Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Hawer70 Creative Commons License 2025.02.12 0 0 17125

Köszönöm de ezt én is megtakáltam csak a kűrt rekét nem. 

Előzmény: almaata66 (17124)
almaata66 Creative Commons License 2025.02.09 0 1 17124

Relét nem tudom, van-e. Ezt találtam csak

Előzmény: Hawer70 (17123)
Hawer70 Creative Commons License 2025.02.09 0 0 17123

Jónapot azt szeretném kérdezni hogy Daewoo kalos sedánban hol találom a kűrt relét?

Simai János Creative Commons License 2025.01.18 0 0 17122

igen

ű

Előzmény: zsolt160matizos (17121)
zsolt160matizos Creative Commons License 2025.01.17 0 0 17121

Volt nekem lementve egy leírásom, de sajnos nem találom, a neten se.
Valamelyik vákumcsövet, kartel csövet dugózhattad le...

Előzmény: Simai János (17120)
Simai János Creative Commons License 2025.01.16 0 0 17120

Ki lett pucolva igen hogy kell tantani? (Ideiglenes melgoldás hogy megoldódott a levegőszűrő felől van egy vékony cső  mely találkozik másik 2 csővel egy a szelepfedél felől +1 folytószelep felől. Én a levegőszűrő felőli kis csövet ledugóztam s így szépen indul és az alapjárat is jó)

Előzmény: zsolt160matizos (17118)
zsolt160matizos Creative Commons License 2025.01.12 0 0 17119

Fojtó, nem értem miért nem lehet javítani utólag a hozzászólást, legalább pár percig....

zsolt160matizos Creative Commons License 2025.01.12 0 0 17118

Jojtószelepház ki lett pucolva az alapjárati léptető motorral? Be lett tanítva?

Előzmény: Simai János (17117)
Simai János Creative Commons License 2025.01.11 0 0 17117

Sziasztok!

 

Van nekem egy 2004s 1.2s Kalosom olyan problémám van hogy hideg indításnál felpörög és leaáll ezt megcsinálja 2szer majd 3jára a felpörgés után vissza áll 1200s fordulatra majd lassan vissza 800 körülre. Ezekelőtt komplett gyújtás csere volt gyertya, kábelek és trafó. Az EGR is kipucolva illetve a szelepfedél és a map szenzor is.

 

A Kérdésem az lenne mi okozhatja a problémát? Az alapjárat is elég nehezen megy le.

 

Előre is köszönöm a válaszokat.

Tzlaci Creative Commons License 2025.01.06 0 0 17116

Köszönöm 🙂

Előzmény: zsolt160matizos (17115)
zsolt160matizos Creative Commons License 2025.01.05 0 0 17115

Szerelési könyveb én találtam (nekem Lacettim van), küldenék róla képet, de ezen a fórumon nem lehet feltölteni semmit. Ha jól értelmeze a rajzot a menet irány szerinti jobb oldalon van (jobb első kerék felől).

Talán így látszik a kép:

https://forum.chevyklub-hungary.eu/download/file.php?id=47

Előzmény: Tzlaci (17114)
Tzlaci Creative Commons License 2025.01.05 0 0 17114

Még lenne egy olyan kérdésem is hogy a kezelési kézikönyv azt írja hogy cseréljük a kézi váltó olajat 15,75,135 ezer km nél...a szervó kormány olaját hasonlóan. Azonban a váltón nem találtunk leeresztő csavart..

Van aki cserélte ezeket az olajakat?

almaata66 Creative Commons License 2024.12.15 0 0 17113

Nincs mit, úgy is tervbe volt véve megtakarítani, hengerfejet kerestem/felújításra/ és adták hozzá sok egyéb vacakkal. Legalább rászántam magam......

Előzmény: Tzlaci (17112)
Tzlaci Creative Commons License 2024.12.15 0 0 17112

Köszönöm hogy megnézted 🙂

Előzmény: almaata66 (17107)
RuckoTK Creative Commons License 2024.12.15 0 0 17111

Sajnos úgy néz ki, hogy nem ez volt a gond. :(

RuckoTK Creative Commons License 2024.12.14 0 0 17110

RuckoTK Creative Commons License 2024.12.14 0 0 17109

A 17-es lenne az?

RuckoTK Creative Commons License 2024.12.14 0 0 17108

Sziasztok!

 

Kis segítséget szeretnék kérni, olvastam, hogy a hidegben ha nem indul az autó elsőre akkor nagy valószínűseggel a hűtővíz hőmérséklet jeladó lehet a ludas.

