Keresés

Részletes keresés

Törölt nick Creative Commons License 2022.06.16 0 0 691

Hű de régi topik.

Evicke Creative Commons License 2012.03.09 0 0 688

A legújabb:
 e-mailben feltettük azt a rendkívül bonyolult kérdést az Invitelnek, hogy milyen feltételekkel lehet a meglévő 1 mellé újabb inviteles mail-postafiókot venni. No, röpke 2 hét múlva meg is érkezett a választ csigalevélben (figyelem, internetszolgáltatóról van szó!), miszerint "ehhez a csomaghoz nem tartozik másik postafiók". Éééés, ezt ki kérdezte??! Nyilván mivel vagyunk hülyék, tisztában vagyunk vele, ezért kérdeztük, hogy akkor hogyan vehetünk másikat.
Medveanyám, ez 1 hülyék gyülekezete...

Evicke Creative Commons License 2011.12.06 0 0 687

speciel pont ma is sz@rakodott a net (pedig csak reggel 6-ig írták a karbantartást), és levelet küldeni az smtp-szerver vmilyen hibája miatt még most sem tudok :-((

mondjuk ez a Fibernet alatt  is előfordult...

2 órája beszóltunk a levelezés miatt, ígérték, hogy megnézik... megjegyzem, mikor ott rögtön ránéztek, azt látták, hogy a modem be sincs jelentkezve, nem látszik, én meg vígan neteztem...

baromi kíváncsi vagyok, mikor tudom megint rendesen használni a postafiókomat. még jó, hogy weben keresztül tudok levelet küldeni...

Előzmény: stigglinnc (686)
stigglinnc Creative Commons License 2011.12.06 0 0 686

Ne ijesztgesss! Nálunk az Invitel vette át, épp most kötöttünk egy újabb szerződést.... Azt mondod, hogy így se jobb??????????????????????????

Előzmény: Mike0088 (682)
112Norbi Creative Commons License 2011.12.06 0 0 685

Fibernet Pécs-Kozármisleny: Ekkora gyalázatosan fost még nem láttam mint el a cég... NAPI SZINTEN telefonálok, hogy vagy a tévé, vagy az internet nem jó az elmúlt hónapban 1200forintot beszéltem az Invitel-fibernet hibabejelentőjével, ebben a hónapban több lesz....Rendszeresen MINDEN NAP a Discovery Channel PONTOSAN délután fél2 kor átváltott egy fekete képernyőre és negyed 4kor jött vissza ez 17napon keresztül! Többször jeleztem ezt a hibát is és a többi adó "lefagyását"eltünését....Az egyik bejelentésem után 6(!) nappal hivott a szerelő boldogan, hogy "megcsinálták a hibát" a Discovery most már nem délután fog elmenni, hanem reggel 4 és 5 között... A N Y Á D az a jó......!!!!!! Ez javítás?????? Tegnap (DECEMBER 5!!!!) csörög a telefon...Invitel Kft "xy vagyok az inviteltől.Érdeklődnék hogy a hiba fenn áll e még" Kérdezem melyik? Amit NOVEMBER 27-én jelentett(!!!!!!!!!) A N Y Á D !!!!!!

Ma egész nap nem volt sem tévé sem internet.....

 

Hibabejelentés :Vezetékesről ingyenes....kinek van már vezetékes?? mindegy..... pörög a percdíjam, mert 5 percig hallgatom, hogy ez a töketlen szerelő banda épp melyik tőlem 3-400kilométerre(!!!!!!) lévő városban faluban imitálja a szakmai hozzáértést.......közben én fizetem a percdijat...menüpont 1es akciós ajánlatok...A N Y Á D !!!!!! Aztán, miután végihallgatom a SEMMIT akkor bemodja, hogy minden ügyintéző foglat..... hát nem véletlen.... akinek van esze az felmondja a szerződést, ahogy én is azt teszem napokon belül!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ja....és közöltem, hogy erre a hónapra a hibajaegyek alapján nem vagyok hajlandó egy fillért sem fizetni és azt mondták, hogy jogilag megtehetem igy HAJRÁ MINDENKI!!!!!!! GYŰJTSÉTEK A HIBAJEGYET ÉS ROHADJON EL AZ INVITEL ÉS A FIBERNET EGYEDÜL!!!!!!!

