Kicsit megkésve, kb 2 és fél év után visszalestem ide.
Nálam is előfordult, hogy nem érte el a doki a slinget. Csakakkor volt ilyen,amikor erős volt a szél és ellengette tőle. Próbálj kicsit ereszteni a kötélen és lóbáld be a kabinba, talán elkapja.
Sziasztok!
+int kérdeznék, ha van még itt valaki 8-)
Szóval a Vietnam medevacot végignyomattam. Most a coastal heroes-t nézegetem. A Sea King nagyon bejön(ne). Tudom nagy is, lassú is, de teccik is 8-)
A gondom az, hogy ha medic-et akarok leengedni, akkor benyögi, hogy "nem éri el a mentőezközt (sling)"
Miért????? Hoistnál nem használható az a nagy batár?????
Léécci help!
Köszi
Ahogy a hozzászólásod olvasom, az tűnik ki, hogy nem játszottál a SAR2-vel. Abban még a külön ki kellett engedni a györlő berendezést, az ajtó kinyitása után.És csak utánnal lehetett a W+S-el dolgozni.
Most meg (mert látom a régen szó elkerülte a figyelmed) csak annyi van, hogy belebegsz kinyitod az ajtót oszt annyi, már mehet is a mentés. Szóval a SAR4, és a Vietnam medevac
a Korábbi verzióhoz képest "le van butítva".
Szeva moonstery-mikuli 8-) !
Köszönöm szépen az ajándékot! Neked hála, tegnap megvolt az első sikeres hoist down mission. Eddig ez nem ment, a hoist up egy literrel, meg "kaparós" módszerrel még csak-csak, de ez nem sikerált eddig. Viszont imho ez egy kritikus betegnél nem igazán nyerő (vagy csak én vagyok ennyire bénabéla???), ott a b@xuk le a koptert első passzból, oszt' majd lesz valami taktika nyert nálam.
Mégegyszer köszi!
Tényleg, most hogy nézem a bill kiosztást. Régen a H bill lenyomásával lehetett a csörlő berendezést kiengedni, és nem vola automatikus mint most. Már nem is tetszik a progi.
Egy másik hiba amit ma vettünk észre haverral a vietnam medevacban:
Hozzávágtuk a farokrocit a földhöz, minek következtében széttört. Erre a helikopter elkezdett bepörögni. Eddig minden rendben. Haver bekapcsolja a hover módot, és láss csodát, a helikopter megáll, és nem pörög tovább. ki érti ezt? :-(
egyszerű megállapítani, hogy mi kell. Ha valakit le akarsz engedni, akkor a SLING-et rakd fel.
Ha mozgásképes embert akarsz felhúzni (pl medic,
vagy különleges esetekben a szerencsétlenül járt ember), akkor is SLING.HA csomagot akarsz leengedni, vagy felhúzni akkor HOOK, a többit, meg úgyis bemondja a medic. Ha nagyon sérült akkor LITTER-t kér, ha más eset van, akkor BASKET.
KB ennyi.
Viet.medevac: A SAR2-ben volt egy olyan dolog, hogy ha sokáig voltál overtorque-n, akkor
tönkrement a reduktor, és autorotálva tudtál csal leszállni. De ebben vagy nincs, vagy csak nagyon sokáig kell rá várni. Lehet hogy ez a hiba a SAR4-ben is megvan, nem tudom még nem próbáltam.
Nos en csak akkor kapcsolok hover-be,hogyha ki kell mentenem valakit,es ekkor termesztesen nyitva az oldalajto es csorlo meg kint.Az nagyon cool,hogy van vagy 4 fele csorlo,csak tudni kellene,hogy mihez mi kell(ene).De nagyon asz.
A SAR4-ben A H-val lehet Hoverbe allni, ez az a mod, amikor a helid a fold felett kis magasságban kb 50 ft lebeg, es eleg stabil.
Nem engedi a Hover modot, ha:
- Tul gyorsan repulsz (40 csomo felett)
- Tul magasan vagy (400 ft felett)
Ezek az ertekek csak becslesek.
A Hover modot a bal felso sarokban levo console-ra irja ki. Azt is oda irja, ha nem megy Hoverbe, es az okot is.
