Heló van egy 1.1-es benzines fiat unom a baja az hogy egyszer megállt ha minden igaz beázott a motor vezérlő elektronika felküldtük budapestre ott ha minden igaz megcsinálták de az autó továbbra se megy első felvetésem hogy a gyujtás elosztónál lévő modul halt meg azt hogyan tudom kimérni ha kiveszem 2. mivel a vezérlésig valamilyen jel elmegy így az előző nem biztos és a vezérléstől az injektorig nem megy el a 12 voltos jel mi lehet a baj? Köszi a válaszokat!
Sziasztok! Ötletet ill. segítséget szeretnék a következő problémához!
Uno 1.5 benzin 90 es évjárat digiplex gyujtás. Röviden a hiba ha elér egy bizonyos hőfokot a kocsi leáll,lehülés után újra megy de néha beszaggat ,rángat, néha helyre áll. Egy két dolgot amit be tudtam szerezni már próbára kicseréltem de a hiba maradt,szelepek beállítva,hőgomba új,pillangószelep elektronika jó. Amire én gyanakszok az a főtengely jeladó, lehet e hogy magas hőmérsékletre megváltozik a vezeték ellenállása és elveszik a jel ,vagy nincs is impulzus? A vezeték már elég régi merev és néhol a kipufogó megolvasztotta a szigetelést. Vagy a digiplex doboz szórakozik? 434es a száma. A főtengely jeladót sajna nem kapok mert ezen az 1160cm es van,ritka fajta.Találkozott valaki hasonló problémával? Köszi a válaszokat.
Sziasztok!12 éves Unómmal az a problémám,hogy -most a hidegek beköszöntével-nem akar menni!A motor jól pörög,de mintha a fék fogná!2-3 kilométer után már meg szűnik ez a probléma,csakis hidegen csinálja ezt!Nyáron semmi baj nincs vele!Le cseréltem a sebességváltóban és a motorban is az olajat!Nem sajnáltam a pénzt,jó minőségűt tettem bele!Ha valakinek van ötlete,kérem segítsen!
85-ös évjáratú Uno turbo i.e.-m van, és az a probléma vele, hogy hideg motorral kicsit alacsony, meleg motorral pedig kicsit magas az alapjárat. Kb. akkor normális, amikor még csak félig meleg. Fogyasztás, teljesítmény teljesen oké. Tudna valaki segíteni, hogy mi lehet a probléma oka? Talán a motorhőmérséklet jeladó? Vagy esetleg valami más? Több szerelővel beszéltem, mindenki csak találgat... Segítségeteket előre is köszönöm!
Sziasztok nekem az lenne a gondom hogy van egy 1.1-es 60 s típusú unom és elég gyakran csinál olyat hogy megáll és nem is lehet azzonnal elindítani.Mostanában a vizet is nagyon melegíti és ha eléri a 95 fokot rángat aztán meg megáll.A ventillátor meg nem kapcsol be pedig most cseréltem termosztátot meg a ventillátor jeladóját is és ha meg egy kábellel öszekötöm a venti két kábelét akkor a venti meg megy.A gyujásban is egy csomo minden ki lett cserélve.
Ha valaki tud segíteni írjon,vagy ha csak ötlete van.(iye1021@citromail.hu) Köszi üdv:Tamás
A segítségetekre lenne szükségem, van 1 fiat uno 1.3 as diesel autonk, és olyan problémája van hogy ha felmelegszik a motor, akkor vagy leáll magától, de ha nem is áll le és leállitom utána nem tudom elindítani csak ha kihült a motor. ez mitöl lehet? segítsetek lccives. köszönöm szépen elörre is.
92-es évjáratú Uno. Fehér. De ez tök mindegy.
1.1-es injektoros. A következőt műveli. Alapjáraton leáll. De nem akárhogyan, hanem felpörög, visszaesik, aztán ezt újra, végül megadja magát. Van, hogy felpörgés nélkül is egyszercsak lefullad. Elvittem a Boldizsárba, mert egyszerű szerelők már nem bírtak vele. Ott megállapították 15 ezerért, hogy valami hőszelep bizbasz ment tönkre az injektornál és azt bizony újabb 14-ért ki kell cserélni. Ez volt a napokban, azóta semmi változás. Pénteken tudom csak visszavinni, de hátha van közöttünk olyan, akinek már vannak hasonló tapasztalatai. Előre is köszönöm, ha tudtok segíteni.