Mike0088 Creative Commons License 2011.11.30 0 0 682

Áldom a jóistent mióta elkerültem a fibernettől vagy ma már invitel? Gondoltam ennyi idő után végre elmondhatom, hogy mennyi minden változott meg a szolgáltatások terén amióta a upc átvette a részlegüket. A kép ami anno szemcsés volt  - a szakemberek szerint azért mert 4 tv nem lehet egy hálózaton, ezért vegyünk hozzá erősítőt-  most pengeéles. Az internet szélsebes és könnyen kenterbe veri a leggyorsabb csomagjukat is annak 1/3 áráért. Ja és ezalatt a cirka 9 hónap alatt kb 4 szer ment el a net, de csak rövidebb időre. Anno napi szinten volt vele probléma. Ezt a kis történetet csak okulásként írtam le, hogy aki teheti és megvan a választási lehetősége gondolja kétszer át hova szerződik le. A legjobbakat az egykori sorstársaknak és az új szerződöknek is.

Evicke Creative Commons License 2011.11.23 0 0 681

Most néztem, Film+ valójában van a családi csomagban, de kösz, ezt is hanyagolnám, csupa vígjáték meg akció, meg akcióthriller...

Zitka Creative Commons License 2011.11.23 0 0 680

Egyébként csodálkozom, hogy az önhatalmú csatornacseréket háborítatlanul meg tudják csinálni... Persze ügyesen ott van a szerződés apróbetűsében, hogy "fenntartják a változtatás jogát".

 

Ha te pl. egy bioszállítónál előfizetsz (van már ilyen!!!) arra, hogy adott áron,  heti rendszerességgel, meghatározott mennyiségű, összetételű és minőségű biozöldséget házhoz szállítsanak - majd helyette kapsz fonnyadt, teszkómaradék, félig penészes cuccot, akkor joggal reklamálhatnál, és bármilyen fogyasztóvédelmi fórumon azonnal igazat adnának neked.

(más kérdés, hogy egy tisztességes biogazda ilyesmit nem csinál, mert nem érdeke, hogy rossz hírét vigyék..)

 

Ellenben itt van a Fibernet, aki gyakorlatilag ezt csinálja, és még csak reklamálni se lehet...

 

:-(

Előzmény: ubi40 (679)
ubi40 Creative Commons License 2011.11.23 0 0 679

Elég öreg vagyok én már ahhoz,hogy higgyek a mesékben,de merjünk nagyot álmodni.Az ócsóság meg minden felmérést,ha van ilyen anulál.Szerintem ha felmondom a szerződést nem fognak krokodil könnyeket hullajtani utánam egy kis porszem vagyok nekik.

Előzmény: Evicke (677)
Zitka Creative Commons License 2011.11.22 0 0 678

könnyen lehet, azért is, mert pl. nekik is olcsón adják...

 

 

Ez az egyedüli oka! Egy túrót csinálnak ezek fogyasztói felméréseket... :-(

 

hátha véletlenül odakattint a nótatévés józsibá is egy rendes filmre, oszt jut a fejibe egy kis íkú...

 

:-)))

 

 

Előzmény: Evicke (675)
Evicke Creative Commons License 2011.11.22 0 0 677

azért abban ne bízz, hogy csak miattad majd megveszik és szolgáltatják ezeket a csatornákat :-))

Előzmény: ubi40 (676)
ubi40 Creative Commons License 2011.11.22 0 0 676

                            Igen Tisztelt Invitel Guide!

