véleményeket kérnék. 125 viragot néztem ki megvenni. mi a vélemény erről a típusról? nem vagyok hajtós, csak öregesen vezetek. van e típushibája amire figyelni kell vételkor?
Motoros börze! 2010 március 21-én 06 órai kezdettel veterán börzét tartunk Budapest. XXIII.ker. Haraszti úton lévő A és M Vámügynökség területén. További információ: Bézi Lajos. 06-20-589-7710
Na hát ez a topic nem pörög. Vagyis, senki sem talál rá. Pedig jólenne, mert 1 re több a chpooer kis hazánkban. Közöttük én is egy Yamaha xv 75 se tulaj leszek. Ehez kellene tipp jó tanács eszmecsere. Aki nem rest, írhatna nekem egy tesztet erről a vasról.
1 db Virágom van egy 1000-es. A nyáron vettem de arra már pénzem nem maradt hogy megtúráztassam mert letettem utána a jogsit meg ruhát is vettem azóta úgyhogy eddig cca 500 km-t mentem vele. De alapvetően megvagyok elégedve. A gép gyönyörű állapotban került hozzám 21419 mérfölddel az órájában, remélem ezután sem fog érni meglepetés hogy 121000 van benne. Korából letagadhat 15 évet olyan szép állapotban van és nem véletlen hogy a előző tulaja nyert vele szépségversenyt nem is egyszer. Ha valaki megmondja hogyan kell ide képet linkelni, azt is fogok róla.
remélem ezután sem fog érni meglepetés hogy 121000 van benne. Ami zavar engem: Igen gyengék a fékek (egy ETZ-m is van ahhoz képest) habár amikor próbauton voltunk az előző gazda olyat fékezett majd leestem róla. 1-2 helyen hiányzik a króm ill. kopik, de ez olyan jelentéktelen hogy 1 m-ről se venni észre viszont engem zavar úgyhogy javitva lesz. Előfordult 1-2szer hogy nem tudtam sebességbe tenni nem vette be, de semmit, ennek oka az lehet hogy kevés benne az olaj? (ETZ-nél ugyanez a tünet volt, feltöltötem olajjal, azóta hibátlan) Még ami zavar engem hogy néha durrog a kipufogó ennek mi oka lehet? Elméletileg tudom, de mégse. A múltkor elhagytam a jobboldali aksi takarófedelet és leesett az állam enyhén szólva amikor a yamaha szalonban közölték hogy 32e az a szark kis tenyérnyi műanyag. Egyébként az előző tulj egyszer esett vele de ennek egy nyoma van csak, a léxürő ill. a baloldalon ccsak imitáció az a doboz, van rajta 1 matrica ami eltakarja a javitást, mert ez az elem törött, meg fél centit el van görbülve az óraház. Még ami zavar, rövid utakon egyszerüen nem akar menni, (ilyenkor szok durrogni is illetve ha hirtelen visszaveszem a gázt) egészen addig amig be nem melegszik a motor. Ez eltart 6-7 km-ig. A Azt szoktam tenni amit a volt tulaj javasolt hogy járassam 5-10 percet a motort mielőtt elindulok. De még igy is szivatót 1-2 km után lehet csak visszavenni mert leáll. Szerintem ez nem normális, szerintetek?
Mi a vélemény?
Egyébként elég sok virág van szép hazánkba még akkoris ha nem tévednek ide a fórumra, pl. xv1100.freeweb.hu (tőle kértem tanácsot vétel előtt is) bár hogy télen nem motoroznak a fórumozás helyett az valószinű.