Adott egy "made in Csehszlovakia" feliratú fényszóró, még nem halogénes de 12 voltos.
Vettem 45/40 W-os Navra tip. izzót de kiesik belőle mert nincs 3 db kiálló pecke mint a halogéneknek. A halogént meg nem tudom belerakni mert a kiálló peckek egymáshoz viszonyított helyzete nem egyezik meg a foglalatéval.
A Skoda Racing Day időpontja augusztus 8.-ra változott!
A teljes programlista és időterv megtalálható a következő címen: http://skodaklub.com/index.php
Tedd próbára magad az autódat és az új Fabia RS-t(!) több versenyszámban!
Skoda találkozó igazi versenyhangulatban a Kakucs ringen!
Figyelem! Lehetőséget biztosítunk klubok, topicok, baráti körök együttes megjelenésére! Külön kérésre előre lekerített területet tartunk fenn a megérkezésig. Amennyiben igényt tarotok rá, kérlek jelezzétek hány autónyi helyet kértek!
Tisztelettel: Horváth Krisztián - Skoda Klub skodaklub96@gmail.com Tel: 20-500-6079 (H-P 10-18 óráig)
A Skoda Racing Day időpontja augusztus 8.-ra változott!
A teljes programlista és időterv megtalálható a következő címen: http://skodaklub.com/index.php
Tedd próbára magad az autódat és az új Fabia RS-t(!) több versenyszámban!
Skoda találkozó igazi versenyhangulatban a Kakucs ringen!
Figyelem! Lehetőséget biztosítunk klubok, topicok, baráti körök együttes megjelenésére! Külön kérésre előre lekerített területet tartunk fenn a megérkezésig. Amennyiben igényt tarotok rá, kérlek jelezzétek hány autónyi helyet kértek!
Tisztelettel: Horváth Krisztián - Skoda Klub skodaklub96@gmail.com Tel: 20-500-6079 (H-P 10-18 óráig)
"tudjuk, hogy azok az autók is autók. "
Kivéve a Skoda!
Most láttam egy pár részt (újra) az 1977-ben készült Kórház a város szélén c. sorozatból. A mentőautók kivételével nem szerepelt benne Skoda!
Még a csehek is szégyenlették!
A menő csávónak Hondája volt, a főorvosnak Moszkvicsa, az átlagembernek meg Zsigulija, vagy Wartburgja! Még Zasztava is volt, de Skoda nem!
A legtöbbet mutatott autó a Zsiguli, mai nyelven Lada 1200!!!
Biztonságos autó nem létezik. Szerintem többen halnak meg luxus autóban mint normál járgányokban. Sokan azt hiszik, ha van 20 milliójuk egy autóra, akkor a fizika törvényei már nem hatnak rájuk.
Én nagyjából egymás mellé tenném a Skodát és Ladát, bár nincsenek személyes tapasztalataim egyikkel kapcsolatban sem.
Szerintem nem egyik sem volt rossz autó a maga idejében.
Szerintem mindenféle hozzáértés nélkül kijelenthetjük, hogy egyik sem biztonságos.
Se légzsák, se energiaelnyelő karosszéria- kialakítás, az ajtókban sincs semmi, ami egy esetleges oldalütközéskor védene... hirtelen ennyi jutott eszembe. :) Max egy koccanásos balesetet lehet megúszni ezekben.
Bár egy Suzukinál igencsak vastagabb anyagból van mindkettő...
lada vs skoda ellentét mikor volt? legfeljebb a 80-as években, esetleg a 90-es évek elején... ma már egy szép kereklámpás (vagy akár kocka) lada vagy egy jól megcsinált 120-as /neadjisten 100-as/ tulajdonosa nem ellentétes, hanem EGYAZON oldalon áll: azon az oldalon, ahol tudjuk, hogy azok az autók is autók. attól, hogy nincs bennük külön négyprocesszoros RISC szerver az ablaktörlő-időzítés bonyolult feladatának ellátására, attól még lehetnek jók, és ezt mi ezen az oldalon nagyon is jól tudjuk.
"Hát..Somlóhegyre nem megyünk többet vele. 1-esben kellett a hegyre felmennünk"
Akkor lehet, hogy rossz benne a vezérműlánc. Nekünk 120L-es volt, ezzel még a Tátrában is jártunk, és a legnagyobb emelkedőn is felment kettesben. Vagy ennyivel gyengébb lenne a 105-ös?
Skodában csak azt nem szerettem, hogy olyan lassú, hogy előzésnél idegbajt kap az ember. Egyébként nagyon jó vezetni.
Ladát pláne nem csípem, kőkemény benne minden, lámpánál nem lehet kilátni belőle, idegbaj ez is...viszont elég jól megy.
A két autó előnyeit kellene vegyíteni...