Keresés

Részletes keresés

Törölt nick Creative Commons License 2008.08.18 0 0 29
A 4-es metró tönkreteszi az Erkel Színházat

Zoboki Gábor állítja: a mérnök szakma csak a saját szűk területét figyelembe véve indította el a metróépítést, és nem gondolta végig, hogy az mivel jár.

Példaként említi az Erkel Színházat, amiről úgy véli: a 4-es metró megépítése lehetetlenné teszi az intézmény hosszú távú fejlesztését, ezért le kell majd bontani. A főváros a saját telkén a saját színházát a saját metrójával bontja le - fogalmazott.

"A 4-es metró miatt le kell bontani az Erkel Színházat"
Hayloft Ezekiel Creative Commons License 2003.06.19 0 0 28
nekem meg kell a metro meg kell az M0is!

Az M0 már rég készen lehetne ha a helyi kiskirályok nem hisztiznek a metro is készen lenne, ha közlekedési és nem politikai céllal használják. Ráadásul ugye annyiba került volna és nem ennyibe...

A hungárián megy a kamionforgalom nagy százaléka, 2 éven belül fel kell újítani szerintem. Az M0 meg a mostani állapotában egy kalap szamócát se ér.

Öreg hiba, hogy nálunk ha beleesik egy gyerek bringával egy beszakadt csatornafedélbe, akkor az önkormányzaton azon vitatkoznak, hogy a fidesz vayg az mszp hibája-e :((

armagnac Creative Commons License 2003.06.19 0 0 26
Én úgy tudom, hogy összesen 3% az átmenő forgalom, persze a peremkerületek közötti forgalom nélkül.

Az új északi hidak, a felújított belvárosi hidak és az új villamosok sokat segítenének, ha lennének.

Előzmény: Vokálpatrióta (-)
Demim úr Creative Commons License 2003.06.19 0 0 25
jó, akkor Te nem kapsz. a térfigyelő kamerák segítségével fel fognak ismerni és nem engednek majd le az aluljáróba... ;-)))
Előzmény: Vokálpatrióta (-)
yogibear Creative Commons License 2003.06.19 0 0 23
GIS a gazdagréti ltp-re gondolt. Oda szerinted kimegy? Mert az Etele-tér az nem a gazdagréti ltp.
:O))
Előzmény: pont_hu (20)
Beavis Butt-Head Creative Commons License 2003.06.19 0 0 22
Ellenben kiveheted részed az építkezéssel járó szívásból.

No, hát nekem pont ezért nem kell. Mivel a ház, amiben mi lakunk, elég közel esik a M4 nyomvonalához, így egy kicsit aggódunk, mert mi van, ha elb@sznak valamit?!...

Vagy ha mégis kéne, akkor nem így. Már többen is kifejtették, hogy olyasmi kéne, mint ami Hannoverben és Stuttgartban is van: Stadtbahn...

Előzmény: Törölt nick (17)
Törölt nick Creative Commons License 2003.06.19 0 0 21
Rómában csak kettő van. Az A és a B vonal.
Előzmény: Crab12345 (19)
Crab12345 Creative Commons License 2003.06.19 0 0 19
Igen, de ne felejtsük el, hogy a fejlett nyugati fővárosokban nem 3 metró van, hanem min. 13.
(Pl.: Párizs, London)
Így is gáz a közlekedés, de nélküle lehetetlen lenne.

Az igaz, hogy egy csomó minden kéne ebbe az országban (pl. egy ház nekem is :) ), de ezek inkább kiegészítik egymást, nem pótolják a másikat.
Valahol meg el kell kezdeni.

Higgyétek el, a metró mögött is van koncepció. Gondolom ezt nem kell ismertetni.

Előzmény: ipari tusko (18)
ipari tusko Creative Commons License 2003.06.19 0 0 18
Szintén csatlakozom. Budapestiként ki tudnám használni a 4es metró előnyeit, de azt az irdatlan mennyiségű pénzt felesleges arra szánni, hogy aki eddig 7es busszal járt az most metróval menjen......

