A yaris az egy fostalicska. Rosszul néz ki drága nem designos sokat fogyaszt. És nem rosszak a francia autók.A japán autók főleg a toyota meg a gömbölyű alakó lámpáival egyensen undorító... Nekünk C3 unk van 60000 km-rel és még csak rugótörés ek és izzócsere volt a hibája...
C3-ról csak ennyit.
Unokatesómék autója:
2000 km - Motortér kábelköteg csere
5000 km - Váltó csere
és mi jön még??
Én mondtam nekik, hogy Yaris-t vagy Jazz-t vegyenek! Nem hallgattak rám ez van!
Tanuljatok a példájukból!
Japán autó rulez!
Eladom a Yarisombol (ar alatt), egy eredeti muszerfelba epitheto CDTÁRAM! (6 CD changer)
A komputer vezérli, hibatlan, csak a helyere mast szeretnék beépíteni! A Toyota szervíz szerelné ki és be! A kép megnézheto a Toyota oldalán: www.toyota.hu
tartozékok rész, tipusa:
TM0561 műszerfalba építhető 6 lemezes CD-váltó: teljes logikai vezérlés, gyújtás levétele után is kivehető lemezek, gyorskeresés előre-hátra, ismétlés, végtelen lejátszás, a TF4301, a TM4201, a TM4414 és az integrált autórádiók által vezérelhető.
Kis autót szeretnék vásárolni, és csak dízelmotorban gondolkodom, elsősorban az alacsony fogyasztás miatt.
Szinte kizárólag városi használatban lesz használva, fele dugóban a körúton, fele "normális" városi forgalomban, döntöen hideg motorral, mivel 5-6 km-nél többet nem kell mennem egy alkalommal. Hétköznapokon ezt a távot átlag 4 szer teszem meg, nyáron légkondival.
Ezért nagyon értékes lenne nekem olyan információ, hogy menyit fogyaszt a dízelautótók ilyen, az enyémhez hasonlatos extrém városi környezetben.
Nem lennék meglepve, ha 7,5 litert irnátok, mert ez még mindig 5 literrel alatta lenne a mostani benzines átlagofyasztásomnak, tehát nekem még így is megérné dízelt venni.
Gyakorlatilag egyetlen autótipust sem zárok ki, Clio 1,5Cdi , C3HDI, P206HDI, Yaris 1.4D, Punto Multijet, Suzuki Ignis új kisdízele szeptembertől is szóba jöhet.
Igaz, hogy városi környezetben a változó turbójú 16V-s kisdízelek többet fogyasztanak mint a 8V-s fix turbójúak. Azaz ugye nem érdemes erősebb dízelben gondolkodni.
Mit tudtok arról, miben tér el a C3HDI-je a 206-os HDI-től, melyik fogyasztana kevesebbet az én körülményeimet figyelembe véve? Ugyanezt kérdezném a Punto Multijet - Ignis dizelre.
Ha van fedélzeti számítógépetek, meg tudnátok írni, hogy tisztán városi forgalomban légkondival az első 5 km-en mennyit fogyaszt a dízeletek, és hogy hány kilós az autótok.
Köszönet
David
u.i.
Tudna valaki segíteni, hogy ezt a kérdésemet új topiccént feltenné a saját neve alatt u.i. még egy jó idő mire saját topiccént feltudnám tenni, s nem akarom ezt a topicot OFF Topic-olni.
Köszi a gratulát :-)) Ha sok pénzem lenne, én sem ezekben a márkákban, sőt, nem ebben a kategóriában nézelődtem volna... :-)))) De ez van, és ebben a formában ez bizonyult a legjobb döntésnek. Neked is, és minden kedves Topictársnak kellemes ünnepeket! (Bár én még leszek az ünnepek körül is)
Hello.Gratulálok :))Látod a Clio az nekem is tetszik:))Amugy amikor Yarist vettük 3auto maradt utolso körbe Clio,Polo,Yaris.Kategoriájában semmi bajom Yarissal de nem tagadom pl BMW M3 al jobban ellenék:))))Kellemes Ünnepeket.
Szia! Megszületett :-)) De nem fogsz neki örülni... Clio lett a Yaris, ill. C3-ból :-)))))
Sokáig hallani se akartam róla, annyira nem tetszett, de aztán mégis elmentem a kereskedésbe, és egy próbaút, meg az utolsó megmaradt akciós 1.5 dCI modell ára meggyőzött. Lényegesen olcsóbb, és jobban felszerelt, mint a Yaris, vagy a C3, 82 LE-s, 185 a nyomatéka, tele van biztonsági kütyükkel :-)) és mivel dízel, 4 l körüli fogyasztást produkál... szóval nem volt nehéz meggyőzniük a kereskedésben :-))
Nagyon-nagyon meg vagyok vele elégedve, szerintem jól döntöttem.
