Van egy megörökölt Jendrassik diesel motor amit szeretnék megmutatni, ha valakit érdekel kérem jelezze. Gyártása kb 1938. Egy teljes karbantartással üzemképes tud lenni. Az üzemanyagtartályon kívül szerintem meg van minden ami kel az üzemeltetéshez. Utóljára kb 12-15 éve volt használva egy nagy teljesítményű daráló volt meghajtva vel.
Az én gépemen a 16"-os kerékkel szerelve a tengelytáv 65cm-er ( a teljes szélesség kb 80 cm-er) . Így is a hasmagasság 23 cm-er . A Füge SP 3 traktor is ilyesmi méretekkel rendelkezik , tehát a 12"-os kerékkel már egy kissé túl alacsony lenne .
Üdvözlöm a stabilmotoros társakat!Segítséget szeretnék kérni.BL12-es adagoló beállítása.A belsejében lévő tengelynek hol kell állnia alaphelyzetben a kis fogasléchez képest
Ha a teljes képsorokat vegig nézik akkor van az elejéről kép amin tisztán kivehető a név rajta . Fürge KMG terméke . De milyen néven van lehet ezt az oldalt megtalálni ?
Rég jártam már errefelé , igaz be nézek azért hetente . De nem is ez a lényeg , hanem mostanság volt időm . S a netről letöltöttem az Agrostroj Pf 62 es gépkönyvét , igaz Cseh nyelven van fent . De próbáltam le fordítani kissebb nagyobb sikerrel a végére is értem . De van egy olyan dolog amire kivancsi lennek ,hogy mit is takarhat .
Kérdésem tehát : P 45 ; P 60 hajtómű olaj mit is takarhat a mostani értékeknek megfelelően ? Meg egy kicsit meg is döbbentem a váltóban az olaj cserét 200 óra utam írta . No ez nem kevés idő szerintem . Legalabb is ahogy én használom a gépet .
Még régen az SL motorokkal kapcsolatban kerestem fel e fórumot , de nem lett levaltva a motor . De sajnos az eredeti sem volt menthető ,így egy Fürge SP motort raktsm a Pf 62 re . Így született meg a Fürgosztroj SPf 362 egyedi tipus .
Lévay Sándor barátunk ,tisztelettel meghív és vár benneteket ,augusztus 15.-én ,az elhalasztott "Sándor napi ", gépindítást bepótolván,egy baráti találkozóra!!!