Szerintem a 4es metró helyett fel kéne húzni vagy 10-15 autós felüljárót és aluljárót a legnagyobb csomópontokba, pl Blaha Lújza, Örs Vezér tere, körút Üllői sarok stb. stb....
Minden fejlődő nyugati nagyvárosban a felüljárókra gyúrnak, miután a belső városrészekben nincs hely az utakat bővíteni, az állandósult dugó csak így feloldható.

Javaslat; mindenki képzelje el, ha pl.a BAH csomóponton nem menne felüljáró az autópálya felől az Erzsébet híd felé......
Na minden egyes felüljáró ennyit tudna lendíteni a város forgalmán és nem utolsó sorban ennyivel lehetne javítani a légszenyezésen, amit minden egyes dugó okoz.

Ráadásul még 20 felüljáró költsége is töredéke a metróénak......

Törölt nick Creative Commons License 2003.06.19 0 0 17
Akkor a metró megépülte után is gályázhatsz onnan. Oda ugyanis belátható időn belül /20 év/ metró nem fog menni. Ellenben kiveheted részed az építkezéssel járó szívásból.

Örüljjjjjj!

Előzmény: pont_hu (16)
Törölt nick Creative Commons License 2003.06.19 0 0 15
Az Osztyapenkónál tavaly augusztus óta ott áll egy fikarsznyi terülten, hogy itt hamarosan P+R parkoló nyílik. De hát nem csak az index fórumszoftot fejlesztő csapat nem kapkodja el a dolgot, Demszky Gabesz sem töri magát össze a melóban. Választás úgyis csak 2006-ban lesz, ha lesz egyáltalán. Akkor meg minek is?
Előzmény: Törölt nick (14)
Törölt nick Creative Commons License 2003.06.19 0 0 14
Me van az hogy becsben a metro (u-bahn) vegallomasainal van bazi nagy p+r parkolo. Eddig mindig talaltam szabad helyet, teljesen automatizalt (nem egy faszi ul a kalickaban es a kijaratnal bohockodom az aproval), mindezt 2.75eu/nap (ennyiert a varosban egy orat sem lehet allni).
Na majd ha ilyenek lesznek nalunk is akkor lesz ertelme a 4-es metronak.
Uránusz Creative Commons License 2003.06.19 0 0 13
Nekem meg kell a 4-es metró!
és még kell(ene)az MO-is!!!!
Meg minden más: hidak, alagutak, kátyúmentes közutak, tiszta-sima járdák stb. stb. stb.
Dehát ha ezt nyiltan kimondom akkor hívják a nővérkét, hogy már megint őrültségeket kívánok.....
DEIGEN Creative Commons License 2003.06.19 0 0 12
Közuti alagutat a városrészek közé. még, ha kell a Duna alá is.
Erre előbb utóbb erre ráfanyalodik a főváros.
Előzmény: elemes (11)
elemes Creative Commons License 2003.06.19 0 0 11
VP

en is szomoru vagyok a metroepites miatt.

ugyanezt a penzt autopalyara koltve kb 200 km-t epithetnenek, aminek direkt gazdasagelenkito hatasa van. a 2006-os valasztasokra nem csak az autopalya de mar a kovetkezmenyek (beruhazasok az elmaradottabb teruleteken, FDI stb) is ereztetnek a hatasukat.

ehelyett metro. kurva dragan. es a penz donto reszet hazaviszi magaval a kivitelezo, vagyis meg azt sem mondhatjuk, hogy magyar munkaerot foglalkoztattak (mert az autopalyanal, meg ha a strabag csinalja is, legalabb reszben itthon marad az allam altal kifizetett cash).

Előzmény: Vokálpatrióta (-)
pernahajder Creative Commons License 2003.06.19 0 0 10
Tartok tőle, hogy a budapesti közlekedési káoszt csak Haussmann párizsi módszerének adaptálásával lehetne véglegesen megoldani.

Az M0 viszont kétségtelenül enyhítene a helyzeten.

