"kilencvennél cicereg a műszerfal"
érdekes, valami hasonló "probléma" kb féléve nálam is felütötte a fejét -bár korántsem biztos, hogy ugyanaz- az enyém teljesen ötletszerűen cicereg. Tempofüggetlen amit ugy értek hogy egyik nap alapjáratban gurulásnál műveli, következő alkalommal (akár ugyanazon a napon) 50-nél vagy 90-nél, vagy van hogy folyamatosan cicereg két hétig (véletlenül sem ugyanabban a tempoban) vagy másfél hónapig meg se nyekken. Eleinte gyanakodtam hogy a kesztyűtartóban hagytam valami kulccsomót vagy egyéb bizbazst (bevallom férfiasan elég nagy a kupi a kocsiban:-)ami cicereg, de nem találtam meg a cicergés okát. Vagy nem értem rá a cicergéssel foglalkozni, vagy nem cicergett, és mivel a "cicergést" csak menetközben produkálja a vezetőülésből elég nehéz "bemérni" a pontos forrást. Ugyhogy asszem megtanulok együttélni a cicergő titokkal.
Nekem ugyan csak 1.9td mocim van a T4-ben(2001, 181e km), de van tapasztalatom mindegyikkel.Volt 1.9 szívó, most van 1.9 turbó, volt 2.4 szívó, és hajtottam 2.5 tdi-t.
Nekem nem sok problémám volt az enyémmel, az első 3000 km alatt elszállt a szervócsövem, és nem ment az autó, egy hülye beállítás miatt. Aztán eltűnt egy kipufogó tartó gumibak, mairől még a szerelők is csak úgy tudták megállapítani, hogy milyen, hogy aláfeküdtek egy új autónak.Azóta annyi van, hogy kilencvennél cicereg a műszerfal(kétszeri szétszedésnél sem javult), az első dupla ülés középső biztonsági övének burkolata más egy hónap után lelazult.Mostanra már a raktér elválasztó fala is vitustáncot jár, na és a hátsó üléssoron látszik, hogy ugyan VW rögzítés, de magyar gyártmány...
Az eredeti Klébereket először 128 ezernél vettem le, egy szezon tél után visszatettem, most kb 146e van bennük, de még visszamennek tavasszal:-))Most Michelineken fut, nem szeressem.
A kollegám kocsija 2.5TDi Tarnsvan, szal ő az ontopic:-)Neki sok baja volt, a légmennyiségmérőt kétszer, a féklámpa kapcsolót hathavonta cseréli, és az első nagyszerviznél vízpumpát kellett cserélni a motoron.Mondjuk, ahogy ő használja a kocsit, nem csoda.
Visszatérve az enyémre, nem teccik, hogy a múlt télen is, és most is izzítógyertyát kellett cserélni.Volt ez előtt összesen 5 Tarnsporterem (2T3-as, 3 T4-es), de nem tudtam, mi az az izzítógyertya.Ennél úgy látszik, minden évben cserélnem kell
Nem akarlak ijesztgetni, de nálunk az egyik 1998-as T4-nek pont ez a baja. Műhely: "Műszerfali panel csere, 130.000,- + ÁFA + munkadíj!"... :o((( Azóta nem foglalkozunk a dologgal! :o)
Talán valami zárlat, nekem akkor világított folyton amikor az eb 3
hónapos korában azt gondolta hogy a vezeték "fincsi" ezé minden drótot összerágot amihez hozzájutott.
Várjá csak....... ha jól emléxem van valéami köze a féklámpaKAPCSOLÓHOZ, de már nem tudom hogy konkrétan mi is nmert a szervizben generálozták meg én meg pont nem voltam ott.
próbáld őket: (06-52) 500-220 ez a debreceni "ROAG"-Körautóház (VW-Audi) általában telefonon keresztül is segítenek ha tudnak /legalábbis nekem szoktak/
a fékbetét kopást jelző állandoan világit ,a betétekröl lekötöttem a vezetéket,akkor is. a fékolajtart.rol is. mi lehet! a betétek kb fele vastagságuak.HELP!
Háát... sajnos nem kaptunk kerek orrú T4-eseket se, meg nem fogunk T5-öt se... Elmaradt az idei beszerzés, most a "Mobil-postát" erőltetik a cégnél. Így esett meg az a csúfság, hogy a 2000-es beszerzésű T4-eseink 140-160 ezer kilométernél járnak már, az 1998-as beszerzésűek meg 100-120 ezernél. A gordiuszi csomó feloldása: nálunk, a 2 évenkénti beszerzések miatt, miután a kocsik lefutottak 80-100 ezer kilométert, kikerültek csomagszállítónak külső helyekre. Ott csak napi 30-40 kilométereket gurulnak, szemben a nálunk esedékes 150-200-250 kilométerrel (szó szerint éjjel-nappal mennek...). Na igen, de a 2002-ben esedékes beszerzés elmaradt, így az utolsó garnitúra tisztességesen túlfutott ezen a 100 ezres kvótán. Ráadásul azt csiripelik a verebek, hogy nem a PoHu lett a befutó a tenderen, így még T5-ös se jön idén, Jövőre is csak valami más... :o(((( Mondjuk: a T5-öt annyira nem bánom, inkább a T4-est siratom. Jöhetett volna még az idén párszáz darab... Sebaj, egyszer úgyis lesz nekem is egy SAJÁT ilyenem! :o)
Télleg csunya!!! Én is láttam 2-őt a mult héten. Egy kiállított darabot a pécsi interfructnál és egy holland rendszámosat a 4-es főúton. SOKKAL szebb a T4!!!!!!!
Ha jobb lesz, és nem olyan sz@r, mint a Vito-é, akkor én se fogom bánni (dehogynem, imádtam azt a sokak által utált padlóváltót!), de sajnos van 1 olyan éárzésem, hogy ugyanattól a beszállítótól fogják venni, mint a MB... Mer' én sajnos sokat mentem Vito-val is, és az a váltó... nem minősítem, mert kimoderálnak...
Nos nem volt szerencsém még az uj T5-höz élőben bár a képek elég árulkodók és biztam benne hogy a Vitos-segg csak valami érzéki csalódás.
Azé remélem nem lesz annyira gáz mint mondod (mármint nekem) És veled ellentétben én szivesen megnyerném az 1.4-et:-) És vennék belőle T4-et meg T5-öt is:-)))
Nos a Joystick váltó "örömeiről" semmit sem tudok sosem próbáltam.
Tegnap a Hegyalja úton láttam 1 magyar rendszámú (vélhetően PoHu-s) T5-öt. Háááát, lehet, hogy csak az elfogultság mondatja velem, de qrvára nem tetszik! A joystick-váltó "örömeit" a MB Vito-ban már "élvezhettük", a hátulja undorító (1:1-ben Vito!), az eleje szo-szo, de összességében nagyon gáááááz!!! Most szeretnék igazán komolyabb összeget nyerni a lottón (na nem az 1.4 milliárdot!), mert akkor raktárról még vehetnék egy T4-est, és 25 évig meglenne az autóm...
twk004 (hiába, a szép emlékek, és a 12 éves kapcsolat Vele, jelentenek valamit, csak ne lenne olyan QRVA drága autó :o(((( !)