 

   Ha én is kérhetek akkor itt a listám:Sport Klub(Ezen mennek az angol foci kupameccsek és a magyar kézilabda mérkőzések)

 Német adók(a nyelvtudást lehetne csiszolni)BBC one régen volt,de eltünt jó filmek voltak rajta és néha még aláírva,Travel Ch,Hystori, Exproler stb...némi tudásfejlesztést segítő adók.A végére meg a nagy hiányzó Filmmúzeum.

 

  Nekem az évvégén jár le a hűség nyilatkozatom és addig remélem egy két kérésemet teljesíti a cég,mert akkor fontolóra veszem a dolgot.

Előzmény: InvitelGuide (670)
Evicke Creative Commons License 2011.11.21 0 0 675

attól, hogy azelőtt nem léteztek, még lehet rájuk igény most.  nyilván azért is hozták létre őket. és erős a gyanúm, hogy egyrészt sokáig fennmaradnak, másrészt a szolgáltatók listájában is helyet kapnak. könnyen lehet, azért is, mert pl. nekik is olcsón adják...

mert nem hiszem el, hogy az országos nézettségi adatok ennyire ne jeleznék a komolyabb, pl. külföldi hírcstornák vagy akár csak sima kereskedelmi vagy közszolgálati külföldi adók nézettségét. magára valamit is adó szolgáltató már csak a kultúra közvetítésének igénye miatt is berakhatna a listába pár ilyen adót, hogy kicsit az értelmesebb nézőknek is kedvezzen... aztán meg hátha véletlenül odakattint a nótatévés józsibá is egy rendes filmre, oszt jut a fejibe egy kis íkú...

 

Előzmény: Zitka (673)
Teaway Creative Commons License 2011.11.21 0 0 674

1. nincs fogyasztói felmérés

2. 1000 fogyasztóból 10-et megkérdeznek, és felmérésnek nevezik

3. engem még sose kerdeztek meg, hogy mit szeretnék...

Előzmény: Zitka (673)
Zitka Creative Commons License 2011.11.21 0 0 673

+ RAI UNO, 3Sat, PRO7, .....

 

ezek szép lassan, fokozatosan kerültek ki a kínálatból.

 

Lettek helyettük gagyibbnál gagyibb Nóta tv és hasonlók. :-(((

 

Mivel ezek a gagyik előtte nem is léteztek, fogalmam sincs, hogy lett rá hirtelen olyan nagy nézői igény...

 

Nekem kicsit hihetetlennek tűnik ez a fogyasztói felmérés, de ez az én szkepticizmusom...

 

 

Előzmény: Evicke (671)
Evicke Creative Commons License 2011.11.21 0 0 672

én azért optimista vagyok - és úgy tűnik, nem teljesen alaptalanul... mondjuk nem az előző hsz-omtól remélem, hogy beteszik a kért csatornákat, de talán ha többen kérjük akár csak itt is, vagy tényleg lesz egy normális közvéleménykutatás....

 

még valami: én speciel jobbnak látom a netes hibabejelentés és -elhárítás hatékonyságát, amióta Invitel van.

Előzmény: ubi40 (669)
Evicke Creative Commons License 2011.11.21 0 0 671

Ez a telefonos közvéleménykutatás kevés, engem pl. meg sem kerestek, mondjuk inviteles telefonom nincs is. De nem is szeretném, ha ezzel zargatnának a legkülönbözőbb időpontokban, jobban szeretném a nekem megfelelő időpontban, átgondolva megtenni a javaslatomat. A Fibernet idejéből egyébként emlékszem hasonló lehetőségre, azt hiszem, a számlával küldtek kérdőívet, de lehet, a weboldalon is ki lehetett tölteni.

Addig is köszi lehetőséget itt - analóg TV-nk van, és nem is tervezünk digire váltani:

ezek közül egy vagy több jól jönne: SAT1, RTL, ZDF (mind német, de lehet osztrák is), meg egy francia.

