Mit mehet 1Ritmo2 fekvővel? Lehet hogy már sosem derül ki....?! De hogy mit megy egy Fiat166JTD 3X hegesztett, de még 2 helyen elrepedt és kiesztergált 17es felnin? Na az a nem semmi.... és alig kell napi 2-300at belepumpálni ....a tojás alakú felnin lévő nyárigumiba.... persze, néha a változó geometriát sem árt felpumpálni... :D :P :D
Itten van egy izmos kecske...erre ügyes kezek még rádrautoznak 2 fekvőt meg+egy állót és ÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjatttttttttttttttttttt meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeggggggggggggggggggggyhogycsakna!
Van hozzá:
ALLUL felni, metálfék, sportkibüfögö, fatörzskönyv, felvonóhorog, állítható orrmány, perdületmérő, 130 LEj,180at NeMegy 2 DB SOFLEX DUPLA INKUBÁTOR 4 LE,ÖMLŐS PUFOGÓ ÁLLITHATÓ, KóNI GÁTOLÓK KontaktHibás SPORT LÉGSZŰRŐ, OLAJésZSÍR HŰTŐ SZPÁRKó TORONY MEREVITŐ, SPEED, KiFli FELNIK RÉKÁRO ÜLLÉSEK ÁBÁR KORMÁNY FUTTÓ MŰSZÉLESITÉS ÚJ LEVEHETŐ VONÓHOROG(30.000.-) KORRÓZIÓMENTES GYÖNYÖRŰ ÁLLAPOTba van a horog
"inkább vedd elő az autóvollamossági tudásod és mond meg miért világit az Electronic Check lámpácska (szerintem mondjuk azért mert feszültség alá helyezi a computer az izzót :))"
a. Nem előírásnak megfelelő izzók vannak a lámpákba szerelve, ezért nem stimmel az összfogyasztás a referenciaértékkel (3.féklámpa, "xenon-jellegű" mittomén hánywattos izzó, vagy valami hasonló barkács)
b. sérült a kábelköteg és áthúz valahol
c. alacsony a fesz, mert gyenge a generátor/akkumulátor és emiatt egy -szintén- gyengélkedő sensor hibajelet generál
d. 30000liter
e. az ellen nem véd.
@Bendix
Megtaláltam az autódat a hasznaltauto.hu-n, EMBER inkább az egyik vesédet add el, mint ezt a járgányt!! Vagy várjál vele egy kicsit, amig összekaparom a lóvét!
Egyébként aza biztos ha végig nézel mindent mert a komputerre nem szabad hagyatkozni. Nekem volt olyan hogy villogott a hátsó lámpa visszajelzője.Gondoltam majd kicserélem , ráérek.
Aztán állandoan dudáltak rám. Megállok megnézem mia helyzet elöl égett a két tompitott és slussz.Hátul csak a bal indexel égett folyamatosan:))) még egy redves tolatom se volt:)
Elvittem egy elektronikushoz annak majd kihulott a haja mire rendbe hozta:)Folyt a hátsolámpábol a kontakt spré:)Ettöl függetlenül imád(om)tam ezt a kocsit.
Hali Popsi!!
Köszi a hozzászólást!!
Szerintem a Ritmoban sem csak a lámpát figyeli a Check lámpa!!Csak azért arra gyanakszom, mert csak akkor gyullad ki amint ráadom a világítást!!
De lehet, hogy végig kéne nyálaznom a vezetékeket, vagy beadom valahova, bár lehet, hogy hagyom, mert végülis az autó rendesen müxik!!
Csak gondoltam valakinek volt hasonló élménye, de ezek szerint ez Ritmo(Regatta) betegség!!
inkább vedd elő az autóvollamossági tudásod és mond meg miért világit az Electronic Check lámpácska (szerintem mondjuk azért mert feszültség alá helyezi a computer az izzót :))
Igza nekem regatám van (87' 2.0tds) de abban mindig világitott.Talán egyszer volt zöld:)
A fiatokban valahol már alapból szar az elektronika:)) Már azért is világitott ha a központi zár nem müködött.
Lehet hogy nem a lámpáknál kell keresni a hiba okát.VAgy a ritmokban csak a lámpát figyel eza check lámpa?
Hali!
Nemrég vettem egy '87-es tűzpiros Ritmo 1.9 TD Argenta motoros csodát!!
Jól megy meg minden csak érdekelne, hogy a műszerfalon ha ráadom a világítást, rögtön jelzi, hogy valami bibi van(Electronic Check lámpa ég), pedig a lámpák égnek!!
Esetleg valaki találkozott már hasonló jelenséggel??
Köszi a segítségeket!!
sziasztok!
Bocs a beleugatásért, de nekem régen volt egy 130tc-m.
Azóta is gondolkozom, hogy visszaülök egy ilyen szörnyetegbe. mindenkinek melegen ajánlom!!!!
Végre született válasz a kérdésre: 11.13-at megy egy ritmo két fekvővel 200 méteren, ez tényleg borzasztó idő, ha jobban belegondolok hihetetlen milyen jó :))
Szia.
Az is kisebb csoda,ha 1általán köszöntem(kissé be voltam havazva).Tehát heJesen:
-Jó napot kívánok.TudatLan vagyok és a GÍP után érdeklődnék...2 fekvővel.
-Khmmm.El tetszik lenni tévedve.Ezen 1 álló van.
-Ooooooooooohhhh. Hát így nem is tudom.....izé.....köszönöm a felvilágosítást.Azért megnéznénk valamikor...Akkor pénteken majd telefonálok
stb...stb...stb...
Ha már ilyen jól bemutatkoztál a telefonba, akkor elárulom, hogy az enyém a kis piros 125 TC.
Esetleg ha egy kicsit jobban utána néztél volna a dolgoknak, akkor tudhatnád, hogy a Ritmo 125 TC Abarth-ok egy duplatorkú, álló Weber karbival gördültek le a Fiat gyár szerelőszalagjáról.
Amin gyárilag két fekvő duplatorú karbi van ( Weber vagy Solex ) - amit te is keresel - az a 130 TC, ami ritka, mint a fehér holló.