A Frontier-t nekem sikerult elinditani csodak csodájára a DosBox nevű programmal. De ha jol emlékszem nem ugy ment ahogy kellet volna....de legalább ment!
40 mega? Lol nekem annó amikor megvolt 9 megat foglalt, hmm. Nekem annyira nem jott be a Firts Encounters, inkabb a Frontier, bár a 3-as tele van ujitásokkal.
Bakker igazad van :D Nem a Freelancerről beszélek, hanem a FRONTIER: First Encounters-ről. Abban van időgyorsítás. Meg kiállhatatlan kalózok is. Az én példányom mondjuk elég nagy, videók nélkül 40 mega, de az Elite2 valóban csak 700 kilobyte. De nem indul el sajnos, csak a Frontier.
Mellesleg, szerintem amit Braben alkotott a Frontierrel az felülmúlhatatlan...700 kb elfert az ami most el se merem kepzelni mennyit foglalna...tobb tiz gigat talan, ha a legujabb grafikat hasznalna, mert szerintem 1992 egy full 3D űrszimulátor nem volt valami kiss dolog...
Fullra gyorsitva az ido? hmm a Freelancerban nincs idoszabalyozas...Mellesleg ne tevesszen meg a topic cime...semmi koze sincs az Elite sorozathoz...a Starlancer lazabb folytatasa inkabb...
Kár:) De akkor hogyan tudok a naprendszeren belül annyi lét összegyűjteni, hogy egy komolyabb hajót, komolyabb felszereléssel tudjak vásárolni? Mert a sima áruszállításból nem nagyon gyűlik a pénz.
Nomeg hogy kell harcolni a kalózok ellen? Mert ahogy megjelennek, nekem végem, még azt sem tudom megállapítani, hogy honnan lőnek. Pedig az idő nincs fullra gyorsítva.
Rossz hirem van: a kalózokat nem lehet kikapcsolni...Természetesen az elején minden kalóz komoly ellenfél. Ha az ember egy Starflierben repked és Justice Mk I fegyeverrel rendelkezik...A végére meg rájön, hogy a Liberty Rouges annyira jelent veszélyt, mind 1 tigrisnek a szúnyog...Nem kell csüggedni, a történet fejlődésével jobb hajók, jobb fegyverek, jobb felszerelés és persze komolyabb ellenségek várják a játékost...Persze mindenkit idegesitenek a kalózok, de nelkülük unalmas lenne a Sirius Sector :)
Nagyon régi már ez a topic, de remélem még valaki ismeri a játékot és tud segíteni nekem.
Hogy lehet a kalózokat kikapcsolni, vagy legalább a megjelenésüket (és ezért az én pusztulásomat) lecsökkenteni 2000%-ról maximum 20%-ra? Bárhova ugrok, mármilyen fegyverem is van, az biztos hogy elpatkolok, ha megjelenik akár csak egy kalóz is. Semmit sem lehet tőlük csinálni :S
nincs húzva, se a proci, se a videókari, nem éreztem szükségét. Utóljára 500-as pentiumot húztam évekkel ezelőtt, azóta semmit... mondjuk gondoltam még arra, hogy túlmelegszik a proci, azért lépked ki folyton, de a 45-50 fok egy 3ghz p4 esetében normális, nem? bár nem hiszem, hogy ez lenne a hiba oka, mert single-ben működik gond nélkül
Hát akkor még egy lehetőség, bár halvány esély van csak rá : némelyik progi különösen érzékeny az overclockra, hiába atomstabil egyébként minden mással, fagyogat. Ha esetleg húzva van a procid, próbáld alapra visszavenni, hátha...
hmmm.... most kikapcsoltam a játék options-ében is a 3d hangot, és (lekopogom), mindezidáig 2 küldetés alatt nem lépett ki... bízzunk benne a továbbiakban is. ha bejön, akkor köszi a tippet:)
kipróbáltam, épp az imént minden lehetséges gyorsítást leszedtem róla, mégis csinálja:( single-ben viszont nem... gondoltam már arra is, hogy a szerverrel akad össze valami, de a modok fent vannak, és 1.0-ás verziót "követeli", de több szerveren is megpróbálkoztam, nulla sikerrel...
jó pár éve (konkrétan már 4) játszottam én is multiban elég sokat. Akkoriban hibátlanul ment a játék egy, ma már szutyoknak mondható 2-es cerkán, alaplapi videó, és hangkártyával.
Néhány napja újra elővettem, hogy nosztalgiázzak egy csöppet, nekem iszonyúan bejött a multi-játék. Na most, szingülben megy rendesen, több küldetést is meg tudok csinálni gond nélkül, viszont multiban állandóan kidob az asztalra 5 percnyi játék után, se hibaüzenet, se figyelmeztetés, se semmi.
Egy P4 3ghz, 512ram, 9600-os radeon, és audigy2 nx-ről volna szó, legfrissebb driverekkel, és directx-szel, codec-pack-ek nélkül. Próbáltam már a régi 9200-essel, sőt, még az integrált videóval is, felpatcheltem a játékot, uninstalláltam, újratelepítettem, állítgattam, leszedtem szinte mindent a gépről, de mindig ugyanez a jelenség... több helyen próbálkoztam már, sikertelenül, hátha ti tudtok valami megoldást, vagy legalább a hiba lehetséges okát...