+Animal Planet (ez is volt régen, de egyszercsak eltűnt)

+ tényleg jó lenne valami igényesebb filmcsatorna is (nem sorozatos, hanem pl. Filmmúzeum, Film+)

Előzmény: InvitelGuide (670)
InvitelGuide Creative Commons License 2011.11.21 0 0 670

Kedves Evicke!


Tájékoztatásul azt az információt tudom adni, hogy a csatornakiosztással kapcsolatban a Fiebrnetes előfizetők körében végzet telefonos kutatásunkra, valamint az országos televíziós nézettségi adatokra alapozva állították össze munkatársaink az új csatornakiosztást. Olyan címet tehát jelenleg nem tudok adni, amin Te leírhatod véleményedet a csatornakiosztással kapcsolatban, de az ötletet továbbítom az illetékes vezetőknek. Ha megírod nekem, hogy melyik csatornákat hiányolod a csomagjainkból, akkor véleményedet eljuttatom az érintetteknek.

 

Meg kell említenem azt is, hogy bizonyos csatornák eltávolítása nem öncélúan történt! Hamarosan újabb technikai fejlesztéseket kívánunk végrehajtani, (pl. HD csatornák felvételét kínálatunkba, interaktív szolgáltatásokat szeretnék elérhetővé tenni és növelni akarjuk az internetes sávszélességet is) melyekhez „helyet” kell biztosítanunk a hálózatban. Az Invitel célja, hogy előfizetői maximálisan elégedettek legyenek az általa nyújtott szolgáltatásokkal. Ezért a jövőben is mindent el fogunk követni, hogy újabb népszerű csatornákkal bővítsük az általunk elosztott adók sorát.

 

Üdvözlettel,

Invitel Guide

 

Előzmény: Evicke (668)
ubi40 Creative Commons License 2011.11.21 0 0 669

Mióta védőszentünk bepofátlankodott közénk és jobbára negatív kritikával illettük szeretett cégét azóta nem rontja errefelé a levegőt.Ezeknek a nagy szolgáltatóknak az a bajuk,hogy képtelenek az ügyfeleik problémáját kezelni.Igenis kérünk egy közvélemény kutató oldalt,csak félő,hogy akik ide irosgatnak azok vannak kissebségben.A legtöbb tévéző még mindíg a tv2rtlgagyi szintjén mozog akiknek megfelel a langyos posvány.Az idegen nyelvű adókat én is hiányolom amik régen belefértek a családi csomagba.

Előzmény: Evicke (668)
Evicke Creative Commons License 2011.11.19 0 0 668

Kedves InvitelGuide!

 

Engem is a csatornakiosztás megváltoztatása érdekelne: minek alapján módosították legutóbb is? Hol találom a weboldalon a kitölthető kérdőívet, amin megkérdezitek az előfiztetők véleményét? Mert nagyon szívesen megjelölném az idegennyelvű csatornákat, ugyanis az Invitel megjelenése óta egy darab angol, német vagy francia adó sincs a legdrágább csomagban sem!!

Előzmény: InvitelGuide (663)
ubi40 Creative Commons License 2011.11.02 0 0 667

A Filmmúzeum és egyébb értelmes adók lecserélése igénytelen gagyira(pl.nóta tv,muzsika tv,fem3 meg egy csomó ezer éves sorozat ismétlő adók)Hajdúszoboszlón a guruló reklámautó mutogatása helyett a minőséget kellene javítani.Csipkedjétek magatokat,mert úgy tudom mostanában sokan szándékoznak visszamondani ezt a szolgáltatást.A konkurencia ott liheg a nyakatokban!

                                                            Segítségedet előre is köszönöm!

 

Előzmény: InvitelGuide (663)
reimre Creative Commons License 2011.10.27 0 0 666

Beszéltem ma egy ismerőssel, aki nem is olyan régen óvatlanul hűségidős szerződést kötött a fájbernettel. Miután szembesült a szolgáltatás minőségével már megbánta, ezért nagyon örült, mikor hallotta, hogy a fájbernetet eladták az invitelnek. Nos azt mondja, mióta már nem fájbernetnek híjják hanem invitelnek azóta lényeges elmozdulás van a szolgáltatásban: a rakás szarból az invitel híg fost "varázsolt".