Volt úgy, hogy Rákoskerttől a városközpontig nekem kocsival mintegy másfél óra hosszat tartott az út csúcsidőban.

excrement Creative Commons License 2003.06.19 0 0 9
Igy van.
Meg ha a metró végállomásain hatalmas ingyen parkolók épülnének.
Előzmény: Coma (0)
excrement Creative Commons License 2003.06.19 0 0 8
Nem csak Miskolc nem fog fejlesztésekre pénzt kapni, hanem Bp.-nek sem marad több forint más fejlesztésekre.
A közlekedési káosz megmarad 2008-ig.
Előzmény: Vokálpatrióta (-)
MGperY Creative Commons License 2003.06.19 0 0 7
megdumáltál. én is inkább a családiházat választom, ha a jó a beosztása :)

Előzmény: redmon (4)
zuglo_14 Creative Commons License 2003.06.19 0 0 6
"2. Jelentős mennyiségű közpénzt fog elnyelni, áldásait viszont pl. a Miskolciak évente nem túl sok alkalommal használhatják ki, ha egyáltalán."

Tehát csak olyat szabad épiteni ami ingyen van :-)))

És persze minden nagyvárosban egyszerre javítja a közlekedést:-)))

Logikus nem???

Előzmény: Vokálpatrióta (-)
csigazsir Creative Commons License 2003.06.19 0 0 5
Egyetertek. Bar azt nem mondom, hogy 4-es metro egyaltalan nem kell, de az M0 ezerszer fontosabb. Es sokkal eredmenyesebb lenne a belvarosi forgalmi helyzet javitasaban.Es a legjobb az lenne persze, ha az egeszet megepitenek, a budai hegyeken keresztul is.
Előzmény: Vokálpatrióta (-)
redmon Creative Commons License 2003.06.19 0 0 4
Nekem se kell 2-2.

Viszont kellene egy 250 m2- es családi ház úszómedencével jó?!

:-))

Előzmény: MGperY (3)
MGperY Creative Commons License 2003.06.19 0 0 3
egyértelmű: be kell tiltani az autókat.
egyébként nekem meg kell a 4-es metró, meg az anyámnak is, úgyhogy 2-1 ide.

:D

Előzmény: pont_hu (2)
yogibear Creative Commons License 2003.06.19 0 0 1
Bocs, csak egyet emelnék ki, ami finoman foglmazva elég furcsa "indok" számomra:

viszont pl. a Miskolciak évente nem túl sok alkalommal használhatják ki, ha egyáltalán.

Erre a válasz: sokan bp-iek meg mondjuk az M3-ast nem használják egyszer sem az életben, mégis épitik. Szóval ilyen demagóg (bocs) indokot ha lehet mellőzzük.
A többi mehet. :O))))
Előzmény: Vokálpatrióta (-)
Coma Creative Commons License 2003.06.19 0 0 0
egyetértek. nekem akkor kéne 4-es metró, ha nem már amúgyis bkv-ilag lefedett útvonalon nyomulna.

így viszont 0 metró kell oda.

megjegyzem, hogy az Örs vezér teréről a XVII. kerületbe hazajutni éjjel 1/2 3 után lehetetlen (jó, gyalog lehet...).
talán inkább ezt kéne megoldani és a többi hasonló közlekedési anomáliát.

Előzmény: Vokálpatrióta (-)
Vokálpatrióta Creative Commons License 2003.06.19 0 0 topiknyitó
Pedig közel lakom az egyik végállomáshoz és vélhetően marha gyorsan bejutnék a városba.
De!
1. Budapest belvárosának tehermentesítése a járműforgalomtól sokkal fontosabb
2. Jelentős mennyiségű közpénzt fog elnyelni, áldásait viszont pl. a Miskolciak évente nem túl sok alkalommal használhatják ki, ha egyáltalán.

M0 viszont rulez!

Egy normálisan és teljesen kiépített körgyűrű a város tehermentesítésében is szerepet játszana, a járműforgalom min.30%-a - bár ez csak az én becslésem - azért megy át a városon, hogy az egyik autópálya végétől a másikhoz eljusson.

Véleményem szerint le kéne már vetkőzni a "csakazértis négyesmetró!" politikai dac szülte mentalitást és gondolkodni kezdeni - szakmailag.

Vp

ps.: mondom ezt XI.ker-i lakosként úgy, hogy a 4-es metrót vélhetően minden nap használnám, ha lenne...

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!