"Tudom ezt könnyű lenne kérnem egy skandináv államban, ahol az ész erősebb mint a hiuság.
Tudom magyarok vagyunk és az én kertem szemléletének a mi területünk szemléletre váltásához még sok idő kell.
Mégis bizom az alapitók fiatal korában, az ebből fakadó racionálisabb gondolkodásába, a tekintély, a nevem fennmaradjon feudális gondolkodásának hiányában."
Te utolsó rohadt gazember, most már nemcsak az életműved miatt rühellek.
Szükségem lenne egy pár régi, már nem használt Ikarus (260 vagy 280 típusú) autóbuszból kiszerelt, vagy leselejtezett, de sérülésmentes (első, azaz alul-felül üvegezett) kétszárnyú harmónika (ránc) ajtóra, plusz ha van, akkor az ajtó feletti "doboz" is kellene, leszállásjelzővel és lámpával együtt.
Ha van valaki köztetek, aki tudna segíteni ebben, kérem, jelezze, a részleteket és az árat megbeszéljük.
Sziasztok Nemrégiben hozzájutottam egy Ikarus javtási utasításhoz, alkatrészjegyzékhez, és minden földi jóhoz így már az utolsó csavarról is tudnám, hogy mi a feladata, ha egy MUKKOT IS értenék az ott leírtakból :)
Szeretnék kérni műszaki előképzettségű embereket, hogy tegyenek engem is műszaki előképzettségűvé :)
Megkérdezhetem, hogy a mindannyiunk által imádott RÁBA motor működési elvét lefordítsa nekem magyarra?
"Négyütemű Diesel, közvetlen sugárbefecskendezéssel, a dogattyúban kialakított középgömb égéstérrel /HM eljárás/"
Illetve mik a szelepházagok, és a Szívószelep miért pont 7° FHE kor nyit?
Elsőre ennyi, de még millió kérdés lakozik bennem :)
5 féle IK 66-os közlekedett a fővárosban. Mindig fejlesztették, a MÁVAUT-nál amik jártak az volt a végső alakjuk. Szinte minden 20. darabnál módosítottak.
Helló! Azt szeretném kérdezni hogy valaki nem e tud valami tippet hogy honnan tudnék szerezni egy Ikarus 260 buszt nagyon fontos lenne!!!! Nagyony szépen köszönöm!!! bkwfanatik@freemail.hu
Kedves Takács László, kedves fórumomat olvasó buszkedvelök!
Meggondolatlanságom és fiatal korom és nem utolsó sorban tudatlanságom "gyümölcse", eredménye ez a fórum. Mivel eme fórum nyitásakor nem voltam tudatában a számos a témával foglalkozó fórumnak létével ezért nyitottam meg e helyet. Ezért a nagyobb fórumok nyitóitól és töletek is elnézést kérek és javaslom a beszélgetést folytassátok az IKARUS FAN CLUB-ban (http://forum.index.hu/Article/showArticle?t=9043237) , ahogy azt Takács László Úr is javasolta!
Ja, az, ahová már beírtam, két óra múlva visszanéztem, és két oldallal hátrébb volt a hozzászólás a képek és hozzászólásoktól, amelyek közül egyik sem volt válasz a kérdésre? Nem bánom, megpróbálhatom mégegyszer.
Egész jó, ma lehullt az ezüsteső Hidegkútra... :-)
Úgy látszik egyre inkább egybeolvad a 20, 49 és az 57, 157, 257 buszok kiadása. Míg ma a (2)57-esen a helyi 06-57 és a 06-66 lavírozott, a 157-es ma a 49-esről kapta a nem először erre járó 03-06-ot, és az erre egyszer-kétszer szintén megfordult 03-32-t. Egész jó kis repertoár. A gond csak ott van, hogy az utóbbi kettőben hiába van műtyúk, és hiába a matrica a kocsik oldalán a vezetők szarnak rá. :-(
alapitóinak, hogy rövid időn belül egymás közötti egyeztetést UTÁN, közös levéllel forduljanak az Index illetékeseihez, hogy Autobuszok gyűjtő név/cim alatt egyesitsék az emlitett topicokat.
Ezeken FELÜL még úgyis marad kb. 40 autóbuszos fórum és másik 6-7 Ikarusos fórum, specialistáknak.
Ez a 7 topic viszont teljesen egymásba simúlt/olvadt már.
Eredeti cimüktől eltérően - ez NEM baj - már a hazai és részben az europiai autóbusz gyártás és közlekedés szinte valamennyi kérdésvel foglalkozik mind a 7 topic.
Tudom nehezet kérek.
Tudom ezt könnyű lenne kérnem egy skandináv államban, ahol az ész erősebb mint a hiuság.
Tudom magyarok vagyunk és az én kertem szemléletének a mi területünk szemléletre váltásához még sok idő kell.
Mégis bizom az alapitók fiatal korában, az ebből fakadó racionálisabb gondolkodásába, a tekintély, a nevem fennmaradjon feudális gondolkodásának hiányában.
Kérem az urakat fontolják meg kérésem, mert egyre nehezebb a 7 topicot követni, azonos tartalmuk miatt észben tartani, hogy melyikben melyik hozzászólást milyen témát érintett.
Viszlai Gábor vagyok, a Borsod Volán webmestere.
Néhány napja üzemeltük be második honlapunkat, a BV Magazint (a www.borsodvolan.hu fejlécére kattintva is el lehet jutni ide).
Ez az oldal az autóbusz-közlekedésért rajongók, a kirándulók, a játékos kedvűek számára lett kialakítva, és jelenleg is fejlesztés alatt áll.
Minden további önreklám helyett kérem az érdeklődőket, hogy nézzék meg, és a BV fórumába írják meg véleményüket!