 

És én naiv még azt hittem, mikor olvastam az eladásról szóló hírt, hogy mi, akik fájbernet által sújtott területen lakunk végre talán lehetőséget kapunk az ADSL gettóból való kiszabadulásra. Úgyhogy nekünk marad az 5 megás tré DSL, ami ugyan drága és az 5 mega igencsak sovány, de az 5 mega hétvégén is 5 mega a rendelkezésre állás pedig 99%.

 

Köszönnyük Emese!

Előzmény: darko75 (664)
darko75 Creative Commons License 2011.10.27 0 0 665

Bocs de rossz képet raktam, ez volt vasarnapi

 

itt vannak az legujobok :

 

 

darko75 Creative Commons License 2011.10.27 0 0 664

Kedves Invitel Guide

Nem vártam ilyen gyors válasz, és egy kicsit meglepődtem (Ez sem ideje, sem a hely, ahol beszélni akartam veletek)
Azért vagyok itt, csak, hogy osszák meg tapasztalataikat másokkal (INVITEL felhasználónak vagy jövőbeli felhasználók)
Reggel akkortam irni, de megint voltak kis problema internetel (regel 6 tol 9 ig feltöltési sebesség volt meretetlen, tegnap reggel "csak" 6 tol 7 ig, amennyire tudom )
Termeszetesen csinaltam par megmeres rola speedtest-en (megmertem volna tietekel, de sajnos nem működik.)
Ide nem irtam azert hogy megsürget valaki valamit. Én mar nem bizom benetek.
Ha tényleg segíteni akartok, ajánljatok nekem szerződés bontas. (bekötési cím, szerződő neve, ügyfélszáma, és szerződés sorszáma megtalalhato e-mailben ami már többször küldtem
amikor panaszkodtam)
2010. junius óta ügyféletek vagyok (FIBERNET-e voltam).
Problemak elkezdtek amikor átvettek a szolgaltatas (lehet hogy véletlenül ?, lehet az uj ügyfeleket miatt ? ... ? )
Mar megbeszeltem az uj szolgáltatóval internet bekötés (legrosszabb esetben lesz 2)
Legolab csinalok összehasonlítás 2 között.
Addig is üdv mindenkinek, hamarosan jön a hétvége, internet problemai napok.

.

InvitelGuide Creative Commons License 2011.10.26 0 0 663

Kedves darko75!

 

Sajnáljuk, hogy problémát tapasztaltál a szolgáltatásunkkal kapcsolatban!

Amennyiben elküldöd nekünk a szerződésed adatait (bekötési cím, telefonszám, szerződő neve) az online (AT) invitel.co.hu címünkre, akkor munkatársaink megvizsgálják a hiba okát és tájékoztatást adnak. Megsürgetjük a kivizsgálást! Bízunk benne, hogy tudunk segíteni és előfizetőnk táborában maradsz!

Kérjük, hogy az email "Tárgy" rovatába írd be az alábbi kódot is az azonosíthatóság érdekében:

SM-000745

 

Segítségedet és türelmedet előre is köszönjük!

 

Üdvözlettel,

Invitel Guide

Előzmény: darko75 (662)
darko75 Creative Commons License 2011.10.25 0 0 662

Üdvözlök mindenkit

Nem vagyok magyar származású, azert írás nehezen megy, de csatlakoztam hozzátok (ha nem zavarok),
mert ugyanazon problémákkal (INVITEL) küzdök mint ti ketten.
Nemrég (Okt. 08), amikor először panaszkodtam 12 napja nem kaptam semmilyen valasz. (csak valami **79488 hibajegy szam is hogy regisztráltak a internet problemam)
12 napig vartam hogy tortenjen valami, de nem, avagy igen, rosszob lett. (azt jelent hogy nem szabad panaszkodni ???)
Okor irtam meg egy panasz **79488 számra hivatkozva.
Valasz helyett megkaptam egy újabb szám **94201 (14713 panasz 12 nap alatt sokat elárul a cégrol INVITEL)
Vegre megkaptam a valaszt hogy problemam megoldva (nekik lehet hogy igen, de nekem nem)
Most engem érdekel csak egy :
hogy lehet felmondani a szerződést a szolgáltatásert amellyel nem vagyok elégedett ?
Itt irok mer erre nem tudnok valasz adni.


