozik)
(sóhajt)
:)
Asszem egy HGT-be azért belemennék :) Kiváncsi vagyok, hogyan árazzák a facelift előttihez képest (az 3,8M volt).. A sajtófotók alapján a Spporting és a HGT ülései bitang jónak tűnnek :o)
> eddig sem a Punto motorjai voltak a legjobbak, ezután sem lesznek azok.
No azért ezt így nem mondanám. Lehet, hogy tényleg nem a LEGjobbak, de szvsz kevés jobbat találsz annál az 1.2-es 80 lovas motornál, az 1.3 Multijet dízelről nem is beszélve.
Maradjunk annyiban, hogy a Punto II/b belül megszépült, kívül pedig qrvára csúnya lett.
Komolyan mondom, nem értem a formatervezőket, hogy ronthatnak el ennyire egy igazi vagyány kocsit.
A motorfrissítés nem nagy szám, eddig sem a Punto motorjai voltak a legjobbak, ezután sem lesznek azok.
> > Ezt is buktad"
> Ki mondta, hogy "versenyzek"?
Az _érvelést_ buktad...
.
> És nem értem kell belekötni abba, hogy valakinek jobban tetszik az új Punto,
Ki mondta, hogy jobban tetszik? Ki kötött bele ilyesmibe? TE MIRŐL BESZÉLSZ??
.
> mint a Te 2-es Puntod. Nekem speciel még mindig jobban tetszik a Punto1 hátulról, mint a
> Punto2 és 3 hátulról.
És hogy jön ez ide?
Annak megítélésében, hogy a P2 a P1 faceliftje-e (merthogy Te ezt álltottad), ill. ez a szerintem ráncfelvarrott mostani változat új/elkülönülő modellnek tekinthető-e (ezt is csak Te állítod), baromira nem játszik szerepet az, hogy _neked_ melyik modell tetszik.
:-|
Javaslom, próbáld ki ezeket az autókat kicsit, mert innen nézve úgy tűnik, marhára nem tudod, miről is besélsz...
.
> > "Kapott két új fejlesztést (1.4, 1.3d)"
> Ez nem elég?
Ahhoz, hogy új modellnek nevezd, ahhoz nem.
.
> Ha most vennék Puntot, inkább vennék 1.4-eset 95 loerővel, vagy 1.3 dieselt, mint
> 1.2-es Punto2-öt. Ki nem?
És ennek mi köze ahhoz, hogy új modellnek tekinted/nevezed-e ezt a faceliftet?? Ahhoz, hogy _lényegében_, összességében változott-e? (Futómű, belső tér, kialakítás, helykínálat, elektronika, stb. ) Tudtommal erről szól a vita. Már megint nem figyelsz...
(Amúgy meg árazás kérdése, hogy kinek éri meg a plusz 15 lóerő. Clio-ból is fogy az 1.2-es, nem csak a 98 lovas TechRun.)
.
> Tegnap nyílt meg a topic, és már statisztikázol...
"Motor?? Kapott két új fejlesztést (1.4, 1.3m-jet), a maradék 4(!) mellé, amik maradtak, amik voltak. Ezt is buktad"
Ki mondta, hogy "versenyzek"? Ha Te "versenyezni" akarsz, "versenyezz" magad. És nem értem kell belekötni abba, hogy valakinek jobban tetszik az új Punto, mint a Te 2-es Puntod. Nekem speciel még mindig jobban tetszik a Punto1 hátulról, mint a Punto2 és 3 hátulról.
"Kapott két új fejlesztést (1.4, 1.3d)"
Ez nem elég? Ha most vennék Puntot, inkább vennék 1.4-eset 95 loerővel, vagy 1.3 dieselt, mint 1.2-es Punto2-öt. Ki nem?
"ott van a P2 topic, ami kicsit látogatottabb"
Tegnap nyílt meg a topic, és már statisztikázol...
Komolyan, ne hülyéskedj! Két évig volt P2-m - most egy családtag használja (ha azt a P1 facelift-jének nevezed, akkor te - sorry - fogalomzavarban szenvedsz).
Láttam ezt az átformált Puntot (valszeg jóval közelebbről, mint Te): az új eleje meg a Stiloból átemelt extrákon kívül minimális a különbség, sok kis apróság (pl. az ajtón, könyöktájon már nincs kárpit, stb.) már hamarabb kijött, facelift nélküli módosításként, szóval csalóka.
Motor?? Kapott két új fejlesztést (1.4, 1.3m-jet), a maradék 4(!) mellé, amik maradtak, amik voltak. Ezt is buktad. Vagy egy plusz motor nálad már új koncepció? Ha kapható lesz pl. a Stiloban is, akkor azt Stilo 2-nek nevezed? Na ne máár...
Nem'tom, miért ragaszkodsz ehhez a buta elnevezéshez... Amúgy igen, nem kötelező olvasni, csak hát mondjuk ott van a P2 topic, ami kicsit látogatottabb, és jobban passzolna egy 95%-ban változatlan kocsihoz, mint egy külön topic.
A Punto2 inkább volt facelift az 1-röl, mint most a 3 a 2-röl...
Egyébként ha csak ezt gondolod akkor még nem néztél utána, hogy milyen motorokat tettek bele... Sokkal jobbat, mint a Punto2-be!
Ha érdekel küldök egy teljes anyagot róla.