Nem arról beszélek, ha gond van, hanem "csak úgy" szeretnék komolyabb kapcsolattartást. De marad az e-mail azokkal a szülőkkel, akiknek van idejük ebéd után menni, és így találkozni a pedagógusokkal. Amikor mi megyünk még vagy már nincs pedagógus, és egy apró-cseprő kérdés miatt nem tudunk elkéredzkedni a munkából. Marad a lista a gyerek táskájában, hogy mikre várok pontos választ.
Szia! Nincs dráma tanulás, csak én drámázok. A sima magyar óra tananyagát veszik minden órán. Én már teljesen ki vagyok ettől, és sajnos egyre jobban hergelem magam. Jobban útálom az egész iskolásdit, mint amikor én voltam diák.
Hali! Hú de ismerős ez a téma... Magyar óra keretében nem dráma órát = kis jelenetek, gyerekszíndarabok betanulását végzik a gyerekek? Mert nálunk ez volt.
Sziasztok! Tanács kellene, hogy mit lépjek. Lányom 2. osztályos, és a tanító néni rendszeresen nem tart tesi, rajz és technika órát, helyette magyar van. Tavaly pl az utolsó 11 hétben nem volt technika óra egy sem. Hiába balhézok, nem reagál sem Ő, sem az igazgató. Hova lehet ilyenkor fordulni? Külömben rendes, jó tanár, a gyerekek (még) szeretik, de szükség van szerintem torna órára is. Van valami ötlet? Előre is köszi
Szóval: Sérti a gyerekek jogait a használt tankönyv? http://www.fn.hu/kultura/20080901/serti_diakok_jogait/
Tavaly olyan ííííííííííírodalom könyvet kaptunk, hogy míg kikérdeztem a verset a gyerekemtől, hülyére vihogtam magam a könyv dekorációin. A könyvtárban - ahol volt néhány szülői értekezletünk - meg ott sorakoztak a vadiiúj, egyszer ki nem nyitott könyvek.
Azééé láccik, hogy csak írni tuccc, olvasni meg nem...hiába no, itten felmérték, hogy a mai ifjúság a betűket ismeri ugyan, de értelmezni már képtelen a szavakat. Úgy tűnik közéjük tartozol.
Dolgozom, 9-től 1/2 6-ig, ezért nem tudok részt venni az szmk-ban. Gyerek keze megfelelően elengedve, cseppet se aggódj, de jó lenne, ha nem kellene minden szir-szart beleírni az üzenőbe, esetleg olyat is, ami nem odavaló, hanem lenne lehetőség egy mondatban elmondani személyesen olykor-olykor.
Ismétlem, nem a nyakukra szeretnék járni, hanem egyáltalán találkozni velük néha, ha mondjuk meg szeretném tudni, hogy pontosan mit is várnak bizonyos eseményekkor, mert az üzenőfüzet és a gyerek információi ellentmondásosak.
De minek is magyarázkodom egy ilyennek???? :S :S
Egyetlen dolgot remélek, nem tanár vagy az iskolában, mert akkor másik topik után kell néznem.
Hahó, olvassa még valaki? Én 1 éve vagyok "érdekelt" Bajza-ügyben. Bár még van 3 évem gondolkozni rajta, de még mindig van olyan vélemény, hogy a felső gyengébb?
Ja, nekem nagyon hiányzik a napi kapcsolattartás a tanítókkal, 2 év bölcsi + 3 év ovi után furcsa ez a kitiltottság. :S
Nem biztos, hogy a havi 1*15 perc elég arra, ha csak pár fontos dolgot szeretnék megvitatni velük, és nem biztos, hogy az üzenőben van a téma helye. Ja, egyébként azt látom, hogy "ismerős" szülők mégis bejutnak valahogy apró-cseprő dolgaikkal, szóval akkor hogy is van ez?
én a felsőt a Bajzába jártam és 2001 ben végeztem. imádtam oda járni nagyon jó hely volt:) vannak tabárok akikkel a mai napig tartom a kapcsolatot. mindig segítettek ha kellett. a mi évfolyamunkon volt először a 8ban vizsga, de így utólag visszagondolva nagyon is jó volt. legalább kicsit felkészítettek arra, h önállóbbak legyünkés h szokjuk a vizsgadrukkot.
a Bajza után jött a Bródy..(najó tudom ez visszalépés volt, de akkoriban a színészet felé tartottam:P)
most a Corvinus Egyetemre járok Tájépítészmérnök szakra. szóval abajza jó alap volt:P
Azér a hátsó udvaron ott van egy jó kis sportpálya.
A mi időnkben már épülgetett, de vót ott még sufni, meg mittomén milyen romépület
A pedellus (János bááá), mer akkor még vót, csak igazgatói engedéllyel engedett oda. Dezső bácsi mit veszekedett vele:-), mert a pedellus volt az iskola titkos tulajdonosa, legalábbis ő így érezte. És hogy utálta a gyerekekeket...
Ahhoz képest most ....
Most csak a tanárokkal kell megküzdeni... Mi az egy pedellushoz képest!:-D
Olvastam ezt a sok zagyvaságot az iskoláról.Szerintem döntően a tanárok személyiségétől függ hogy milyen a hangulat az iskolában.Az hogy milyen tanárokat sikerül összeszedni, nagyban függ a szerencsétől mert előre ( a felvételnél ) nem tudni mi lesz belőle.
Hogyan lehetne élő szülőket idevarázsolni.Ki kellene tenni a faliujságra ennek a topiknak az elérhtőségét.
Igy megtudhatnánk valamit a pillanatnyi bajzai helyzetről.
Szia Eddy2357,
Nem elsősök ugyan a gyerekeim a Bajzában,
de próbálok válaszolni.
(Sajnos ez ez üzenőfal igen elavult, de talán nem marad ez így.)
Szóval:
Alsóban igen erős a Bajza.Felsőben kevésbé.
Felszereltség? Átlagos. (Bár nemrég bekerült a suliba a net is)
Tanárok? Természetesen változó. (mint mindenhol)
Módszerek? Többféle is van. PL. elsőben hagyományos írás tanítás is van,
de az enyémek dőlt írást tanultak, amivel lendületesebben , gyorsabban lehet írni.
DE !! Szerinted tényleg ez a fontos?
Szerintem a legfontosabb dolgok
- szeresse a tanárt a gyerek ( és természetesen viszont)
- tanulja meg az erkölcsi értékeket (pl.tisztelet)
Üdv
Krisy
Én is a Bajzába jártam. 94ben végeztem.
Aztán: Babits gimi
Jelenleg: ELTE(matek-info)
Most vettem észre a fórumotokat.
Nagyon jó ötletnek tartom én is ezt a fórum dolgot, kár hogy nem indult be jobban. Szerintem nagyon hasznos lenne. Szolhatnátok szülőin 1-2 szülőnek róla. Akkor biztosan jobban elterjedne.
Én nagyon szerettem azt a sulit. Mai napig tartom vele a kapcsolatot.
Ha bármi kérdésetek van, írjatok!
Hátha tudok segíteni.
Illetve, ha gyerekeiteknek gondja van matekból, vagy számtechből, akkor szívesen vállalok korepetálást is!
Türelmes vagyok. A gyerekeket nagyon szeretem.
Ui.:ha lesz egy bocsocskám( :o) ), én is biztosan oda fogom iratni.