Itt van egy ujdonsag, hatha segit valakinek.

A Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság elnökének rendelete az előfizetők védelmében

Az NMHH elnökének 6/2011. (x.6) számú rendelete az elektronikus hírközlési előfizetői szerződéseket szabályozza.
A rendelet több garanciális elemet tartalmaz az előfizetői és felhasználói jogok védelmében.
Ilyen elem például, hogy 2011. december 1. után a szolgáltatók automatikusan nem, csak az előfizetők kifejezett kérésére aktiválhatnak internet-hozzáférést.

Az elektronikus hírközlés területén alkalmazott előfizetői szerződések részletes szabályairól szóló rendelet  módosítását a közösségi szabályozás,
a 2004 óta eltelt időszakban kialakult hatósági jogalkalmazói, valamint szolgáltatói üzleti gyakorlat változásai indokolták.

Az új szabályozás jelentős többletgaranciákat tartalmaz az előfizetői és felhasználói jogok fokozottabb védelme érdekében.
A rendelet pontosítja a szolgáltatók általi egyoldalú szerződés-módosítások lehetőségeit. A szerződés teljesítésével,
és ezen belül a szolgáltatás minőségével kapcsolatos követelmények megsértése esetén bővülnek az előfizetőket megillető jogosultságok,
és ezentúl a kis- és középvállalkozások  számára is lehetővé válik, hogy az előfizetőket megillető védelemben részesüljenek.

A rendelet tételesen előírja a szolgáltatók által elkészítendő általános szerződési feltételek formai követelményeit (oldalszám, tartalomjegyzék),
kötelező fejezetcímeit és azok sorrendjét, így biztosítva az áttekinthetőség követelményét. Ennek révén az előfizetők (felhasználók)
könnyebben tudják összehasonlítani az egyes szolgáltatók által előírt szerződési feltételeket,
illetve saját szolgáltatójuk általános szerződési feltételei között is könnyebben eligazodhatnak.
A rendelet az előfizetők védelmében újraszabályozza a szerződés megkötésének és annak megszűnésének követelményeit,
pontosítja a szerződés teljesítéséért való felelősség kérdéseit, a szolgáltatás korlátozásának és a szüneteltetésének eseteit,
illetve a szerződés módosításának feltételeit is. 2011. december 1. után a szolgáltatók már csak az előfizetők kifejezetten erre
irányuló kérésére aktiválhatnak internet-hozzáférést, amivel a jövőben elkerülhetők a meglepetésszerűen érkező nagy összegű számlák.

Az új szabályozás az egyedi előfizetői szerződésekkel kapcsolatban is számos új, garanciális elemet tartalmaz.
Bővült például azoknak az eseteknek a köre, amikor a szolgáltató szerződésszegés esetén kötbért köteles fizetni,
pontosításra kerültek a szolgáltatás minőségével összefüggő szerződéses rendelkezések, és átláthatóbbá váltak az előfizető által gyakorolható elállás és felmondás szabályai.

