ÉS tessék mondani, ez is a híres nevezetes Drégelyvár Oktatás keretein belül zajlik??? Vagy a Virág és Juhász kft oktatja?? Esetleg az Európai Online Oktató káeffté??
Ne higyjetek nekik mert ez ugyanaz a bagázs aki milliárdokat nyúlt be a tanfolyam részetvevőktől és az államtól
A feltételek a jelentkezéshez 166-188 cm közötti magasság, érettségi, angol nyelvtudás (kapcsolt nyelvtanfolyammal is megoldható), érvényes európai útlevél, úszni tudás. Sikeres vizsga esetén a munkalehetőséget garantálják. Ez az egyetlen akkreditált iskola Magyarországon úgy tudom, egy külföldi légitársaság képviseletében. Van pszichológiai alkalmassági teszt, a magyarországi képzést 5 hetes kinti, bentlakásos oktatással folytatják, az már díjmentes.
A tanfolyam ára 3400 EUR, amit vagy egy összegben fizetsz, vagy két részletben: 1200 EUR-t a tanolyam kezdete előtt , a fennmaradó rész pedig a fizetésből kerül levonásra féléven keresztül. Ha egy összegben fizeted, akkor 2800 Euro a tanfolyam díja. A tanfolyam ára tartalmazza a frankfurti képzés alatt felmerülő szállás és kiutazás költését.
Remélem lesz,m. szeretnék BPen dolgozni, itthon, még a nettó 190.000HUF is megfelel, m. itthon vagyok!!
Bár kissé szenya dolog az ír vezértől,h. 'csak' ennyit dob a magyaroknak, míg máshol sokkal többet fizet, ez nem túl fair, de az ÉLET nem fair, vmit valamiért, családos vagyok, így én bevállalom kevesebb fizuért is!
Nagyon köszönöm a választ!! De am. ha Ryanair akkor miért nem írja oda?? A többi hirdetésnél ahova ők keresnek feltüntették a nevüket!!....Nekem kicsit bűzlik:))
Nem feltétlen kamu, valószínűleg Ryanair, viszont érdemes alaposan végigolvasni, mert vannak benne rejtett aknák:
"9-10 hónapos munkavégzési periódus, két hónap szabad, ezért a hivatalos évi 20 nap szabadságot havonta kifizetik"
Vagyis 10 hónapig nem mész szabadságra.
"A gyakorlati képzés külföldön 5-HÉT bentlakással, fizetésből történő levonással a második havi fizetéstől kezdődően 8 hónapig kamatmentesen történik. (FIGYELEM!!!! AZ első éves munka így már 100%-ban garantált.)"
Egy hitvány szó nincs arról, hogy mennyibe kerül a tanfolyam és az 5 hét bentlakás. Gyanítom nem 50 euróba. Olyan hogy garantált munka, az nincsen, nyilván ha valami gáz van, ki kell csengetni a tanfolyam költségét, de ez majd csak a szerződésben fog szerepelni kisbetűvel. A külföldi helyszínre ki is kell repülni, ami szintén nem lesz ingyen.
Arra viszont nincs semmi garancia, hogy valóban összejön 90 óra egy hónapban, ezzel arányosan a fizetés (amiből még mindig vonják a tanfolyam díját, khmm) kevesebb.
"10% extra jutalék a fedélzeten végzett munka után (áruk eladása, felszolgálás kb 200-800-euró/hó között)."
Ez csak mézesmadzag, fapados járatokon alig-alig vesznek valamit, abszolút szerencsefüggő.
Amit írsz egy kicsit paradoxon. A légitársaságok ugyanis csak akkor végeztetnek veled tanfolyamot ha már felvettek. Tehát gyakorlatilag nem kerülhetsz ilyen helyzetbe. Kivéve ha a Hammersmith és egyék kamu cégek ú.n.: stewardess-tanfolyamaira mész el, mert azok semmi másra nem jók mint hogy lehúzzanak.
Ha nem vagy biztos magadban akkor első körben helyezkedj el a repülőtéren a check-in-be dolgozni vagy legyél földi-utaskísérő.
Ha megvannak a feltételeid akkor esetleg elvégezheted azt a felvételi előkészítő tanfolymot amire én is jártam. www.repulniakarok.hu Ez a tanfolyam a légitsaságok sok fordulós felvételijére készít fel.
A repülésbe nem egyszerű bejutni. Keményen meg kell dolgozni érte. Nem gondolhatja senki komolyan hogy létezik olyan cég aki felvesz bárkit, akár nyelvtudás nélkül is és garantálja az alkalmazást.
Ha elvégzek egy sztyuvi tanfolyamot egy bizonyos légitársaságnál és utána nem vesznek föl melózni,akkor mi a teendő?Ha ügyfélszolgálatra megyek dolgozni 1-2 évet,utána ugye nagyobb az esély hogy sztyuvinak is felvesznek?Van esetleg más alternatív megoldás?
Én még midig csak készülök felvételizni. De ezt már olyan régen és intenzitással teszem, hogy már úgy érzem be kellene irnom a CV-mbe, mint tapasztalat. :-))
Még nem döntöttem el pontosan melyik céghez szeretnék menni. Vagy Emirates, vagy Etihad vagy esetleg BA illetve Lufthansa (ha ezeknél lesz lehetőség).
