Üdv, működik ez a topik még? Lene kérdésem! Vettem egy 2000' GSF1200S tipúst, de a sokadik karbi pucolás után is, hidegen ki-ki hagy az eggyik, vagy akár 2 henger is. De nem tudom miért! Próbáltam gyári 1 3/4 fordúlaton a pilot csavart és sokkal nagyobban is ami 3 teljes fordulat ki. De a hiba maradt, ha be melegszik, semmi ilyet nem csináll, csak teljes blokk ki hűlés után csinálja ezt a tünetet. Valamint az érdekelne, hogy 4000 ford/perc alatt miért eszik többet, mint 4000 ford/perc felett? Kis fordulaton, városban 8+, autópályán ez alatt! Válaszokat előre is köszönöm.
Suzuki bandit 600 n motoromra szeretnek hátsó és első féktárcsákat venni amazonról(vagy lehetőleg minél olcsóbban). Van valakinek tapasztalata az innen rendelt féktárcsákkal?
Egy olyan kérdéssel fordulnék hozzátok, hogy a váz különbözik 400as banditoknál, attól függően, hogy változó szelepvezérléses? Esetleg alvázszám alapján meg lehet mondani, hogy az volt e gyárilag? A napokban vásároltam egy ilyen motort, amin több helyen látszik, hogy valamikor kapott egy komolyabb pofont, de egyszerűen nem tudom megérteni, hogy bizonyos részek miért néznek ki úgy, ahogy. A blokk oldalából kiálló, gondolom változó szelepvezérlés tartozéka miatt, mindkét oldalon benyomkodták a vázat. Cserélték volna benne a motort is, és a vc verziónak más a váza? Talán a motortartókat is heggesztették, de ebben sem vagyok biztos. Aki kicsit otthon van a típusban, segíthette tisztázni a dolgokat. :)
GSF 1200S 2006, akkumulátor tönkrement, töltögettem, beindult vele. Egy idő után viszont nagyon nem, most meg úgy látom már szikra sincs, de 1-1 pillanatra beindul és megáll. Mit tehettem tönkre a VARTA aksival?
Eladó egy darab, nagyon keveset használt, alu eloxált, excenteresen állítható lábtartó Suzuki Bandit GSF 650 (07-13) típusú motorkerékpárokhoz. Elképzelhető, hogy más típusokhoz is jó, de erről sajnos nincs információm.
A termék Budapesten található, kérem napközben és telefonon érdeklődjön: 06-30-6438738
Eladóvá vált szeretett, extrákkal felszerelt - Suzuki GSF 1250 S - Banditunk. A motorkerékpár Siófokon található. Minden információt, képet és elérhetőséget megtaláltok az alábbi hivatkozás alatt:
Suzuki GSX1400-re való hátsó doboz tartó konzolom lenne eladó, hibátlan, azonnal hadra fogható, összes rögzítő csavarjával, csavar kupoakokkal, csak fel kell szerelni:
2001-es 1200-as Bandithoz keresek kipufogót. A legjobb megoldás egy Delkevic rendszer lenne, de mielőtt megrendelem, jó lenne tudni a pontos méreteket.
Valaki tudja esetleg a gyári összekötő cső (leömlő) méreteit? (hossz, átmérők)?
Amire szeretnéd használni, arra tökéletesen megfelel. Kötelező karbantartásokon kívül nem igen kell másra költeni. Fogyasztása túra tempóban nekem 5-5,3 körül van. Egyszer mentem chopperesekkel, akkor 5 alatt volt. Átlagos testalkat esetén két személlyel nem veszi észre a nagyobb emelkedőket sem, nemhogy a kisebbet. Itthon is elég sokat eladtak a Suzuki kereskedések újként, van választék bőven. Attól függ mennyit szánsz rá, lehet találni aránylag kevés futásteljesítményűt amit talán még le is lehet informálni. Talán egy dolog van amire figyelj, ha veszel Banditot. Az üzemanyag csapot ne használd PRI állásba ha nem indokolt.
Szia! Teljesen megfelel a célnak. Fogyasztást a spritmonitor.de oldalon le tudod ellenőrizni. 1-esben 120, 2-esben 170 km/h körül szabályoz le, 5-ösben 140 km/h tempónál ~5ezer rpm a fordulatszám (a piros tartomány 11ezernél) -> nélkülözhető a 6. fokozat.
Jövőre szeretnék venni egy olyan gépet amivel 2 fővel dobozokkal is kellemesen lehet motorozni és nem kell attól tartani, hogy elfogy az erő mondjuk egy kisebb emelkedőnek.
Az egyik kiszemelt egy GSF1200S lenne ebben kérném a tanácsotokat. Megfelel ennek a célnak az 1200-s? Olvastam, hogy megbízható motor és kimegy a világból, ha rendesen karban van tartva. Igaz nem túl sok lóerő, de gondolom ,,helyette" ott a nyomaték és a ccm... Illetve nem kevés neki az 5 sebesség? Fogyasztás, kényelem szempontjából milyen....? Tudom ki kell próbálni, de azt majd pénzzel a zsebben tudom és szeretném csak. Gondoltam előtte informálódok...
Suzuki Gladius SFV 650-es motorom van. Egy olyan kérdést szeretnék feltenni, hogy jelenleg 44H kutyacsont van kicsiny motoromban. Azt szeretném kérdezni, hogy mekkora méretet-hol kapok-és otthon ki lehet e cserélni? Mert 162 cm vagyok. A talpam fele ér csak le és azt szeretném, hogy teli talpal tudjak biztonságosan megállni és megtartani. Az ülés alatt teljesen le van tekerve. Az ülést megcsináltattam a leg vékonyabbra. Ezek már kilőve. Ezért gondoltam a kutyacsontra. Előre is megköszönném ha tudnátok segíteni. Üdv:Suzy
Nekem is elég kényelmetlen a nagyon behajlított láb, de kb minden normál motoron ez van.
Most GSX1400 van, de ott is megvan ez az érzés. Lejjebb tenni nem érdemes, mert akkor meg kanyarban fog hamarabb leérni. Magas motor kell (valami enduró-féleség), hogy ez ne álljon fenn.
Nekem ugyanaz volt a bajom vele, mint a saját GS-emmel: az ülés és a lábtartó túl közel van egymáshoz, hegyes a "térdszög". Számomra ez pár óra után elég fárasztó tud lenni. (A GS-en végül két vasdarabbal 15 mm-rel lejjebb / 5 mm-rel előrébb tudtam tenni a lábtartókat, így valamivel jobb lett - többet a kipufogó könyök nem enged meg sajnos).
Mások meg a Bandit kormányával nincsenek megelégedve, pl. Zöld_I topiktárs több különféle darabbal kísérletezett, de tudtommal egyik sem lett az igazi . mondjuk ő elég magas hozzám képest. Azt hiszem, valamilyen kormánymagasítót is használ az 1200-asám - mondjuk nekem is feljebb van téve 30mm-rel a GS-emen.