Az elektronikus hírközlési előfizetői szerződések részletes szabályairól szóló 6/2011. (X.6.) NMHH-rendelet elérhető az NMHH honlapján a „Jogalkotás” menüpont alatt.

ubi40 Creative Commons License 2011.10.25 0 0 660

Attila sugd már meg nekem annak a szolgáltatónak a nevét,mert egy hajóban evezünk.Én is beslattyogtam az új szolgáltató irodába és "nagy örömömre"szolgált,hogy ugyanazokkal az arcokkal találkoztam mint eddig,na mondom legalább ismerik a problémáimat.Megkapom azokat a csatornákat többért amit elvettek,a csatona kiesésért és akadozásért hívjam a 1445-öt ahol kb.10-15 percig zenés szolgáltatást nyújtanak mire valaki próbálja orvosolni a problémámat.A nettel eddig nem volt gond,de tegnap belassult a 6mbit-es 1mbit-re ami szerintük teljesen normális,igaz később normalizálódott a helyzet.Ha ez így folytatódik akkor egy új topikot kell nyitni ÚTÁLOM AZ INVITELT címen,na nem panaszkodom tovább szép napot mindenkinek.

Előzmény: Attila 74 (659)
ubi40 Creative Commons License 2011.10.25 0 0 660

Attila sugd már meg nekem annak a szolgáltatónak a nevét,mert egy hajóban evezünk.Én is beslattyogtam az új szolgáltató irodába és "nagy örömömre"szolgált,hogy ugyanazokkal az arcokkal találkoztam mint eddig,na mondom legalább ismerik a problémáimat.Megkapom azokat a csatornákat többért amit elvettek,a csatona kiesésért és akadozásért hívjam a 1445-öt ahol kb.10-15 percig zenés szolgáltatást nyújtanak mire valaki próbálja orvosolni a problémámat.A nettel eddig nem volt gond,de tegnap belassult a 6mbit-es 1mbit-re ami szerintük teljesen normális,igaz később normalizálódott a helyzet.Ha ez így folytatódik akkor egy új topikot kell nyitni ÚTÁLOM AZ INVITELT címen,na nem panaszkodom tovább szép napot mindenkinek.

Előzmény: Attila 74 (659)
Attila 74 Creative Commons License 2011.10.19 0 0 659

Üdv mindenkinek!Én éppen ma jártam Kecskeméten az Invitel ügyfélszolgálati irodájában,mivel elégedetlen voltam a szolgáltatás minőségével(2-3 perces állókép tv adásnál,naponta többször,internetnél 10-15x szakadt meg a kapcsolat 1 nap alatt)Kezemben a modemmel,és a két havi csekkel,mert mostanában 2 hónapot küldenek egyszerre.Közöltem a kedves ügyfélszolgálatos hölgyel,hogy szeretném a szerződést felbontani,mert nem vagyok megelégedve!Erre ő közölte velem,hogy nem bonthatom fel a velük kötött szerződésemet!!!Mikor kérdeztem hogy MIÉRT??azt nem tudta meg magyarázni nekem.De közölte hogy írjak egy kérvényt,adjam postára vagy vigyem be hozzájuk,ők majd iktatják stb.. és majd az Invitel megválaszolja hogy felbonthatom-e a szerződést vagy nem!!Akkor most hogy is van ez???Nekem mint ügyfélnek csak fizetni van jogom 10 csatornával kevesebbért meg akadozó internetért!De ha felakarom bontani a szerződésem,azt majd ők eldöntik,hogy megtehetem-e!Egyszerűen rám akarják kényszeríteni a szolgáltatást!Azért kézségesen tájékoztattak,hogy lehet nekem is 71 csatornám digitálisban mindössze 5990-Ft ért+a net 2990-Ft. Mikor most a tv+internet díjjam 6790-FtMás szolgáltatóval kötöttem most egy új szerződést ahol 76 csatorna +dupla olyan sebességű net 4900-ft!Az e havi számlám ki fizettem,és majd várom a szerelőket mert nem fizetés esetén 30 nap után kikötik,de ha belegebednek akkor is felbontják a szerződést:)Legfeljebb nem fizetés miatt.

reimre Creative Commons License 2011.10.14 0 0 658

Úgy hallottam, hogy Hevesen tovább romlott a szolgáltatás, bár sokan nem gondolták volna, hogy ez még lehetséges.

Előzmény: ubi40 (654)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!