Azt hiszem ami neked létra az nekünk inkább lépcső (padlás feljáró) kategória. :-)
Nem lesz kicsit szűk 60, illetve a beültetés után maradó 56 cm járófelület? Persze a teljes szélessége így is 76 cm lesz mert illik a fokokat 2 cm mélységben beültetni és lehet nincs több hely.
Trükkje? Alap, hogy a lépcsőfokok egyenletes távolságra legyenek egymástól (az alsó és felső is a padozatoktól!) és majd a helyére állított lépcsőn vízszintesen álljanak.
Aztán lehet van még "trükk", de más nem jut eszembe mivel ilyen "létrát" eddig nem készítettem - csak láttam... :-)
Szerintem az is ugyanúgy jön ki mint általában a többi - az éklécbe hajtott csavarok feszítik be a helyére. A megfelelő méretű villáskulccsal meg tudod lazítani egyenként a csavarokat. FIGYELEM! Jobbra, tehát az éklécbe befelé kell tekerni a csavarokat, hogy meglazuljon a kés és ki tudd cserélni vagy beállítani...
(Nincs ilyen gépem és valamikor nagyon régen egy rövid ideig használtam egyet de közben nem volt dolgom az ékléceivel. Ha nem stimmel a tanácsom, akkor tegyél fel egy képet a gyalutengelyről amin látszik a probléma.)
112x76x6 cm cseresznyefa tábla eladó. Sajnos kb. 15 évig az erkélyen állt, látszik rajta az idő.:-) Esőtől védett helyen volt. A ragasztás mentén meg van repedve. Talán valaki tudja vmire használni.
Segítséget szeretnék kérni, mivel az új konyhabútorral beszoptam. Eredetileg magasfényű bútort szerettünk volna, azonban a készre szerelés után, a védőfólia lehúzásakor derült ki, hogy jól mellényúltunk az alapanyag kiválasztásában. Ugyanis ugyan fényes, de opálos, éppen hogy csak nem narancsbőrös. Ha jól emlékszem akkor Kronospán jégfehér lap lett kiválasztva, ami MDF hordozójú.
A kérdésem az lenne, hogy melyik a legfényesebb bútorlap? Mert annyira nem tetszik, hogy újra akarom szabatni az összes ajtót.
Nem a legegyszerűbb eset, mert ha jól látom a kárpit is kifut a láb/háttámla részre is.
Nos szépen le kellene bontani a kárpitosszegeknél, majd széthúzni a csapolást, azt megkenni faragasztóval - természetesen mindkét hársó lábnál, majd összeszorítani - mondjuk egy spaniferrel (ha van) vagy körbetekerni a 4 lábon pár menet spárgát és egy kis lécdarabbal megtekerve feszíteni és rendesen 4 lábra állítani a ragasztó száradásáig. Ez 24 óra, utána szépen visszaszegelve a kárpitot meg sem látszik a javítás és jó lesz. Kis 200 ml-es faragasztót már pár százasért adnak és az bőven elég lesz akár 4 székre is.
Mindenképpen tegyél egy lécet az aljára, ami eltakarja a fényt szemből nézve. Én nem faragnám szét az alját, választanék olyan profilt, ami simán felrakható a szekrény aljára és kész.
Konyhabútoromat tervezem. Szabány 60-as szélességű elemekből lenne 18mm-es lapokkal. A konyhapult világítását szeretném a felsőszekrény aljában elkészített nútban elhelyezni, egy ilyen süllyeszthető profil segítségével:
Sziasztok! Szeretnék segítséget kérni! A konyhai munkalapom két szög miatt beázhat? Cserélni kell, vagy javítható, ha eltávolítom a szöget? A javítható, akkor hogyan? Köszönök minden segítséget!
"Úgy gondolom 1-es állásban a gép kondenzátorral indul 2-esben pedig kondenzátor nélkül fut már a motor, ..."
Az elektromos bekötéséről nem tudok semmit, de az elgondolásod jó. Elég sokszor használtam már ezt a típust, bérelt gépeket, mind így működött. 1-es állásban elindul, meg kell várni míg felpörög, aztán át kell kapcsolni 2-es állásba. Aztán indulhat a móka.
A 90 cm szélesség sok lesz. Be fog hajlani a saját súlyától.
Hátlapot is feltétlenül tegyél. Csavarozva. falcba. Nem nagy költség.
Legjobb lenne a Blum szekrényakasztó, de jó a Camaro sínes is.
Kék tipli, nála 1cm-rel hosszabb csavarral. A faltól függ a hossza. Én B30falba 80-as tiplit és 90-es állvány csavart szoktam behajtani ütve csavarozóval. Iszonyat erős.
érdeklődni szeretnék, hogy milyen felfogatást ajánlotok egy 150 cm magas, 90 cm széles polchoz. Hátlapot, ajtókat nem szeretnék, három rakodó lenne benne. 18-as butorlapbol csinálnám. Mögötte 38-as porotherm téglafal van. milyen felfogatást ajánlotok? Mekkora csavarral is mekkora tiplikkel?
Üdv! Parkettacsiszolóval kapcsolatban szeretnék segítséget kérni.
Egy Künzle & Tasin Mignon S200 javításáról lenne szó, a vezetékek és a kondenzátorok kiégtek a gépben ezért azok ki lettek cserélve. Maga a gép müködik, de nem tudják nekem megmondani, hogy a gépen miért van 1-es és 2-es kapcsoló is. Úgy gondolom 1-es állásban a gép kondenzátorral indul 2-esben pedig kondenzátor nélkül fut már a motor, viszont nincs benne akkora nyomaték mind 1-es állában. A gép egy fázisúra van át alakítva, viszont 3 fázisú kivitelezésben is gyártották. Valaki le tudná nekem írni, eredetileg a gép hogy müködik? Se kapcsolási rajzot se motortípust nem találok akárhol keresem, az eredeti vezetékek meg teljesen le voltak benne égve kiszakadva stb. tehát nem tudom az eredeti bekötése hogy nézett ki.
Remélem nem írtam rossz helyre, villanyszerelő topicban nem hiszem, hogy annyian ismerik a gépet mint az ittlévők.