Ha bereszkedsz Hover modba, akkor a kurzor mozgato nyilakkal, vagy amivel iranyitod a helit, azzal tudsz kicsiket manoverezni, kicsit forszirozni kell.
Ha Hover modban meg sullyedsz egy kicsit, akkor kb 25 ft-ra is le tud ereszkedni.
Van a progiban idogyorsitas, amikor hosszu utra indulsz. Ez a angol bill-en a Shift + ] , az idolassitas a Shift + [.
Ilyenkor a hang megszunik. Erdemes neha hasznalni, ezzel odatepsz, es a cel elott 1 merfolddel pedig visszalsz alap idosebessegre.
Ket tipus van., 2x-es, es 4x-es idogyorsitas. Vigyazz, mert a manoverezes nehezkes egy kicsit.
Köszike!
Ja, tényleg hasznos lenne, legalább maradna hajamszála egy-egy "hoist up/down" után is. Egyébként kéne valahogy jeleznie a hoover módot, mert úgy rémlik, hogy a "h"-t prószáltam, és nem vettem észre semmi különbséget 8-( ?
Igen most hogy mondod tenyleg igy van.Itt is be kell kapcsolni a masodik turbinat is.Iranyitas jahh igen ezeket mar csak joy0al lehet/szabad hasznalni kulonben kellemetlen meglepetesek erhetik az embert.En is probalta autoszimut egerrel es nem kellemes elmeny.Joy-nal mindenkeppen kell majd hogy legyen gaz/trimm anelkull mar nem erdemes venni.
Fülelő: HA jól emlékszem a SAR2-ben is a "h"-val kellett hoverbe állni.Nagyon hasznos volt.
Moonstery:Próbáltam a nyilakat, de a SAR2-höz képest tényleg nagyon erőltetni kell, és nem tűnik olyan finomnak, mint régen. :-(
A másik bajom vele az irányítás.NINcs trimm, mint a 2-ben.Régen egérrel szépen lehetett irányítani
(joy sajnos csak karácsonyra lesz), most meg nem. CSak egérrel adott lökésekkel lehet vezetni, ami elég sz**.
Hogy ne legyek annyira off, egy picit a vietnamról is.Abban valahogy az UH-1-es
nem tűnik olyannak mint amit Vietnámban használtak. A progiban, ha jól látom egy Twin Huey-van, míg vietnámban ha jól tudom, egyhajtóműveseket használtak. Meg a hangját is kicserélhették volna. Ez a sivítás idegesítő egy UH-1 esetében.
Nahh ja en is rajottem,hogy kell a masik turbina is,mivel elegge lassan ment a ketyere,meg emelkedni sem nagyon akart.Egyebkent a Vietnamba tuti hogy van hover igy gondolom ezt bennehagytak a 4-be is ugyhogy lehet probalkozni vele,de nagy valoszinuseggel abba is van.Egyebkent a progi asz nagyon.Most a vietnammal kenem,es nagyon jo,ahogy zajlik az elet a taborban/korulotte.Elmentem valami ipseket menteni kozben feluton eszrevettem,hogy az orjaratom belefutott egy vietnami csapatba.Egyebol segitettem nekik az M60-assal.Kicsit fura vele loni,de nem veszes.
Azért vannak dolgok, amik az idő folyamán eltűntek a progiból.A SAR2-ben, mikor
hover módban lebegett az ember,a "szürke"
billentyűkkel(ins,del,home,end,pgu,pgd)
lehetett a helikoptert finoman irányítani,
a SAR4-ben, meg már nem lehet, ami igen megnehezíti a mentést. :-(
Nem piskotaknak valo egyik program sem.En most a S&R4-et gyilkoltam es a t**omon is folyt a viz,amikor a belvarosbol kelett valakit kihozni.Szoval nem mazsola az tuti nagyon cool.Este megy majd a vietnam is.
Engine: E
Map: M
Wayponit select: N
Radio: TAB innen mindent el lehet erni szamokkal
F1: cocpit
F2: Kulso nezet
F3: Az ajtotol lefele nezet (mentesnel foleg ezt)
Q: eltünteti a müszerfalat
L: lampa
V: ablaktorlo