Most latom csak mi annak ez oka, hogy az oregebb jatekosok, miert latjak, hogy a mostani jatekoknak mar miert nincs olyan jo izuk.
Amin mi finyalkodunk, az friss jatekosnak leeseik az ala.
Miert van ez ?
Kezdunk kioregedni, vagy mar minden jo otletet elottek, es az ujak csak ezek replikai.
Miert nincsenek uj jo jatekok(oregeknek) ? Aki, manapsag a jatekra fejleszt, az biztos csak olyan, hogy maga is hc gamer. E miatt csak a szamara megelt jatekokbol es otletbol, es ezeket javitja. Beall egy szintre, ahonnan csak a meglevokbol kepes valamilyen jatekot csinalni.
A megoldast abban latom, hogy a jatekok kitalalasaban , be kell vonni olyan szemelyeket akik egyaltalan nem jatszanak szamitogepes jatekkal. Ugy velem, csak akkor lesznek ujra eredeti jatekok.
Szerintem is a egyik legjobb a blizzard manapság. Ők azért jó játékokat csinálnak, és azt még senki sem említette, hogy az átvezető animok, intrók, és az egyéb ilyen viedó részeknél azért szerintem a Blizzardos játékok a legjobbak... PL Dio2 videói... meg a WC3 viedói azér nagyon ott vannak... köpni-nyelni nem tudtam amikor megnéztem a WC3-t... de a Dio2 is nagyon best.
És mellesleg a játékok is szinvonalasak. Én különben pont csak a WC3at nyomtam végig, az előttieket nem...
A Dio2 még mindig nagy kedvencem, csak adnák már ki azt az 1.10-es patch-et!!
Szerintem nem romlik a Blizzard, inkább arról van szó, hogy nehéz újitani játékpiacon. Amikor a WC1 kijött, hatalmas durranás volt, márcsak a téma miatt is. Azt végigvittem.
A WC2 ötletben már nem sok ujat hozott, de jól finomhangolták a játékot, tehát ez is siker lett. Még végigvittem.
A Starcraft azért lett szvsz jó, mert meghagyták benne a wc2 alapelvét, de dobtak bele új fajkoncepciókat (nevezetesen, a fajok játékstilusa teljesen eltérő, nemcsak a kinézetük meg a nevük).
A WC3-nál már semmi extrát nem látok. Összegyúrták a Starcraft más faj/más játék elvét a WC világával, és nyakonvágták 3d-vel (fujfujfuj). De nincs már benne akkora átütő ötlet, mint az előzőekben. A minőség az tuti - és ebben van a Blizzard erőssége szerintem - csak nehéz már újat mutatni. A WC3-at már nem vittem végig...
Amióta meg millió dollárok forognak kockán egy játékban, a marketingnek még nagyobb beleszólása van. Szerintem az az alapelv, hogyha egy játék valamiért bejött, akkor inkább ebből csinálnak egy következő epizódot, mintsem egy teljesen új koncepciót találnak ki. Érthető, hiszen az előző játék sikere viszi magával egy darabig az új részt. Meg azért valljuk be, nagy koponya az, aki valami gyökeresen újat tudna mutatni (én például elgondolkodtam, tudmnék e valami szuper ötlettel előrukkolni, ami populáris is, és eredeti is. Semmi se jött képbe...)
Azon is gondolkodom néha, hogy vajon nem mi, a játékosok polarizálódunk egy irányba. Szóval, vannak a Diabló fanok, vannak a Quakerek, vannak az RTS gyömöszkélők stb stb. A játékosok nagy része szerintem FPS rajongó, és egyre kisebb az a csapat, aki a játékban a látványon kivül az ötletet is keresi. Magamon látom, hogy manapság kezdek elfordulni a bonyolult játékoktól, és ülök le nyomni egy pár perc FPS-t, ahelyett, hogy valami radikálisan új játékot megnézzek és megtanuljak.
Valamelyest en is igy gondolom, mindezediaig ezt a csapatot tartom a legjobbnak. A bullfrog mar eltunt, a micropose-nak is vege.
A starcraft-ot meg mi is nyomjuk, tegnap este vegre meg tudtuk csinalni az endurance nevu palyat(letoltheto a blizzard.com-rol). Nem tudom ismered-e, 6 gepi ellenfel ellen, nagyon nehez.
Amint mondtam, a D2 es a W3 alaposan megosztotta a gamer-ek velemenyet. Ezert gondoltam, hogy esetleg a projektek vezetoje megvaltozott, aki a kiadoval nem tud rendesen targyalni.
Oke tesztelesnel alaposan belovik, majd elosztjak tizzel. Ezt a sok hp-t inkabb fogyasztoi marketingnek gondolom.
Nem írnám le a Blizzardot, a Starcraftot a mai napig hihetetlen sokan nyomják bneten, a diablot is, a Dio 2 szerintem nagyon jó lett, most ugye építik a World of WarCraft-ot, ami szvsz, bár nem fogja elérni az EcerQuest, meg a Dark Age of Camelot sikereit, de szintén egy népszerű és jó játék lesz. A WarCraft 3 multi része talán nem olyan jó mint a StarCrafté, inkább a singlere tették a hangsúlyt úgy érzem (nekem nagyon tetszett a story, és a single hadjárat ugy komplett), a hangulata is kiemelkedő lett a cuccnak (ork zenék rulzz :), és egy jó kiegészítővel beérheti a StarCraftot. Azt meg nem értem hogy mért baj, hogy 1000 felett van a Hp? végsősoron talán még pontosabban lehet belőni az egységek erősségi finomhangolását. Picit túl kevés egységet engedélyeznek, így nagyon mikroigényes játék lett, ez meg van akinek bejön, van akinek nem...
Mellesleg mondj még egy olyan jó játékfejlesztőt mint a Blizzard...
Sokak nagy kedvence a Blizzard. Olyan jo es elvezetes jatekok mint a Lost of Vikings, Warcraft, Diablo es Starcraft.
Am en ugy latom, hogy mostanaban kezd nagyon le trendesedni. Mind a Diablo 2 es a Warcraft 3 alaposan megosztotta a jatekosokat. Mostanaban pedig console-ra fejlesztenek, akciofigurakat adnak ki. Szamomra akkor valt ez nyilvanvalova amikor lattam, hogy a w3-ban, az egysegek hitpontszama tobb szaz folotti. Ez a mangas feeling, hogy a hosomnek tobb mint ezer hp-ja van. Jajj. Osszuk el inkabb tizzel a hp-t meg a sebzest, ahogyan a Baldur's gate-ban.
Ezekbol ugy velem, hogy elindult a lejton a Blizzard. En ezte nem szeretnem belelatni, de mi errol a ti velemenyetek ?