BX_thomas: ja, alig várom már, hogy kész legyen ;-). A szerelőt nem a psa topicból "szereztem" hanám már régebben ismerem, ő szintén dabasi mint én. (Skaccok! hol találok leírást 1,4d Ax-hez magyarul?)Üdv!
és kiaz? a psaból kaptál szerelőt?
a 110 teljesen korrekt ár. Igy sokat ne meditálj. A mocit te fogod bejársatni és amig a kocsi a tiéd azzal nem lessz gondod! végre valami kis öröm nem?
BLASIUS : ja totál generál most úgy néz mi, hogy ez a szerelő aki csinálja az kb 100-110-ért (tokkal vonóval) rendberakja és azt mondta, hogy garanciát is ad rá (neki egy diesel BX-e van így gondolom ért hozzá valamicskét). majd kiderül, hogy milyen. Üdv!
ezta francia dolgot szivd vissza de szélsebesen!
A mahle cucc kb egy árban van a ladába is mint a citróba pl.. ks hajtókarcsapágy készlet 3000, soroljam? ja és kb 50 ripval több a felújitása és nem 100 ezret megy a munka után mert lada max 100at tud egy generál után! És azis lehet hogy csak kompresszió gyűrű éskézs. egy gyűrűkészlet ks 10 ropi tivábbisvan mondjammég?
mindenesetre a szerelőnél kérj számlát+egy papirt, hogy ennyi idő alatt amig használtad nem következhetett be ilyen hiba! ha kell fizess a szakvéleményért! ezzel és a számlával meg menj el a kereskedőhöz....
verda a szerelőnél én a kocsmában (búsulok) vagy mingyán az adósok börtönében ha nagyon drága lesz. állítólag jövő hét csütörtökre kézs maj mesélek...
Üdv: axverda
Valaki lejjebb írta, hogykb. 80 és 200 között megcsináják, attól függ, mennyire ment szarrá. Ez csak 4 hengeres. Szopás nekem lenne a hattal, meg a 2400ccm-vel.
Ja, hogy dízel? Figyelmetlen vagyok... persze az is jó, de akkor még drágább a felújítás :(
Ha már kiszedik a motort, váltó ellenőrzése+kuplungtárcsa, szerkezet, csapágy cseréje javasolt. Mindez együtt baromi drága lesz, de igen hosszú távra megoldást jelent.
Nem mindig érdemes egyébként a felújítás árát az autó árához mérni, inkább azt kell nézni, hogy összesen mennyiért mid lesz. Ladások gyakran újítanak föl kompletten (motor, lakatolás, fényezés, stb.) 3-400 ezrekért egy 100 ezerért vásárolt autót. Jelen esetben a probléma csak ott van, hogy használhatatlan, felújítandó motorral kicsit drága volt így a kocsi.
Tényleg szar ügy, de szerintem ilyen vételár mellett, ha felújíttatod, még mindig jól jársz. Végül is annyira nem is öreg autó, a jó dízelmotor meg ki fog vinni a világból.;-)
Mindamellett, hogy nagy szopás és állati felháborító eset, én azt csinálnám, hogy, miután megbizonyosodtam róla, hogy egy fillért nem tudok visszakapni, elvinném egy jó műhelybe és komplett felújítás. Persze 490-et nem azért fizet ki az ember egy kocsiért, hogy rögtön fel kelljen újítani, de ha már egyszer...
Felújítás áráról fogalmam sincs, Ladát 120 körül lehet, francia kocsikhoz sajnos nem csak az alkatrész drágább, hanem a legtöbb szerelési műveletet is nehezebb végrehajtani.
Viszont tök jó dolog egy zsír új motor.
Ha jól emléxem, az Auto2 jogi képviselője nagy ász ezekben a kérdésekben.KOVÁCS KÁZMÉR a neve. Igazságügyi járműszakértő. Az auto2 oldalán asszem tudsz kontaktot teremteni vele, ha nem akkor is segitenek megtalálni.
Üdv, Nepp
hát lassan 7-8 kilónál tartasz, és van egy bontóból összerakott kocsid...dílertől NEM szabad venni, mit gondolsz mér adta be az elözö tulaj? mer tutta hogy ha valaki jobban megnézi nem veszik meg
Sziasztok! Köszi a sok hozzászólást! A helyzet az, hogy igen hülye voltam ott kellet volna egy állapotfelmérést csinálni... (késő) Az autóklubos jogi vonalon beszéltem egy hölggyel aki nem sok esélyt adott az ügynek. Amit azóta még megtudtam: a motor (tehát a csak a blokk és a hengerfej + tömítések)felújítása kb 150 eFt (nem eredeti hüvely illv. dugattyú cuccokkal, azoknak kapásból kb. 29 eFt +Áfa/db az ára). Vagy van egy bontó ahol 100 eFT-ért adnak egy motort + 30 eFt-ért beszerelik és így még jár hozzá 10 e Km. garancia (persze ebben az esetben a franc tudja, hogy a motor milyen állapotban van ahhoz padra kellene rakni és be kell indítani). Ma elviszem a szerelőhöz aki belenéz a "belibe" aztán majd kiderül, hogy mi lesz a vége. Ha majd tudni fogom akkor tájékoztatom a T. topictársakat. :-) Üdv!
nem akarlak baszogatni, de a penz kifizetese elott nem jutott eszedbe atvizsgaltatni az autot?
Na mindegy, most mar veszett fejsze nyele, de legkozelebb biztosan maskepp csinalod.
Az Autklubbal nekem sajna nincsen tul jo tapasztalatom, van is egy autoklubos topik valahol. De elismerem, hogy telepulesenkent valtozhat az adott tagszervezet hatekonysaga. Tehat erdemes kemenyen probalkozni.
Egy tisztesseges motorgeneral negyhengeres dizelauton 80 es 250 ezer kozott van. Ha korabban nem volt meg generalozva a motor, akkor teljesen újszerűen fog viselkedni, es kb 150-200 ezer kilometert lehet majd vele kulonosebb gond nelkul kozlekedni.
Sok sikert, es ne felejtsd el tajekoztatni a topikot a fejlemenyekrol.
és a kocsi mennyi volt? nem biztos hogy kell a biróság ahhoz hogy az eladó elismerje a tettét! ha odaállitasz a papirral és az ügyvéddel lehet hogy összepisálja magát, a másik meg a kereskedő! Ha ő mosssa a kezeit és azt mondja ehhez őneki semmi köze de az eldaót védi akkor őneki is benne van a keze a dologban! szal aki veszit az fizeti a perköltséget!!
volt már több ijen és ehhez hasonló dolguk:
pl generátor gebesz garis autón, szervizmagmagyarázta, hogy nem fődarab és kuss, autóklubb bebizonyitotta, hogy ez nem igy van. kicserélték. stb.
Most beszéltem az autóklubbal de sajnos semmi jóval nem kecsegtettek. Ha bíróságra viszem az ügyet akkor csak az igazságügyi szakértő véleményét fogadják el (kb. 50 eFt) stb....