Azért köszi a sok-sok tanácsot, hozzászólást, aranyos vagy Te is, meg a többiek is! És neked változatlanul a Yaris a Number 1? :-)) Meg vagy vele elégedve?
(Különben a Clios, Thaliás, Megane Klubos, meg a Laza csevej fórumban szoktam írogatni a Cliokáról, ha kíváncsi vagy, szívesen látlak arrafele is! :-)))) Pussz.)
Országút, vidék, vegyes / évi km / naponta átlagosan mennyi időt töltesz az autóban.
Részfaktor / bicikliszállítás, házi állatok, egyébb hobbi / bövül-e a család / esetleges nyaralás az autóval / néhány igazán hosszú külföldi út.
Miután ezeket számba vetted, ki kell jöjjön egy kompromisszum. Persze hozzáértő segítségét is igénybe veheted, aki az igények alapján javaslatot tud tenni.
Az autóvásárlás legnagyobb részt kompromisszum, jól kell meghozni. A legtöbb ember emocionálisan vesz autót, és ha nagyon mellé lő, akár csalódik is benne fél év után. Szerencsésebb esetben csak nem tudatosul benne, hogy igényeit mennyivel jobban kielégítő autót vehetett volna.
Ha leírod, az általam készített felsorolásból milyen felosztásban használod az autót, tudok javasolni. Esetleg, csinálhatunk tanácsadó topicot.
Egy szösszenet:
3 autó van a családban.
1 véleményem szerint pusztán városi közlekedésre alkalmas.
Az egyik erős, fürge, jól ül az utón stb. de kicsi a csomagtartó és gyorsan ürül a tank. Nagyon kényelmesek az üléshelyzet benne, de nem túl sok cucc fér bele.
A harmadik elég nagy, férnek bele cuccok, jól megy, jól fekszi az utat, de nem olyan dinamikus mint a másik. Az ülések jók, de 1,5 óra után kényelmetlenek, a klímája nem olyan tökéletes stb. És nincs rajta Casco.
Ti melyik autóval mennétek Horvátországba 2-es vagy 3-mas? Igazából egyik sem kifogástalan.
Erről beszélek. El kell dönteni mi az igény, és ahhoz kell autó választani és nem tesztek meg divat alapján.
Azt hiszem topicot tévesztettél. Attól függetlenül , hogy a hozzáértôbb nemet kérdzed aktuális problémád megoldására, azt gondolom hogy a társkeresés topicot is ki kellene próbálnod, (Ha máshogy már nem megy) ahelyett hogy belepiszkálgatsz jól működô dolgokba, unaloműzés gyanánt. Egy kicsit én elgondolkodnék ezen.
Elnézést a többiektôl a helyfoglalásért .
Ez 16V-s moci. M3-as rövidített löketű változata (olasz piacra, adók miatt).
A 16V-s motorból a már említett okok miatt több lovat lehet kihozni. Ha sok lóerőt akarsz kihozni, akkor az alul nyomatékszegény lesz. Ha alul is akarsz nyomatékot, akkor a max. teljesítmény nem lesz kiugróan magas.
Megoldás: Változó szelepvezérlés.
Változó szelepvezérlésű hengerenként 4 szelepes motort kell venni...:)
(Az se árt, ha sok ccm is van.)
(Hengerenként 5 szelep az túl sok. Több a hátránya, mint az előnye. Marketing szaga van.)
Ahogy Astra16v is írta az Si felirat volt ráírva az 1.6 mellé. A motorkód kezdete a C16SE..., honnan is ismerős?:)
Az emberek - kivéve az Opelesek - nem hallottak erről a motorról, pedig az Opel legjobb 8 szelepes 1.6-os motyija volt. Erős, nyomatékos és érzéketlen a vezérműszíj szakadásra (igaz erre a típusra nem is volt jellemző). Az Öcsémnek adtam el, mert szerettem volna ha családban marad, és Ő a minap ment vele folyamatosan óra szerint 195-öt (5%-ot csal), mert oda kellett érnie a gumishoz a gumimmal (azért sem semmi ez, mert 195-ös gumik vannak tajta és már elmúlt 8 éves).:)
"Arra írtam, hogy a régi 8v elkente .... Azért mert többet fogyasztott és több volt a károsanyagkibocsájtása."
Nem fogyasztott többet, sőt a 16 szelepes ugyanazzal a kasznival városban vagy 2-3 literrel többet evett országúton is maximum csak egyezett a fogyasztás igaz akkor a 16V-st nem nyomtam a 8 szelepest viszont igen. A környezetvédelemi rész igaz és én is örülök, hogy erre a témára kicsit jobban ráfeküdtek az utóbbi időben.