ZolikA,
jollll van :) nem esett le, de akkor mar megnyugodtam ;-) azt hittem ujabb ellenfel...
az en autom 1550kg, nem egy versenygep... :(
de azert Drezda-BP viszonylatban nem elozott meg senki ;-)
Delfinkék. A telszámig nem jutottunk el mert rohadt hideg volt (reggel 1 órakor). A Déli felé autóztunk. A srác 3 lámpánál is elrúgta. Mivel az én kocsimon sincs felirat, meg az övén sem volt, mind a ketten bután néztünk (én azért, mert lenyomott, ő meg azért mert még 3.-ban is a seggében voltam). Persze mindez csak azért mert le volt fagyva az út, ha száraz lett volna, már 1.-ben rámvágott volna 3 hoszt. :))
Az autó alapból HGT-volt (20v) és csak a belsőségek és a csiga repült át
Ma éjszaka láttam egy a címben említett autót. Azt kell mondjam, hogy ez AZ AUTÓ! Kivül semmi felirat, semmi kacat, a tulaj azt mondta, hogy még a hgt küszöböket is leszedi róla.
Jó lesz vigyázni a kékszínű, Streetracing-es Bravokkal.
T3 super 60-as turbo jelenleg 1,1-es nyomás olyan 250 lóerő lehet vagy több , de ennyi biztosan van .
A 850-es 1-es gurulóbol lett oda téve , de nem árulok el nagy titkot ha azt mondom nagyon nem kell attól tartanom hogy otthagy bármi is . Csak ilyen időben szinte semmit nem ér ha lenyomom a gázt tövig :-) mert csak kaparok mint az állat még 3-asban is ezrt csak olyan 0,5-ig engedem fel a "lábammal" a nyomást akkor még letapad ! :-))
Tehát ilyenkor inkább csak idegesitő .....
Amugy pontos órával nézve amikor még 8 szelepes volt, tudott 7 mp alatt 40-ről 120-ig gyorsulni . 2-esből és benne van a turbó luk is . Szerintem most jobb . Még tavasszal a nyomáson is emelek . A jelenlegi kuplung megcsuszik ugy jön elő a teljesitmény .
alpha !
Te láttad is régen , nem emlékszel ? GTI-ivel és óóóóó-val voltunk , csak akkor még nem volt annyira belenyulva a verdába .
A kanyaroknál is számit , de egy szimpla elindulásnál sem fog eldifferálni ,azaz nem pörög felemásként ki az egyik kerék ,hanem nagyjából egszerre pörögnek és ezért jobb a rajtod is és nem megy olyan hamar tönkre a váltod .