Be is szereztem az alkatrészt, úgy tudom a trafó alatt van valahol, de pontos rajzot nem találok róla sehol. Van valakinek erről valamilyen rajza, videója, hogy ne kelljen pepecselnem vele mire megtalálom hol van? (2005 chevrolet kalos 1.2 ferde)

almaata66 Creative Commons License 2024.12.14 0 0 17107

 Két imbuszcsavar tartja, az akku felé/ha kiszereltétek/ kihúzható. Valószínűleg vezérműtengely szimering, O gyűrű a gyújtótrafó felől és szelepfedélgumi cserélendő, különben dől az olaj majd.

Előzmény: Tzlaci (17106)
Tzlaci Creative Commons License 2024.12.13 0 0 17106

Köszi ha megnézed 

Előzmény: almaata66 (17104)
almaata66 Creative Commons License 2024.12.12 0 0 17105

Motor alátámaszt, légszűrőház, motortartóbak, műanyagborítás, szíjfeszítő feszültségmentesítés, vezérműszíj, fogaskerék, gyújtás oldali rész, hát semmiképp nem egyszerű, de szerintem a hengerfejet csak akkor kell lebontani, ha a tömítés is megkotlott.

Előzmény: almaata66 (17104)
almaata66 Creative Commons License 2024.12.12 0 0 17104

Úgy emlékszem, nem. Akkor szelepszár szimeringet is csak a hengerfej levételével lehet cserélni? Van egy vezérmű házam, megnézem hétvégén szétszedhető-e.

Előzmény: Tzlaci (17103)
Tzlaci Creative Commons License 2024.12.11 0 0 17103

Üdv.mindenkinek

 Olyan kérdésem lenne hogy kinek cserélték már a hidrotőkéket?

Kalos 1.4 8V, F14S3

Hidegen eléggé csattognak már, és mintha már melegen is hallanám...

A szerelő azt mondta hogy lehet a hengerfej is megmozdul ha szét szedi merthogy a csavarok amik a vezérműtengelyt tartják, egyben a hengerfejet is rögzítik...igaz ez vajon?

Köszi

Csufi15 Creative Commons License 2024.12.11 0 0 17102

Ha mechanikus összeköttetés  (bowden) van a gázpedál meg a folytószelepház között, akkor próbáld meg azt, hogy beteszed a lábad a gázpedál alá és visszafelé lábfejjel meghúzod. Ha ilyenkor leesik a fordulatszám, akkor enyhén szorul a gázbovden és nem tud visszaállni alapra gyorsan. Ilyenkor wd-40 vagy műszerolaj a bovdenkülsőbe és megjáratni benn a bovdent. Illetve ellenőrizni, hogy van-e elég holtjátéka a bovdennek a folytószelepnél.  Ez a magas fordulatszám jelenség haladáskor nem tűnik fel,mert amúgy is nyomja az ember a gázpedált. Ez akkor tűnik fel amikor váltasz, illetve üresbe alapjáraton hagyod járni. Ezek azok a helyzetek, amikor a gázbovden  hirtelen visszaengedésekor esetleges szorulásakor nem tud visszazárni teljesen a folytószelep.

Előzmény: S.Sanyi (17100)
almaata66 Creative Commons License 2024.12.11 0 0 17101

Előzmény: S.Sanyi (17099)
S.Sanyi Creative Commons License 2024.12.11 -1 0 17100

jelen pilanatban a legidegesitőbb  Az emelkedett alapjárati fordulatszám  .......

Előzmény: Csufi15 (17095)
S.Sanyi Creative Commons License 2024.12.11 0 0 17099

Köszi az épitő választ ...igen ahogy irtad nincs PCV szelep.

 

akkor ujra neki esek és kicserélem az összes derékszögű gumicsatlakozot ..habár át néztem azokat is de elképzelhető hogy el van repedezve valamelyik .....

Előzmény: Csufi15 (17095)
almaata66 Creative Commons License 2024.12.10 0 0 17098

A vákumcsövek cseréje jó ötlet. Viszont az 1.4 8v F14S3-ban nincs PCV szelep tudtommal.

Előzmény: Csufi15 (17097)
Csufi15 Creative Commons License 2024.12.10 0 0 17097
Előzmény: S.Sanyi (17089)
Csufi15 Creative Commons License 2024.12.10 0 0 17096

Az emelkedett alapjárati fordulatszám lehet ettől is.  https://dailydriven.ro/hu/chevrolet-kalos-pcv-szelep-hibas-mukodesenek-tunetei 

 

 

Előzmény: S.Sanyi (17085)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!