Sziasztok Lancia Dedra rajongok ! Van nekem egy 1991-es 1.6-os i.e benzines Dedrám nem indul be ,nincs szikra. Pedig vettem bele új gyertyát,új gyújtó trafót,új holtpont jeladót és így sem akar be indulni.Mit csináljak ?!!! Előre is köszönöm a válaszokat.
Ha már kevés a gáz, akkor ki/be kapcsol folyamatosan, küzd, hogy legyen nyomáseltérés, de a relé állandóan leold, mert nincs mi ellen dolgozzon a szívattyú...
Delta II digit klímával bajlódom. Két napja a klíma szivattyú ki-be kapcsol, még akkor is amikor a vezérlő panelen kikapcsolom a teljes rendszert (OFF állás). Amikor bekapcsol a szivattyú olyankor azzal együtt emelkedik az alapjárat is. Aztán van úgy, hogy csak az alapjáratot emelgeti, a szivattyú nyugiban van. Ma este kínomban szétszedtem a motortéri relétartó panelt, volt benne egy fél deci víz, hát kitakarítottam (meg ne kérdezzétek honnan volt a víz benne). Akkor olyan 10 percig rend volt, aztán megint megkergült.Ha valakinek van ötlete és leírja megköszönöm.
Segítséget szeretnék kérni egy 1994-es Dedra ügyében.3 pines computer csatlakozója van.Tudtok esetleg valakit aki kitudná olvasni a hibakódot, mert világít a Lambda szonda visszajelzője a műszerfalon, de nem maga a szonda a rossz, mert kicseréltem és nem változott semmi.
Előre is köszönöm!(ja helyileg Dunaharasztin vagyok, de Budapesten bárhova elmegyek.
Hello, megoldódott a probléma? Nálam ugyanez volt pár éve, a megoldás a következő:
Lebontod a szélvédő felőli burkolatokat a motortérben, és hozzáférsz az ablaktörlő motorhoz. Nekem így üzemeltetve az ablaktörlőt, észrevettem hogy az egyik kábelsarunál szikrázik egy kicsit. Lehúztam, és mivel nagyon könnyen lecsúszott, meg is volt a hiba: a laza érintkezés miatt nőtt meg az ellenállás, ezért szikrázott picit és működött szakaszosan. Simán fogóval óvatosan összenyomva és vissszadugva feszesen már nem produkálta a hibát. Viszont kíváncsiságból és hogy kontaktjavító spray-el megtisztítsam azért kiszedtem a motort, és azon látszott hogy ezen a szakaszosságért felelő külön körnél a nyák már elkezdett feketedni a folytonos apró szikrázások miatt, amikor szakaszosan, darabosan üzemelt. Így lehet, hogy ha sokáig használtad így tönkreteszi, nekem még simán megoldotta a saru összenyomása és a kontaktspray. Ez kb. 3 éve volt, most mintha ismét kezdődne, de azért ez sokáig megoldotta a problémát.
Nem részletezném egy 95-ös gyártású, asszony által használt modell jelenlegi állapotát….. De nagyon hálás lennék, ha valaki tudna segíteni a főtengely jelölést illetően. Hol a búbánatban kell annak állnia, vezérlés- vezérműszíj beállítás alkalmával ? Szándékosan nem írtam cserét – sz@rul tették vissza az adagolót és átugrott a szerencsétlen ! Vezérműtengely és adagoló jelölések tiszta !