Humm... Na az az egyik küldetés, ami konkrétabban megmaradt bennem, mert szivatós. Konkrétumokra nem emlékszem, talán egy bizonyos ideig meg kell védeni a bázist bármi áron, amit általában úgy tudsz elérni, hogy magadra kell ugrasztani mindenkit abban a pillanatban, ahogy megjönnek, hogy biztosan téged lőjenek, ne pedig azt, amit egyébként akarnának, és fognak is, ha békén hagyod őket. Szóval nem szabad leragadni az első adag támadónál, amint jönnek az újak, nyomás oda, akár szétlőtted az addigiakat, akár nem; aki egyszer megtámadott téged, az már nem fog békén hagyni, viszont nem bántja többet az állomást. A bázis majd nyit egy ugrókaput, vagy valami ilyesmi, amin át le lehet lépni, de ha idő előtt szétlövik, míg te csak az egyik csapatra koncentráltál, akkor annyi.
Egyébként ezer walkthrough van hozzá, keresel egyet, és részletesen le van írva, hogy melyiket hogy kell megcsinálni.
Ha jól rémlik, miután körbeértél egyszer az összes szektoron vagy min, és elfogytak a storyline küldetések, lehetne éppen szabadon folytatni, de minek? Akkorra épp eléggé megunod (normál csatában fél kézzel alázol bárkit, a scriptelt csaták meg ugye elfogytak), és már minden megvan, amit meg lehet szerezni, szóval pózna teteje. Lehet persze olyanokkal szórakozni, hogy elindulsz vaktában bele a nagy semmibe, mert sok naprendszerben vannak elrejtve érdekes dolgok, amiket poén lehet megtalálni, de engem speciel ez a lehetőség annyira nem hozott lázba, órákat kóvályogni ide-oda, hátha belebotlok valamibe...
Leírások vannak ezekről a helyekről, hogy hol mit lehet találni, esetleg azok alapján érdemes lehet célzottan körülnézni.
Köszönöm a választ. Egy tárgyat vittem el egy tudóshoz s meg támadják a bázist(persze a legmagasabb körözési szintre tettek, pedig sok küldit lenyomtam a zsarupnak), szétlövik a bázist majd meg tmadnak minket s KO. Egyébként épp a teherhajókat pártolom mivel sok fegyver fér fel rájuk s mnem vagyok olyan ügyes h vadásszal menjek. Viszont mikor lessz teljesen szabad az univerzum?
Hű, de régen volt, már csak halványan rémlenek dolgok...
Ha a terület záró küldetése nem megy, akkor visszatölt, gályázik még egy kicsit, jobb hajót/felszerelést vesz, újrapróbál. A storyline küldetések addig várnak, amíg oda nem mész, hogy megkezdd őket, szóval ráérsz fejlesztgetni. Mielőtt egy ilyenbe belekezdesz, szerezd meg az adott területen kapható legjobb felszerelést, azzal sikerülnie kell.
A teherhajónak szánt hajókkal (nagy raktér, kevés fegyverzet) ne foglalkozz, kereskedelemmel nem érdemes vacakolni. Minél több fegyver férjen rá, a többi mellékes. Pajzstöltőből és páncéljavítóból legyen mindig annyi, amennyi csak felfér a hajóra, a komolyabb küldetéseknél még az is bőven kevés lesz.
Sok küldetésnek van valami trükkje; pl. csak bizonyos sorrendben megtámadva az ellenfeleket tudod megcsinálni, különben szétlőnek valamit, amit nem kellene, stb. Van, amikor jobb, ha előre engeded a kísérőidet, különben szétlőnek, máskor meg nagyon agresszíven bele kell menni a csatába, különben őket lövik szét. Az ilyesmit pár próbálkozással meg egy kis odafigyeléssel ki lehet tapasztalni.
Kalóznak lenni könnyű és csábító pláne ha a játékosok 70%-a az. :)
Mi szeretnénk ezzel dacolni, és büntetés kiszabni a kötekedő kiskalózokra végre! :)
Ha szeretnél egy rendőrcsapat szervezésében részt venni, vagy késöbb csatlakozni, gyere a ">Hamburg City< FLCD opt" szerverre, és keresd az SP előtagot!
A folytatása folyamatban van Openlancer néven, ami - ha az M betüs mindenható is úgy akarja - nyílt forráskódú játék lenne. A lancerreaktoron van fent rólla egy-két infó.
Egyébként én most a Crossfire mod-al játszom, ami egyszerűen super jó játékká változtatta az amúgy is jó gamet.
Nagyon sok mindent megváltoztattak a játékban, ami mind feljavít valamit az eredeti hiányosságaiból. Pl. az NPC-k is használnak nanobotokat és pajzsfeltöltö elemeket, valamint a pajzsgenerátor magától is tölti a pazsokat. Ez nem kell elmondonom hogy milyen következményekkel jár. Gyakorlatilag sokkal realisztikusabb, és nehezebb lett a harc, és kétszer is megondolja az ember hogy kinek megy neki a jelenlegi tűzerejével.
Valamint ami nagyon tetszik hogy feljavították az aszteroida bányászatot, és mostmár rendes aszteroida bányszati lelőhelyek vannak. Pl egy ezüstlelőhelyen lefolytatott harc után - ami közben sok aszteroidát szétlőttünk - a területen maradt 2000 egység ezüstérc. Valamint külön vagonokat is lehet venni a hajófejlesztésként, plussz természetesen új árucikkek.
+ sok új rendszer, szervezet és cég, új tipusú küldetések, sok új hajó, stb, stb...