Segítségeteket kérném.Szeretnék én is stewardess lenni.Sajnos még annyira nem tudom mi, hogy van.Az Emirates honlapján néztem (amit belinkeltetek) és láttam, hogy lesz Bécsben Október 23.-án "Open Day".Azt szeretném kérdezni ,hogy ha megfelelnék az interjún,akkor utána egy tanfolyamon vennék részt?Fizetni kell a tanfolyamért?És mennyi ideig tart?
köszönöm, hogy válaszoltál, pláne, hogy ilyen gyorsan!
Igen, erről van szó, hogy jövőre lesz nekem aktuális a dolog (megszűnik a munkahelyem valamikor jövő év elején) és ha valamit igazán szeretnék, akkor ez az. Természetesen addig még van időm rákapcsolni az angolra is, most középfokon beszélem. Az egyéb kitételeknek úgy gondolom (illetve nagyon remélem is), hogy megfelelek.
Ezért érdekelt, hogy számíthatok-e arra, hogy tavasszal lesznek újra nyílt napok, elsősorban az Emirates-re gondolok. Nekem szimpatikusabb, mint az Etihad. (Szerinted van ennek alapja?)
De tényleg úgy emlékeztem - majd vissza fogom nézni, csak most nincs rá időm - hogy valahol írtad, hogy a téli hónapokban nincs is felvételi sehol. (Vagy lehet, hogy csak álmodtam? :)
A lényeg, hogy akkor bizakodva tekintek a tavasz elé és várom AZT A BIZONYOS nyílt napot...
Most néztük, hogy mióta a lakótársam jött (2009 november) 3000 embert vettek föl az Emirates-hez! Persze, abból 10-20% simán lemorzsolódik az első évben.
Áh, értem, szóval csak a későbbi lehetőségekre vagy kiváncsi. Kissé fáradt vagyok, most jöttem Jeddah-ból...
Az aktuális felvételiket mindig csak 1-2 hónappal előtte rakják föl a honlapra. Ezért nincs több időpont. Ez normális, Európában sem szeptemberben hirdetnek meg egy márciusi felvételit, hanem néhány héttel korábban.
Nézegesd a honlapokat, ha már aktuális számodra a jelentkezés.
Ez EK-nél most éppen lelassultak, mert van elég ember. (Van felvétel, de kevesebb embert vesznek fel, mint 1-2 hónapja. Épp most állnak le, úgy tűnik.) Szerintem 2011 ősszel indul be a nagyüzem megint, mert rengeteg gép jön majd.
Ezt hogy érted? Etihad assessment day szeptember 27-én Budapesten, Emirates open day október 23-án Bécsben. Én úgy tudom, mindkét cégnél folyamatos a felvétel...
Úgy gondolom elég sok információt szereztem be az arab légitársaságokról (Emirates Airlines, Etihad), több - köztük ezt a - fórumot is végigolvastam, illetve a társaságok saját honlapját is töviről-hegyire.
Úgy látom az Emirates honlapján (illetve az Etihad-én is), hogy október után már nem lesznek idén nyílt napok, ebben a fórumban olvastam tőled korábban, hogy télen nincs felvétel. Kérdésem az lenne, hogy mikor kezdődnek jövőre a felvételik, valamikor tavasszal? Illetve lehet azt tudni, hogy ha Budapestre nem is jönnek, de esetleg valamelyik környező ország fővárosába igen? Vagy elképzelhető, hogy csak pár év múlva lesz újra Európában felvételi? Elég szomorú lennék...
Bízom benne, hogy Te talán tudsz ezzel kapcsolatban felvilágosítást adni, mert hivatalos oldalon erre vonatkozóan nem találtam semmit.
Jelentkezz egy adott legitarsasagnal amikor van felveteli legiutas-kisero munkakorre (Magyarorszagon Wizzair, Malev vagy Travel Service, kulfoldon a csillagos eg a hatar, de pl. Ryanair, Emirates, Ethiad..) es ha felvetelt nyertel akkor jarhatod ki a terninget, es a trening elvegzese utan biztositott, hogy munkat is kapsz az adott cegnel (kiveve Malev, naluk az ember altalaban adatbazisba kerul). Sok sikert!
Én most vagyok pályaválasztás elött. Nekem tetszik ez a légiutaskisérős dolog. Olvastam itt, hogy nem érdemes erre a 2 éves tanfolyamra elmenni?? Most akkor ez hogy van?? Keressek egy légitársaságnál tanfolyamot és inkább arra menjek el?
Most neztem ezt az iskolat...hihetetlen! 2 eves szakkepzes, 200.000 ft es semmit nem er... Mi kell ahoz, hogy legiutas-kisero legyel: felelj meg a kovetelmenyeknek, beszelj legalabb angolul (magas szinten) (Magyarorszagon szukseges legalabb 1 db nyelvvizsga is), legyen erettsegid, tudj uszni es ennyi.. Aztan ha felvesznek a trening 6 het, 6 het alatt mindent megtanitanak amit tudnod kell.. Nem is ertem, mit tudnak errol 2 even at tanitani :D:D:D